L322 2004- PZ kolo se blokuje/hrabe
Napsal: 25 lis 2023 09:27
Zdravim, mam velice zvlastni problem a pokud se s nim nekdo setkal, budu moc rad za jakoukoliv informaci:/
Mam 4.4l Range rover z 12/2004.
U PZ kola byl spatny odklon pneu a sjizdel se venkovni bok vice nez vnitrni. Posledni tyden jsem si vsiml, ze se pneumatika zda opticky vyfouklejsi, ale prisuzoval jsem to oslabenemu boku pneu. Zaroven se ale objevil problem, kdy se mi zacalo kolo najednou pri trochu prudsim brzdeni blokovat, pri vjezdu do zatacky take a pri prudke akceleraci ( z 50km/h jsem slapl na plyn) zase hrabalo. Zaroven pri vetsim brzdeni ( nic dramatickeho) je divne, ze brzdny ucinek je najednou pri zablokovani zadniho kola mnohem mensi, jako kdyby predni brzdy vypovedely sluzbu. Rudim-li s citem, bez zablokovani zadniho kola, zpomaluji tychleji.
Auto take zacalo vice tahnout na pravou stranu.
Nechal jsem prezut na uplne nove pneu a doufal, ze se problem odstrani, bohuzel ne a kolo dela porad to stejne. A co nejvic nechapu je, ze je kolo i pres vyssi tlak nez u ostatnich, mekci a vypada podfoukle. Uz jsem premeroval i na jinem nanometru a potvrdilo se mi to. Jako kdyby na to kolo tlacila mnohem vetsi vaha (nechapu).
Zkusil jsem odpojit baterku, coz najednou vyresilo problem, ale po ujeti cca 40 km se zase objevi. Po odpojeni baterky je zase na chvilku ok. Bohuzel na mokru a nedej boze na snehu se problem s blokovanim/ hrabanim kola mnohem zvyrazni a dela mi i problem se po snehu rozjet takrka po rovine (nefungujici 4x4?). Kolo proste okamzite ztraci adhezy.
Pri prezouvani si na kole niceho zvlastniho nevsimli a na geometrii jsem objednan za tyden.
Rad bych dal do servisu, ale bohuzel jediny komu verim ma az do konce prosince narvano a ostatni tomu bud nerozumi, nechcou a nebo berou az za mesic + s pochybnou kvalitou a vysledkem...
Budu vdecny za jakoukoliv radu.
Mam 4.4l Range rover z 12/2004.
U PZ kola byl spatny odklon pneu a sjizdel se venkovni bok vice nez vnitrni. Posledni tyden jsem si vsiml, ze se pneumatika zda opticky vyfouklejsi, ale prisuzoval jsem to oslabenemu boku pneu. Zaroven se ale objevil problem, kdy se mi zacalo kolo najednou pri trochu prudsim brzdeni blokovat, pri vjezdu do zatacky take a pri prudke akceleraci ( z 50km/h jsem slapl na plyn) zase hrabalo. Zaroven pri vetsim brzdeni ( nic dramatickeho) je divne, ze brzdny ucinek je najednou pri zablokovani zadniho kola mnohem mensi, jako kdyby predni brzdy vypovedely sluzbu. Rudim-li s citem, bez zablokovani zadniho kola, zpomaluji tychleji.
Auto take zacalo vice tahnout na pravou stranu.
Nechal jsem prezut na uplne nove pneu a doufal, ze se problem odstrani, bohuzel ne a kolo dela porad to stejne. A co nejvic nechapu je, ze je kolo i pres vyssi tlak nez u ostatnich, mekci a vypada podfoukle. Uz jsem premeroval i na jinem nanometru a potvrdilo se mi to. Jako kdyby na to kolo tlacila mnohem vetsi vaha (nechapu).
Zkusil jsem odpojit baterku, coz najednou vyresilo problem, ale po ujeti cca 40 km se zase objevi. Po odpojeni baterky je zase na chvilku ok. Bohuzel na mokru a nedej boze na snehu se problem s blokovanim/ hrabanim kola mnohem zvyrazni a dela mi i problem se po snehu rozjet takrka po rovine (nefungujici 4x4?). Kolo proste okamzite ztraci adhezy.
Pri prezouvani si na kole niceho zvlastniho nevsimli a na geometrii jsem objednan za tyden.
Rad bych dal do servisu, ale bohuzel jediny komu verim ma az do konce prosince narvano a ostatni tomu bud nerozumi, nechcou a nebo berou az za mesic + s pochybnou kvalitou a vysledkem...
Budu vdecny za jakoukoliv radu.