Stránka 1 z 1

Kostra na D I

Napsal: 02 zář 2008 16:24
od ALF
Discovery se při startu (když startuji ráno poprvé) chová, jako kdyby baterka byla špatná.Přitom ta je dobrá, rok stará, navíc přendávám z Hiluxu a tam startuje dobře. Jarda Pešlík něco naznačil, že problém bude asi v kostře. Nafotil jsem kablík, který je za motorem v místě pod stěrači. Tam, kde je po celé délce molitanový filtr. Posílám i foto. Jak proměřit vyfocený kablík abych zjistil jestli je OK? Předpokládám, že se jedná o ukostření. Dík za odpověď Karlovi, případně jinému odborníkovi.

Napsal: 02 zář 2008 17:02
od Piskot
Ahoj, pokud se nepletu, tak na fotce máš ukostření motorku stěračů. Ukostření motoru - to bude podstatně silnější kabel (nebo mezi pohyblivými částmi pletený pás). Pokud nemáš odpojovač baterky, tak jdi po kabelu, co je na minus polu baterie. Je třeba zkontrolovat, zda jeho spojení s hmotou motoru není povolené nebo zaoxidované. Je třeba zkontrolovat také, zda kabelová oka nejsou povolená nebo vypálená. Pokud máš odpojovač, tak je to vlastě to samé, akorát musíš projít všechny spoje včetně odpojovače. P.

Napsal: 02 zář 2008 18:18
od ALF
Piskot píše:Ahoj, pokud se nepletu, tak na fotce máš ukostření motorku stěračů. Ukostření motoru - to bude podstatně silnější kabel (nebo mezi pohyblivými částmi pletený pás). Pokud nemáš odpojovač baterky, tak jdi po kabelu, co je na minus polu baterie. Je třeba zkontrolovat, zda jeho spojení s hmotou motoru není povolené nebo zaoxidované. Je třeba zkontrolovat také, zda kabelová oka nejsou povolená nebo vypálená. Pokud máš odpojovač, tak je to vlastě to samé, akorát musíš projít všechny spoje včetně odpojovače. P.
Dík, kablík jsem namontoval zpět a budu pátrat dle Tvého návodu.

Napsal: 02 zář 2008 18:26
od Land Jirka
Kostry na LR stojí za ho..o. :evil:
100% je natáhnout nový kabel od mínusové svorky baterie pod šroub kterým je přimontován startér. Tak je to u 99% aut.

Napsal: 02 zář 2008 20:11
od ALF
Land Jirka píše:Kostry na LR stojí za ho..o. :evil:
100% je natáhnout nový kabel od mínusové svorky baterie pod šroub kterým je přimontován startér. Tak je to u 99% aut.
Dík Land Jirko, až budu u Jardy Pešlíka tak mi slíbil, že to pořešíme. Já původně myslel, že nová barerka je špatná, protože u ranního startu startér šel jak na polomrtvou baterii, ale další startování, třeba po půl hodině jízdy, už bylo na dotek klíčku a v Toyotě Hilux jede baterka normálně.

Napsal: 02 zář 2008 20:29
od karel
Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů :!:

Napsal: 02 zář 2008 20:43
od RudaK
Alfe LR není Toyota.S tím to neměř. :wink: Vypadá to,že s tím moc jezdíš.To je auto zvyklé stát na výstavce. ( bez baterky ). :lol: :lol:

Napsal: 02 zář 2008 21:06
od ALF
RudaK píše:Alfe LR není Toyota.S tím to neměř. :wink: Vypadá to,že s tím moc jezdíš.To je auto zvyklé stát na výstavce. ( bez baterky ). :lol: :lol:
Právě, že dlouho stál na výstavce musím velbloudovi trochu rozhýbat kostru. :lol:

Napsal: 02 zář 2008 21:07
od ALF
karel píše:Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů :!:
Dík Karle

Napsal: 31 říj 2008 11:44
od ALF
ALF píše:
karel píše:Přesně jak bylo napsáno, nejlépe je dát kostřící pás nový a třeba měděný včetně ok a pořádné šrouby a i tak čas od času kontrolovat pevnost spojů :!:
Dnes došlo k výměně ukostření a je po problému. Tak pokud někdo bude mít obdobný problém, rada nad zlato je tady. Jen není ode mne, ale od zkušených LR z tohoto fóra a za to jim patří dík.