D4 2010 manual priziny?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
xNOKIAx
Příspěvky: 7
Registrován: 07 lis 2023 21:14
auto: LR D4

D4 2010 manual priziny?

#1 Příspěvek od xNOKIAx » 07 lis 2023 23:37

zdravim. som novy v discovery a kupil som D4 2010 s manualom a original pruzinami. najazdene 200t km. stale som ale na vazkach ci auto nechat alebo sa obhliadnut po 3l a na vzduchu s automatom. chcem ho pouzivat na cestovanie a kempovanie a je to jedine auto ktore mam takze na denne pouzivanie. manual a pruziny su lacnejsie na servis a jednoduchsie na opravu. vzduch a automat zas vecsi komfort ale vyssia cena nakupu a servisu.
-chyba mi: vyhrievane sedadla, spustanie predhrevu motora- pretoze mam najmensi displey, parkovacie senzory- kamera, tempomat, nastavitelny podvozok- vecsina veci sa da dorobit
-chcel by som: vyssie pruziny, pevnostny naraznik?, navijak, teplovzdusne kurenie, markiza, spanie dnu alebo stan
vedel by niekto porovnat kto mal oboje prosim? alebo daka rada skusenost?
disco.jpg

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: D4 2010 manual priziny?

#2 Příspěvek od xxx » 08 lis 2023 06:36

máš asi tu nejlevnější verzi, co šla koupit.
Aut na pružinách je jako šafránu a manuálů též moc nejezdí.
Raději to prodej a kup si s lepší výbavou, než to tam dodělávat.

Vzduch na D3/4 je ta nejlepší a asi i nejspolehlivější část auta.
Automaty jsou ZF, velmi kvalitní převodovky bez nákladného servisu.
Vymění se olej s filtrem a v cca 180-220tis km odchází hydroměnič, co není rovněž drahá výměna.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: D4 2010 manual priziny?

#3 Příspěvek od Lukasino » 08 lis 2023 10:40

Ono co tam není, to se nepo**** :mrgreen: Takže je to spíše na Tobě, jezdit se "sockou" s 2.7 nebo s pěkně vybaveným HSE v 3l je sakra rozdíl, ale je to taky o kačkách a to nejen při koupi ale i při údržbě (například keyless kliky, surround kamery, zatékající šíbry, atd atd). Za mě je to jasná volba, co nejvybavenější, ale pak musíš počítat s tím, že těch věcí je tam 3x tolik co se můžou pokazit a všechno to stojí peníze... O motoru nemluvě samozřejmě :mrgreen:

Převodovky a podvozku bych se opravdu nebál.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

xNOKIAx
Příspěvky: 7
Registrován: 07 lis 2023 21:14
auto: LR D4

Re: D4 2010 manual priziny?

#4 Příspěvek od xNOKIAx » 08 lis 2023 10:49

Lukasino píše:Ono co tam není, to se nepo**** :mrgreen: Takže je to spíše na Tobě, jezdit se "sockou" s 2.7 nebo s pěkně vybaveným HSE v 3l je sakra rozdíl, ale je to taky o kačkách a to nejen při koupi ale i při údržbě (například keyless kliky, surround kamery, zatékající šíbry, atd atd). Za mě je to jasná volba, co nejvybavenější, ale pak musíš počítat s tím, že těch věcí je tam 3x tolik co se můžou pokazit a všechno to stojí peníze... O motoru nemluvě samozřejmě :mrgreen:

Převodovky a podvozku bych se opravdu nebál.
Veď toto je stále dilema. Menej veci = menej problémov a dá sa to opraviť ľahšie a hoci kde aj bez pc. Netvrdím že s tým pojdem okolo sveta ale pri mojom šťastí človek nikdy nevie čo sa po…. Ale zas ten komfort automat a vzduch je veľmi lákavýObrázek

Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1736
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: D4 2010 manual priziny?

#5 Příspěvek od jareku » 08 lis 2023 11:16

No já bych zkusil nejdříve auto nabídnout k prodeji a zjistit, za kolik ho vůbec bude “někdo chtít” a kolik budu muset doplatit při koupi “plně vybaveného” auta… no a pak se taky podívat na to, kolik peněz mně po koupi zbyde na další úpravy… navijak, vestavba/stan, topeni a další “serepatičky”…
Live long and prosper.

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: D4 2010 manual priziny?

