Admin píše:Teorii máš naučenou skvěle
Díky
Tak teď k praxi. Docela se mi to líbí. Interiér je velmi dobrém stavu, na exteriéru jen pár zcela zanedbatelných škrábanců. Hezké, čisté; neměl jsem to na zvedáku, ale jen tak z lehu na asfaltu spodek (včetně měchů) vypadal dobře. Zdá se, že z toho fakt nikde nic neteče

, ale to se možná spraví, když to bude na jednom místě stát delší dobu
Je normální, že při změně výšky nejdou předek i zadek zároveň, ale jeden (teď si nejsem úplně jist kdo) je malinko rychlejší, a druhá strana jej pak po sekundě "dožene"?
Bohužel jsem to zkoumal v městském provozu, takže jsem se na to nemohl až tak soustředit...
Mám dojem, že malinko táhne doprava, ale opravdu malinko (tak nevýrazně, že mi prodejce tvrdil, že se pletu -- a mohl si to tvrzení dovolit

) Mohlo by to indikovat cokoli horšího než případnou potřebu seřídit geometrii? Volant má cca 5cm na každou stranu vůli, to je u RR normální?
Stojím-li na volnoběhu (P nebo brzda na světlech), neběží absolutně hladce, jsou znát slaboulinké vibrace "pod zadkem". Možná to chce jen vyměnit svíčky; možná to indikuje větší problém? Jinak běží hladce, řadí hladce.
Kolik stojí vnitřní zpětné zrcátko? Je špatné (hádám nějak umřely ty tekuté krystaly, co řídí zatmavování), prodávající tvrdí, že sežene nové... ale kdyby nesehnal, kolik bych za ně dal v servisu?
Klíč s DO funguje bez problémů(*), ale je to hrůza, hnus, olepené leukoplastí

Prý to jinak nejde, že se to při výměně baterie nedá normálně otevřít. Eh fuj. Rover by měl být schopen mi k tomu podle VINu nebo tak něco udělat fungl nový klíč s DO, ne? Ano-li, kolik by mne stál?
(*) Tedy, nějak divně fungovalo All Close. Přidržel jsem to zmáčknuté, vše se začalo zavírat; pustil jsem to, šíbr se nedovřel, dvakrát to píplo. Jinak normálně lock i superlock vypadají v pořádku.
Message Center: tmavá a špatně čitelná po levé straně -- tam asi bude potřeba vyměnit žárovku podsvícení. Většinu hlášení (deutsch) jsem snad správně přiřadil k oknům, nedostatku vody v ostřikovači a podobně, nesrozumitelné zůstalo:
- BATT FERNB SCHW: slabá baterie v DO?
- REGLER DEFEKT: problém s regulátorem napětí??? (*)
- ZUENDSCHL STECKT: tomu nerozumím ani já ani on
(*) prodávající tvrdil, že to tam předtím nebylo, a když jsem odjel, že to zase zmizelo; dále prý, že to konsultoval s odborníkem na RR, a že je to "sporadická závada při poklesu napětí, jež zmizí sama, a netřeba nic dělat". Hmmmmm.
Jaké mají být u '96 režimy počítače? Mně se podařilo najít na webu jen manuál k '99, tam je dojezd / průměrná spotřeba / průměrná rychlost / vzdálenost 2 / vzdálenost 1. Tady se mi to ale točilo jen mezi čtyřmi údaji, z nichž jeden jehož smysl neznám ukazoval "VERBR" (díval jsem se do slovníku, avšak zjistiv, že průměrná rychlost se německy řekne "Durchschnittsgeschwindigkeit", radši jsem to zase zavřel

). Hodnota byla cca 35-36, mohlo to znamenat leccos... jako průměrná spotřeba by to nemusel být nesmysl, ustavičně jsme stáli v nějaké frontě na nějakém semaforu, také to dost běželo na místě, když jsem zkoumal měchy apod.
Jo, taková drobnost... je normální, že v takovém tom ohybu plechu v záklopce nad víčkem benzinové nádrže se drží voda?!? To britští inženýři možná kapku nedomysleli, vždyť to zrezne?!?
No, díky moc předem i zadem za rady a informace
