Stránka 1 z 2

sváření CO

Napsal: 27 zář 2008 22:16
od jarmik
asi amaterský dotaz :oops: je možný na autě svářet CO čkem bez nějakých úprav :cry: myslím odpojení baterie atd... abych neponičil alektroniku, řídící jednotku, imobilizer a já nevím co tam ještě všechno je ... asi to bude dotaz pro nějaký servis-áky ( potřebuju na autě navařit uchycení pro nášlapy ) Free r.v.99 díkyyy za info jarmik

Napsal: 27 zář 2008 22:44
od Kocur
Kdyz na aute neco varim tak baterku odpojuji vzdy, zda to delam zbytecne nebo ne, netusim? S zadnym jinym problemem sem se nesetkal. Pockej na nekoho kdo do toho vidi a vse ti objasni, ja tomuhle moc nerozumim, halt lesak no...

Re: sváření CO

Napsal: 28 zář 2008 11:35
od Linda K.
jarmik píše:asi amaterský dotaz :oops: je možný na autě svářet CO čkem bez nějakých úprav :cry: myslím odpojení baterie atd... abych neponičil alektroniku, řídící jednotku, imobilizer a já nevím co tam ještě všechno je ... asi to bude dotaz pro nějaký servis-áky ( potřebuju na autě navařit uchycení pro nášlapy ) Free r.v.99 díkyyy za info jarmik
Ahoj musíš odpojit hlavně alternátor!!! Jinak správně bys měl odpojit uplně všechno a prý i vypustit nádrže atd. - podle těch předpisu. Ale ten altik je důležitý.. 8)

Napsal: 28 zář 2008 11:48
od Jenda
No cekal jsem az se k tomu vyslovi opravdu nekdo kdo to vazne dela a vi.
Jeste z dob kdy jsem delal automechanika(15let nazad) jsme meli tu zasadu ze jsme pokazdy odpojili pocitac(pokazdy) a v pripade svareni elek. i alternator.Pokud se varil vyfuk a podobne odlehle casti,tak jen ten pocitac s tim ze se zem davala vzdy nejbliz ku svaru.Tak takhle nejak jsme to delali ve WV nebo to bylo VW :roll:
Honza

Napsal: 28 zář 2008 11:57
od jantanen
To Jarmik musíš to uďát jako Jenda když svářeli VW folks wagen :) jestli už máš ty nášlapy hotové a jen je potřebuješ navařit tak bych spíš zajel do servisu např Land Jirka a pod kde ti to navaří odborník a nemusíš mít strach že si na autě něco odpálíš :)

Napsal: 28 zář 2008 19:30
od jarmik
Klucíííííí díky za info - potřebuju na rám ze spoda přivařit 3 plotničky se závitem na uchycení nášlapů ( originál vložky se závitama někdo vytrhal když starý nášlapy sundaval ) hold odpojím co je psáno SNAD SE TO VŠE PAK ROZEBĚHNE TAK JAK MÁ - NEMÁM ŽÁDNÝ KODY :roll: servis tady v okolí Chebu zatím neznám - zatím díky všem jarmik

zatí beru stále INFO akce vypukne asi až za měsíc :(

Napsal: 28 zář 2008 19:37
od Land Jirka
jantanen píše: jestli už máš ty nášlapy hotové a jen je potřebuješ navařit tak bych spíš zajel do servisu např Land Jirka a pod kde ti to navaří odborník :)
Děkuji za reklamu, ale kvůli pár svárům nepojede přez celou republiku.
Snad se i u Chebu naje schopnej odporník. :lol:

Napsal: 28 zář 2008 21:55
od eliott
Samozřejmě se to všude doporučuje, ale mohu z praxe potvrdit, že i přes to že jsem nikdy nic neodpojoval, nikdy se nic nestalo. Ale to byly většinou BMW, u P38ky s BeCM jsem to ještě nezkoušel :twisted:

Napsal: 29 zář 2008 08:36
od Tommy77
Ahoj Jarmiku, muzes sem hodit po tom co na tom zacnes delat nejake fotky, treba kde a jak budes naslapy uchycovat (varit) a jak to ve finale bude vypadat...taky o nich premyslim, takze se hodi kazda informace..diky Tomas

Napsal: 29 zář 2008 09:53
od Sláma Karel
Eliott má stejné zkušenosti jako já. Nikdy jsem nic neodpojoval ani na P38. A zatím jsem zádný problém neměl. Tedy takový co by souvisel se svářením a elektrikou dohromady. :lol: K

Napsal: 29 zář 2008 10:37
od Tatar
Sláma Karel píše:Eliott má stejné zkušenosti jako já. Nikdy jsem nic neodpojoval ani na P38. A zatím jsem zádný problém neměl. Tedy takový co by souvisel se svářením a elektrikou dohromady. :lol: K
no jo ale P38 nemá žádnou složité el. zařízení nebo počítač takže to sem nepleť :) :) :)

Napsal: 29 zář 2008 11:42
od radek-free
souhlasím že se nic nemusy odpojovat na strojích co spravuju je spoustu elektro. a počítače tak jsem vyděl svařovat při nastartovanem motoru syce já osobně svařuju když je vyply zapalování ,ale nic neodpojuju nebál bych se toho kostru hned vedle sváru a jedem.

Napsal: 29 zář 2008 22:31
od jarmik
opět všem díkyyy :shock: taky jsem na starý plazivce BMW 325i vařil bez jakéhokoliv odpojování a bez problémů ale přesto se radši zeptám :oops: asi nic odpojovat nebudu páč mám obavy abych to pak vše rozhejbal když nemám žádný KODY zatím s Free spokojenost vše funkční jen při koupi výměna olejů + filtrů a kuláčů řízení ( zatím :lol: ) jarmik

Napsal: 30 zář 2008 00:05
od Jarys
Z auta je lepší věci odřezávat a né navařovat... :lol:

Napsal: 30 zář 2008 11:09
od Luboš M.
Při svařování CO jsem taky nikdy neodpojoval.Jen když jsem vařil Tryodýnou na traktoru tak mi ho málem nastartovala :lol:

Napsal: 30 zář 2008 14:03
od Kuťas
Kdysi dávno (cca 8-10 let) na školení v Tatře doporučovali odpojit ABS. Baterky měly zůstat zaplé. Údajně ty bludné proudy chytají. Ale zas je rozdíl mezi dvěma 180 amp. baterkama a jednou malou ve Free.

Napsal: 30 zář 2008 18:16
od radek-free
co chlap to názor ale nikdo neřek tak nebo tak tak neodpojuji a funguje vše

Napsal: 30 zář 2008 19:11
od jantanen
Äbysme to schrnuli :) ORD navařeno tisíc nášlapů a všeho možného a nemožného a nic se nikdy neodpojilo :) a nic neumřelo ( i nový auta jako Disco 3 a nic neumřelo . to odpojování el. je interní předpis např pro koncern VW . a jelikož nejsi koncern tak nic neodpojuj :) přivař si nášlapy ať je co ustřelit v terénu .)

Napsal: 30 zář 2008 22:05
od jarmik
ha ha ha :lol: do terénu to nejezdí max. na kraj lesa na houby ale zimy tu máme krutý proto 4x4 ale nášlapy budou přišroubovaný :!: ale originál závity, které jsou pro nášlapy zespoda připravený nějakej chytrej co Free prodával zničil proto bych chtěl přes původní místa navařit plotny 5x5 cm tl.4 mm se závitem a na ně opět nášlapy přišroubuju :roll: TAK NIC asi odpojovat taky nebudu :roll:

Napsal: 01 říj 2008 21:43
od Maxsel
Jak jsou ty místa zničený? Když jsem dával na Free nášlapy (dodal Kare Sláma), tak se do děr v kastli (rámu) nacvakali vložky se závitem (prý se používají na hagusy) a vařit jsem nic nemusel. Jen na ty vložky se závity byly potřeba kleště, který mají v Jihlavě asi jen na čtyřech místech.

Takže stačí díra... :D