#6 Příspěvek od petr štrof » 12 lis 2023 14:36

tak já bych ji teda neprodával , moc manuálu tady není
múje D3 v manuálu točí 457 tis bez nějaké výrazné ztráty květinky , spojku jsem nechal dělat v 360 a byla lehce za polovinou , mysleli jsme že odešlo ložisko no
nakonec odešlo ale v převodovce , přeci ta moje dost tahá .
opomenu vzduch.podvozek já si užil svoje ale neměnil bych , dnes je v nabídce spousta pružin s tlumiči s expanzkou to je asi tvoje cesta
-výhřev sedaček , buď externě dodělat , nebo vykoupit z mrtvých D4 výhřevy a ovládání
-pokud budeš dávat pevňosťák tak kup standartní parkovací senzory udělej otvory a máš to , já mám přední ARBa tak jsem dodělal svoje origo park. senzory
-předehřev super věc když funguje , ale mě nefunguje a auto jezdí normálně
-markýz je všude plno
-stanu na střechu též , teď je na bazosi jeden v Třebíči do 20 tis , klasický A

držím palec Petr

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: D4 2010 manual priziny?

#7 Příspěvek od xxx » 13 lis 2023 14:24

petr štrof píše: 12 lis 2023 14:36 tak já bych ji teda neprodával , moc manuálu tady není
múje D3 v manuálu točí 457 tis bez nějaké výrazné ztráty květinky , spojku jsem nechal dělat v 360 a byla lehce za polovinou , mysleli jsme že odešlo ložisko no
nakonec odešlo ale v převodovce , přeci ta moje dost tahá .
opomenu vzduch.podvozek já si užil svoje ale neměnil bych , dnes je v nabídce spousta pružin s tlumiči s expanzkou to je asi tvoje cesta
-výhřev sedaček , buď externě dodělat , nebo vykoupit z mrtvých D4 výhřevy a ovládání
-pokud budeš dávat pevňosťák tak kup standartní parkovací senzory udělej otvory a máš to , já mám přední ARBa tak jsem dodělal svoje origo park. senzory
-předehřev super věc když funguje , ale mě nefunguje a auto jezdí normálně
-markýz je všude plno
-stanu na střechu též , teď je na bazosi jeden v Třebíči do 20 tis , klasický A

držím palec Petr
Petře, ty jsi asi s tím nájezdem výjimka a nemyslím si, že to je dané manuálem.
Přeji, ať klika stále drží

xNOKIAx
Příspěvky: 7
Registrován: 07 lis 2023 21:14
auto: LR D4

Re: D4 2010 manual priziny?

#8 Příspěvek od xNOKIAx » 13 lis 2023 14:47

petr štrof píše:tak já bych ji teda neprodával , moc manuálu tady není
múje D3 v manuálu točí 457 tis bez nějaké výrazné ztráty květinky , spojku jsem nechal dělat v 360 a byla lehce za polovinou , mysleli jsme že odešlo ložisko no
nakonec odešlo ale v převodovce , přeci ta moje dost tahá .
opomenu vzduch.podvozek já si užil svoje ale neměnil bych , dnes je v nabídce spousta pružin s tlumiči s expanzkou to je asi tvoje cesta
-výhřev sedaček , buď externě dodělat , nebo vykoupit z mrtvých D4 výhřevy a ovládání
-pokud budeš dávat pevňosťák tak kup standartní parkovací senzory udělej otvory a máš to , já mám přední ARBa tak jsem dodělal svoje origo park. senzory
-předehřev super věc když funguje , ale mě nefunguje a auto jezdí normálně
-markýz je všude plno
-stanu na střechu též , teď je na bazosi jeden v Třebíči do 20 tis , klasický A

držím palec Petr
Spojka je uz vymenená. Len asi pri výmene rozvodov alebo ramena v predu by som asi vymenil aj olejovú pumpu.
Mohol by si prosím ta našepkal obrázkom alwbo link na tie tlmiče s expanzkou? Rozmýšľam vymeniť len pružiny za vyššie. Ale ak by bol daky tlmič veľmi dobrý a možno aj nastaviteľný by som porozmýšľal. Terwz sa mi to zdá tvrdé na môj vkus.
Vďaka

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: D4 2010 manual priziny?

#9 Příspěvek od petr štrof » 14 lis 2023 06:50

sám majitel obchodu je vozí na své D3
https://www.opservis.cz/p/zvyseny-podvo ... iscovery-3

jinak ramena nebo silembloky jsem měnil vícekrát a od té doby co jsem dal Polybushe je klid

Odpovědět