NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Nazdar,
všude slyším, jak je nový Def nahovno, jaká je to sračka, že má jednu poruchu za druhou, do Rumunska, Albánie totálně nevhodné, právě kvůli poruchám, které tam nepůjdou opravit atd., atd.... No a včera jsem cca 30 min mluvil s technikem z LR, kterého znám už léta a jsem si jistý, že by mě nelhal. On povídá, že je mu jasné, že většina majitelů nového Defa s ním nejezdí tak jak on ví, že jsem jezdil se svojí starou D4 (Rumusko, Albánie), a tedy většina jen po asfaltu, ale i tak mě překvapilo, že o Defovi mluvil velmi, velmi pozitivně (v rámci LR smyslu pojetí...)
Třeba se smíchem řekl, že je super, že se nemusí měnit motory... a že vůbec měli jen pár prkotin. Poplival jen ty dvoulitry na začátku výroby. Šestiválce jen chválil.
No a tak mě zajímá OPRAVDU REÁLNÉ INFORMACE od majitelů nových Defů - můžete se prosím podělit o vaše zkušenosti s novým Defem ohledně závad? Super by bylo napsat, zda jezdíte off, či ne a jaké problémy jste řešili při jakém počtu km a samozřejmě s jakou motorizací. Nechci informace "jedna paní povídala", "všichni vědí, že...", ale jen a pouze konkrétní poruchy, které jste řešili přímo vy, majitelé. A naopak i info: mám najeto XY a neměl jsem žádnou poruchu, jezdím jen asfalt, se taky hodí.
Nevím kolik vás tu je, takových majitelů nového Defa a ani nevím, jestli tu takové vlákno už není (nenašel jsem), pokud je, tak sem hoďte link.
Díky za každý příspěvek!!
všude slyším, jak je nový Def nahovno, jaká je to sračka, že má jednu poruchu za druhou, do Rumunska, Albánie totálně nevhodné, právě kvůli poruchám, které tam nepůjdou opravit atd., atd.... No a včera jsem cca 30 min mluvil s technikem z LR, kterého znám už léta a jsem si jistý, že by mě nelhal. On povídá, že je mu jasné, že většina majitelů nového Defa s ním nejezdí tak jak on ví, že jsem jezdil se svojí starou D4 (Rumusko, Albánie), a tedy většina jen po asfaltu, ale i tak mě překvapilo, že o Defovi mluvil velmi, velmi pozitivně (v rámci LR smyslu pojetí...)
Třeba se smíchem řekl, že je super, že se nemusí měnit motory... a že vůbec měli jen pár prkotin. Poplival jen ty dvoulitry na začátku výroby. Šestiválce jen chválil.
No a tak mě zajímá OPRAVDU REÁLNÉ INFORMACE od majitelů nových Defů - můžete se prosím podělit o vaše zkušenosti s novým Defem ohledně závad? Super by bylo napsat, zda jezdíte off, či ne a jaké problémy jste řešili při jakém počtu km a samozřejmě s jakou motorizací. Nechci informace "jedna paní povídala", "všichni vědí, že...", ale jen a pouze konkrétní poruchy, které jste řešili přímo vy, majitelé. A naopak i info: mám najeto XY a neměl jsem žádnou poruchu, jezdím jen asfalt, se taky hodí.
Nevím kolik vás tu je, takových majitelů nového Defa a ani nevím, jestli tu takové vlákno už není (nenašel jsem), pokud je, tak sem hoďte link.
Díky za každý příspěvek!!
-
- Příspěvky: 2729
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Nemám ho ,nikdy ho chtít nebudu , za mne je to hnusný a hlavně to parazituje na jménu legendy.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Omar se vyjadril jasne, bohuzel to ale tazateli asi moc nepomohlo
Mam ho pres dva roky. Za me, auto ma sve mouchy, co se tyce haldy elektroniky, ale jinak slape paradne. Ja jsem s tim najel cca 35tis a vicemene vse vylety hory/pisek (s dojezdem po ose, tedy tam tak 5 az 10tis). Mam benzim 3L, 6V, P400 coz se ukazalo jako dobra volba, ani to moc nezere travu kolem silnice. Poruchy vesmes zadny. Jizda a radost obrovska.
Jinak ano, mam taky strach, az se to nekde posere daleko na ceste, ale cim vic najizdim, snad budu vic verit.
Mam tam (jako prvni test kus) i XLifter, vetsi kola, jine brzdice a rocksliders a udelanou strechu, atd...
Takze za me jen do mesta bych si to nekpupil, ale multi auto a v terenu dobry (jen to ma mensi kufr). Se stanem super partak. Tak asi tak z vlastni zkusenosti.
Mam ho pres dva roky. Za me, auto ma sve mouchy, co se tyce haldy elektroniky, ale jinak slape paradne. Ja jsem s tim najel cca 35tis a vicemene vse vylety hory/pisek (s dojezdem po ose, tedy tam tak 5 az 10tis). Mam benzim 3L, 6V, P400 coz se ukazalo jako dobra volba, ani to moc nezere travu kolem silnice. Poruchy vesmes zadny. Jizda a radost obrovska.
Jinak ano, mam taky strach, az se to nekde posere daleko na ceste, ale cim vic najizdim, snad budu vic verit.
Mam tam (jako prvni test kus) i XLifter, vetsi kola, jine brzdice a rocksliders a udelanou strechu, atd...
Takze za me jen do mesta bych si to nekpupil, ale multi auto a v terenu dobry (jen to ma mensi kufr). Se stanem super partak. Tak asi tak z vlastni zkusenosti.
- marsant
- Příspěvky: 288
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Máme už 2 roky D250, tedy V6 s aktuálním nájezdem cca 30 tis. Jezdí s ním hlavne táta, já mám svou D4. Deff se do terénu ještě nepodíval, nebo ano ale jen velmi málo ale rozhodně se nedá říct že by v něm jezdil nějak pravidelně aspoň zatím.
Za tu dobu co ho máme nás potkala pouze jediná závada už snad někde kolem 15 tis km a to opakovaná ztráta chladící kapaliny (louže pod autem), ukázalo se že se jedná o nějakou prasklou hadicku kolem turba a protože v BofB v Ostravě řekli že tento díl se nedá samostatně sehnat tak vyměnili komplet cele turbo za nove jelikož ten potřebný díl byl součástí!
Vše zdarma a na záruku. Tedy od 15 tis km jezdíme s novým turbem.
Kromě toho vůbec nic negativního, nikdy jsme neměli ani žádnou SW závadu. Pravidelne olej a jinak nic!
Kldyz to porovnám s (radoby spolehlivou) VW T6.1 kterou máme taky 2 roky a ma podobný nájezd tak ta byla v servise výrazně více za tu dobu ( problém s DPF a asi 5x návštěva servisu kvůli různým SW vecem cekal jsem ze to bude spis opacne, ale nyní posledních 10 tis km už bez zavady tak snad to vydrží.
Takže zatím LR vs VW vede co se tyka spolehlivosti jednoznačně 1:0
Za tu dobu co ho máme nás potkala pouze jediná závada už snad někde kolem 15 tis km a to opakovaná ztráta chladící kapaliny (louže pod autem), ukázalo se že se jedná o nějakou prasklou hadicku kolem turba a protože v BofB v Ostravě řekli že tento díl se nedá samostatně sehnat tak vyměnili komplet cele turbo za nove jelikož ten potřebný díl byl součástí!
Vše zdarma a na záruku. Tedy od 15 tis km jezdíme s novým turbem.
Kromě toho vůbec nic negativního, nikdy jsme neměli ani žádnou SW závadu. Pravidelne olej a jinak nic!
Kldyz to porovnám s (radoby spolehlivou) VW T6.1 kterou máme taky 2 roky a ma podobný nájezd tak ta byla v servise výrazně více za tu dobu ( problém s DPF a asi 5x návštěva servisu kvůli různým SW vecem cekal jsem ze to bude spis opacne, ale nyní posledních 10 tis km už bez zavady tak snad to vydrží.
Takže zatím LR vs VW vede co se tyka spolehlivosti jednoznačně 1:0
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Není náhodou D250/300 řadová šestka nikoliv V6?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Dědek
- Příspěvky: 94
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Jojo, je řadový. Mam D300 a za mě zatim
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Kubajsz na fóru není, takže ti sem odkaz nedá a taky už si to třeba možná viděl, ale tady popisuje svoje 2 roky/80 tkm. s Defem přesně způsobem který tě zajímá... co a kdy řešil nebo neřešil.
https://youtu.be/jbOf1G67X7w?si=EIoDwQL1AKr3zba1
https://youtu.be/jbOf1G67X7w?si=EIoDwQL1AKr3zba1
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Nazdar, díky všem za příspěvky!
Tak nějak mě přijde, že Def nebude "katastrofa", ale prostě auto, co má občas nějakou tu chybu, stejně jako každý jiný. Uvidíme, zda ještě nějaké příspěvky majitelů přibydou
Tak nějak mě přijde, že Def nebude "katastrofa", ale prostě auto, co má občas nějakou tu chybu, stejně jako každý jiný. Uvidíme, zda ještě nějaké příspěvky majitelů přibydou
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Tak já mám auto jako služebák 2,5 roku, nájezd 67 tis.km.
Denně na trase Olomouc - Prostějov/Brno. Často na chalupu, občas do lesa, pole, louky. 2 x Chrovatsko. Terén spíš mírnější.
Za tu dobu:
1. v záruce výměna krytů A-sloupků (známý problém, dnes již odstraněn)
2. v záruce (svolávačka) úprava uložení nějaké hadičky ( souvisí s problémem kolegy viz výše)
3. 1 x prasklé čelní sklo
4. Pravý světlomet, nefumční denní led svícení, výměn celé lampy v záruce
5. Levý svetloment (po dvou měsících od výměny pravého), stejná závada, dva měsíce čekám na novou lampu.
Takže když to shrnu, tak to předčilo mé očekávání, čekal jsem větší problémy.
Elektronika úplně bez závad, vše funguje OK
Denně na trase Olomouc - Prostějov/Brno. Často na chalupu, občas do lesa, pole, louky. 2 x Chrovatsko. Terén spíš mírnější.
Za tu dobu:
1. v záruce výměna krytů A-sloupků (známý problém, dnes již odstraněn)
2. v záruce (svolávačka) úprava uložení nějaké hadičky ( souvisí s problémem kolegy viz výše)
3. 1 x prasklé čelní sklo
4. Pravý světlomet, nefumční denní led svícení, výměn celé lampy v záruce
5. Levý svetloment (po dvou měsících od výměny pravého), stejná závada, dva měsíce čekám na novou lampu.
Takže když to shrnu, tak to předčilo mé očekávání, čekal jsem větší problémy.
Elektronika úplně bez závad, vše funguje OK
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ahoj,
tak já se přidám.
Mám P400 = 6 válec benzín.
Najeto 120 tisíc.
Auto jezdí poměrně často v terénu, hlavně Albánie, hory, doly, brody... Prostě to, co jsem dřív jezdil s D4 tak teď jezdí def.
Moje problémy:
- výměna nádobky na chladící kapalinu v záruce - auto hlásilo, že je nedostatek chladící kapaliny, ale nebyla to pravda. Až na to, že se mi to objevilo v zácpě na Srbských hranicích, kdy venku bylo 36 stupňů a kolem nervózní Turci, tak pohoda
- LED denní svícení, bohužel mi skončila záruka, takže řeším co s tím. Nová lampa stojí 50 tisíc korun, tak se to ještě snažím vyřešit nějak na částečnou reklamaci
- hlavním problémem je klapání u pravého předního kola. Když je kolo v plným rejdu, tak tam něco klape. Bylo to na servisu u pana Hodbodě v Brně, vyměnili jsme narychlo poloosu, ale bohužel problém nezmizel. Takže mě čeká opakovaná návštěva a uvidíme, co to bude za problém, dost mě to sere.
Jinak žádný problém, auto dostává vše, co má, ale zase na oplátku od něj čekám, že bude schopný jezdit v terénu. A to mi to splňuje, zatím jsme projel všechno
tak já se přidám.
Mám P400 = 6 válec benzín.
Najeto 120 tisíc.
Auto jezdí poměrně často v terénu, hlavně Albánie, hory, doly, brody... Prostě to, co jsem dřív jezdil s D4 tak teď jezdí def.
Moje problémy:
- výměna nádobky na chladící kapalinu v záruce - auto hlásilo, že je nedostatek chladící kapaliny, ale nebyla to pravda. Až na to, že se mi to objevilo v zácpě na Srbských hranicích, kdy venku bylo 36 stupňů a kolem nervózní Turci, tak pohoda
- LED denní svícení, bohužel mi skončila záruka, takže řeším co s tím. Nová lampa stojí 50 tisíc korun, tak se to ještě snažím vyřešit nějak na částečnou reklamaci
- hlavním problémem je klapání u pravého předního kola. Když je kolo v plným rejdu, tak tam něco klape. Bylo to na servisu u pana Hodbodě v Brně, vyměnili jsme narychlo poloosu, ale bohužel problém nezmizel. Takže mě čeká opakovaná návštěva a uvidíme, co to bude za problém, dost mě to sere.
Jinak žádný problém, auto dostává vše, co má, ale zase na oplátku od něj čekám, že bude schopný jezdit v terénu. A to mi to splňuje, zatím jsme projel všechno
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Mám D200 3litr, najeto asi 35 tis.km cca 2,5 roku provozu.
Ze začátku trochu zoufalství. V 16tis vytekl náhle olej z předovky, u Dajbycha tvrdili že prasklá hadice turba, dva měsíce ji vyměňovali vč. turba ( prý nebyl potřebný díl). Pak po této opravě záhadně zmizely v motoru 3l oleje (podle mého ho servis vůbec nedolil), tak zas zkoumali, na nic nepřišli a málem tvrdili že jsem ho vysál. Pak se zbláznilo čidlo Adblue... tak zas servis. Pak začal pískat řemen jak u starých aut, následoval 2x servis a výměna celé kladky a nevím čeho.
Teď mi pro změnu stále vypadává Infotainment, vždy se nepředvídatelně vyresetuje a znovu cca minutu nabíhá. Tvrdili, že to aktualizací software zmizí... nezmizelo. Když se vám to stane např. uprostřed Amsterdamu, kdy fakt navigaci potřebujete, tak to fakt potěší
No a vtipné taky bylo, když večer pršelo a ráno mrzlo (-6), tak zamrzlo sklápění zrcátek a já musel do rozehřátí jet jen na zadní zrcátko, protože jsem to neriskoval ručně odklopit, abych v mechanice něco nezničil ( přitom byl DEFÍK údajně nejtestovanější auto světa)
Docela dobré je také to, že prodloužení záruky vozu o dva roky v ČR nabízení (Dajbych a spol) za nějakých 90 tis Kč a v Německu jsem za úplně to samé prodloužení záruky zaplatil cca 1000,- euro.
Závěr.... z jednoho britského fóra. " Pořídíte-li si nového Defendera, tak vás v servisu budou oslovovat křestním jménem, protože tam strávíte víc času, než na silnici" :-D
Ale jinak, když se v tom něco nesejří, je to perfektní auto .-)
Ze začátku trochu zoufalství. V 16tis vytekl náhle olej z předovky, u Dajbycha tvrdili že prasklá hadice turba, dva měsíce ji vyměňovali vč. turba ( prý nebyl potřebný díl). Pak po této opravě záhadně zmizely v motoru 3l oleje (podle mého ho servis vůbec nedolil), tak zas zkoumali, na nic nepřišli a málem tvrdili že jsem ho vysál. Pak se zbláznilo čidlo Adblue... tak zas servis. Pak začal pískat řemen jak u starých aut, následoval 2x servis a výměna celé kladky a nevím čeho.
Teď mi pro změnu stále vypadává Infotainment, vždy se nepředvídatelně vyresetuje a znovu cca minutu nabíhá. Tvrdili, že to aktualizací software zmizí... nezmizelo. Když se vám to stane např. uprostřed Amsterdamu, kdy fakt navigaci potřebujete, tak to fakt potěší
No a vtipné taky bylo, když večer pršelo a ráno mrzlo (-6), tak zamrzlo sklápění zrcátek a já musel do rozehřátí jet jen na zadní zrcátko, protože jsem to neriskoval ručně odklopit, abych v mechanice něco nezničil ( přitom byl DEFÍK údajně nejtestovanější auto světa)
Docela dobré je také to, že prodloužení záruky vozu o dva roky v ČR nabízení (Dajbych a spol) za nějakých 90 tis Kč a v Německu jsem za úplně to samé prodloužení záruky zaplatil cca 1000,- euro.
Závěr.... z jednoho britského fóra. " Pořídíte-li si nového Defendera, tak vás v servisu budou oslovovat křestním jménem, protože tam strávíte víc času, než na silnici" :-D
Ale jinak, když se v tom něco nesejří, je to perfektní auto .-)
-
- Příspěvky: 388
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Zatím jsou to nový auta tak dva ,tři roky starý , uvidí se co se bude dít po 10ti letech
Největší škody na autě se způsobí dobrými umysly
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ty jo, tak to Ti nezávidím, naštěstí mě tyhle věci minuly a zatím jsem (až na poloosu) v cajku.
VladDEFIK píše: ↑03 bře 2024 10:08 Mám D200 3litr, najeto asi 35 tis.km cca 2,5 roku provozu.
Ze začátku trochu zoufalství. V 16tis vytekl náhle olej z předovky, u Dajbycha tvrdili že prasklá hadice turba, dva měsíce ji vyměňovali vč. turba ( prý nebyl potřebný díl). Pak po této opravě záhadně zmizely v motoru 3l oleje (podle mého ho servis vůbec nedolil), tak zas zkoumali, na nic nepřišli a málem tvrdili že jsem ho vysál. Pak se zbláznilo čidlo Adblue... tak zas servis. Pak začal pískat řemen jak u starých aut, následoval 2x servis a výměna celé kladky a nevím čeho.
Teď mi pro změnu stále vypadává Infotainment, vždy se nepředvídatelně vyresetuje a znovu cca minutu nabíhá. Tvrdili, že to aktualizací software zmizí... nezmizelo. Když se vám to stane např. uprostřed Amsterdamu, kdy fakt navigaci potřebujete, tak to fakt potěší
No a vtipné taky bylo, když večer pršelo a ráno mrzlo (-6), tak zamrzlo sklápění zrcátek a já musel do rozehřátí jet jen na zadní zrcátko, protože jsem to neriskoval ručně odklopit, abych v mechanice něco nezničil ( přitom byl DEFÍK údajně nejtestovanější auto světa)
Docela dobré je také to, že prodloužení záruky vozu o dva roky v ČR nabízení (Dajbych a spol) za nějakých 90 tis Kč a v Německu jsem za úplně to samé prodloužení záruky zaplatil cca 1000,- euro.
Závěr.... z jednoho britského fóra. " Pořídíte-li si nového Defendera, tak vás v servisu budou oslovovat křestním jménem, protože tam strávíte víc času, než na silnici" :-D
Ale jinak, když se v tom něco nesejří, je to perfektní auto .-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ahoj,
nevíte někdo, jak velký kola se daj na newdefa dát s XLifterem? Vím, že tady někdo na fóru vozí 34" kola, ale nevím v jakém konkrétním rozměru a jaký jsou s tím zkušenosti.
Vozil jsem to takhle na D4, větší kola a XLifter a rád bych v tom pokračoval. XLifter už mám, tak ještě ty kola :-D
nevíte někdo, jak velký kola se daj na newdefa dát s XLifterem? Vím, že tady někdo na fóru vozí 34" kola, ale nevím v jakém konkrétním rozměru a jaký jsou s tím zkušenosti.
Vozil jsem to takhle na D4, větší kola a XLifter a rád bych v tom pokračoval. XLifter už mám, tak ještě ty kola :-D
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5736
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Tohle jsem si vyfotil na islandu, new def na 35.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Díky, tam bude asi nějaký kit na podvozku, ale vejde se to tam evidentně
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Ahoj, mám ten samý motor, koupeno cca stejně, najeto 69 000 a stejný problém s PIVI....VladDEFIK píše: ↑03 bře 2024 10:08 Mám D200 3litr, najeto asi 35 tis.km cca 2,5 roku provozu.
Ze začátku trochu zoufalství. V 16tis vytekl náhle olej z předovky, u Dajbycha tvrdili že prasklá hadice turba, dva měsíce ji vyměňovali vč. turba ( prý nebyl potřebný díl). Pak po této opravě záhadně zmizely v motoru 3l oleje (podle mého ho servis vůbec nedolil), tak zas zkoumali, na nic nepřišli a málem tvrdili že jsem ho vysál. Pak se zbláznilo čidlo Adblue... tak zas servis. Pak začal pískat řemen jak u starých aut, následoval 2x servis a výměna celé kladky a nevím čeho.
Teď mi pro změnu stále vypadává Infotainment, vždy se nepředvídatelně vyresetuje a znovu cca minutu nabíhá. Tvrdili, že to aktualizací software zmizí... nezmizelo. Když se vám to stane např. uprostřed Amsterdamu, kdy fakt navigaci potřebujete, tak to fakt potěší
No a vtipné taky bylo, když večer pršelo a ráno mrzlo (-6), tak zamrzlo sklápění zrcátek a já musel do rozehřátí jet jen na zadní zrcátko, protože jsem to neriskoval ručně odklopit, abych v mechanice něco nezničil ( přitom byl DEFÍK údajně nejtestovanější auto světa)
Docela dobré je také to, že prodloužení záruky vozu o dva roky v ČR nabízení (Dajbych a spol) za nějakých 90 tis Kč a v Německu jsem za úplně to samé prodloužení záruky zaplatil cca 1000,- euro.
Závěr.... z jednoho britského fóra. " Pořídíte-li si nového Defendera, tak vás v servisu budou oslovovat křestním jménem, protože tam strávíte víc času, než na silnici" :-D
Ale jinak, když se v tom něco nesejří, je to perfektní auto .-)
V Albionu již měnili celý modul obrazovky, avšak stále zhasíná, SW úpravy neřeší nic. Teď tam jedu opět... nicméně na zahraničním fóru jsem objevil vlašťovku, že snad verze 4.3.1 by to mohla řešit, alespoň jednomu členovi se to již neděje
Jinak pouze klasika - sloupky měněné v záruce a vrzající těsnění - namazáno, vyřešeno
P.S. zajímavé, že prodlouženou záruku jsem tady měl nabídnutou za stejnou cenu jako v Německu, těch 90 mě dostalo
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Tak takhle vypadá realita prodloužené záruky. Prospekt od DAJBYCHA Praha a uzavřená smlouva z Drážďan.
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
no jo, já ale pojišťoval jako nové a mám jako ty D200, tzn. do 155kW
Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra
Zdar Draku, tak už ho máš doma? Se těším na předváděčku.
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)