Stránka 1 z 1

turbo na Td5

Napsal: 29 srp 2008 08:19
od venca vladar
zdarz....potrebuji radu. na mem Discunejak nebeha turbo. nastartuju rozjedu a pohoda a treba po řé km najednou nic auto ztrati tah a hotovo. pak zdechnu motor a znova hned nastartuju a zase to beha v pohode tak netusim kde mam hledat

Re: turbo na Td5

Napsal: 29 srp 2008 12:56
od Luboš M.
To se mi nezdá že by bylo špatný turbo. Koukni na kabeláži ke vstřikům a řídicí jednotce. Možná vynechávají vstřiky. Jinak netuším.

Napsal: 29 srp 2008 14:34
od Ivo
Ahoj,
mě to dělalo taky, teď již je to opět dobrý, samo se to opravilo,
ale nejspíš to je porucha na ventilu co to turbo spína, dle vyjadreni odbornika (ale nejsem to já :lol: )

Ivo

Napsal: 30 srp 2008 07:07
od Land Jirka
Ta závada určitě není mechanická (vadné turbo),
ale elekrická, podle toho co píšeš.

Napsal: 30 srp 2008 11:58
od George
Stačí přicpaný filtr nafty.než vyjedeš obsah filtru tak to jede pak zastavíš a podtlak natáhne novou naftu a jedeš zase kousek.Zkus ho vyměnit a uvidíš,je to asi nejlevnější oprava a určitě bych tím začal.
Omlouvám se až teď mi došlo, že řé je 50km takže to filtrem nebude.
George

Napsal: 30 srp 2008 23:37
od Jenda
...tohle delava hlavne vaha vzduchu.Kdyz je to turbo,tak to netahne od zacatku,ja to nedavno taky resil.
Pak me navic opustil i pocitac.Ubytek vykonu,horsi starty.Bylo proste malo nafty.
Jestli mas moznost si ji od nekoho pujcit,skus to.
Jinak to ale muze byt cokoliv,mas totiz L.R. :lol:
Honza

Turbo

Napsal: 31 srp 2008 08:30
od Miloš II
Kukni se do těch gumovejch kolen co jdou s turba. Vnitřní stěny kolen působením oleje rády se oddělí a ucpou výtlak. Co se týče vadné řídící jednotky potřebuješ přepálit číslo karoserie do nové, aby to fungovalo. Jinak klasika olej v kabeláži k jednotce, rozvod ke vstřikům, patice připojení na vtřiky. Miloš II

Re: Turbo

Napsal: 31 srp 2008 09:08
od venca vladar
Miloš II píše:Kukni se do těch gumovejch kolen co jdou s turba. Vnitřní stěny kolen působením oleje rády se oddělí a ucpou výtlak. Co se týče vadné řídící jednotky potřebuješ přepálit číslo karoserie do nové, aby to fungovalo. Jinak klasika olej v kabeláži k jednotce, rozvod ke vstřikům, patice připojení na vtřiky. Miloš II
toz dik vsem jsem zvedav co to bude je sice nedele ale jdu na to tak to snad jeste pojede :roll: