Ahoj, vzhledem k pretlaku aut (vetsinou ne-off) si pohravam s myslenkou poslat dal, nejakemu nadsenci, moji D1.
Bouda je na repas (jak se to vezme, dokud to nikdo neotevre tak nevi.Podlahy tam jeste jsou a drzi, vcetne kufru)
Interier je na repas, auto pracovalo.Neni hezky.
Ram celkem zachovaly, vareno kolem prevodovky.Zadny extra pruser o kterem bych vedel.
Co se tyka podvozku, je vse udelano, aby auto nikde nezustalo viset.Coz se nikdy nestalo.
Prevodovka po repasi synchronu.
Predni naprava: ARB vzduch, dvoukloub kardan
Zadni naprava:vymena za Sali+kardan (kardanservis), ARB vzduch, pevnostni poloosy Ashcroft
Mezinaprava po repasi: samosvor Ashcroft
Motorovy prostor: XL intercooler od Alisportu, nadobky od Alisportu (expanzka, servo), chladic voda Alisport.Hadice silikon.
Podvozek: +2" OME (vzadu o neco vetsi zatez) najeto ca 5000 km
Snorchl safari s kobrou (na foto puvodni hribek), predni pevnostak s Warnem (asi Britpart), zadni pevnostak (asi Britpart), samozrejme kompresor (Britpart) pod spolujezdcem s moznosti dofukovani pneu.Zebrik je.Vysilacka nekde v supliku, nasel bych.Pricniky na okapnice mam.
Cena:kolem 145 000,-
Je to hodne, je to troufaly, nicmene kdo chce delat poradny auto, zaklad asi bude mit.Me tenhle napad pustil letos, kdyz jsem zjistil, ze na Magadan po vlastni ose uz jet nechci a vyhledove nepojedu.Byl to trochu sen.Do Milovic muzu jezdit cimkoliv, treba vejdou.
Ozvete se, prijdte se podivat.Nedavam vic fotek, protoze to stejne chcete videt a bavit se u auta.Stoji to na Barrandove v arealu atelieru, baterku to ma novou.
S navrhama a napadam spis piste, nez volejte.
Dik
Kuba
LR D1 "změna ceny"
Moderátor: stan
LR D1 "změna ceny"
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO