Stránka 1 z 2
sváření CO
Napsal: 27 zář 2008 22:16
od jarmik
asi amaterský dotaz

je možný na autě svářet CO čkem bez nějakých úprav

myslím odpojení baterie atd... abych neponičil alektroniku, řídící jednotku, imobilizer a já nevím co tam ještě všechno je ... asi to bude dotaz pro nějaký servis-áky ( potřebuju na autě navařit uchycení pro nášlapy ) Free r.v.99 díkyyy za info jarmik
Napsal: 27 zář 2008 22:44
od Kocur
Kdyz na aute neco varim tak baterku odpojuji vzdy, zda to delam zbytecne nebo ne, netusim? S zadnym jinym problemem sem se nesetkal. Pockej na nekoho kdo do toho vidi a vse ti objasni, ja tomuhle moc nerozumim, halt lesak no...
Re: sváření CO
Napsal: 28 zář 2008 11:35
od Linda K.
jarmik píše:asi amaterský dotaz

je možný na autě svářet CO čkem bez nějakých úprav

myslím odpojení baterie atd... abych neponičil alektroniku, řídící jednotku, imobilizer a já nevím co tam ještě všechno je ... asi to bude dotaz pro nějaký servis-áky ( potřebuju na autě navařit uchycení pro nášlapy ) Free r.v.99 díkyyy za info jarmik
Ahoj musíš odpojit hlavně alternátor!!! Jinak správně bys měl odpojit uplně všechno a prý i vypustit nádrže atd. - podle těch předpisu. Ale ten altik je důležitý..

Napsal: 28 zář 2008 11:48
od Jenda
No cekal jsem az se k tomu vyslovi opravdu nekdo kdo to vazne dela a vi.
Jeste z dob kdy jsem delal automechanika(15let nazad) jsme meli tu zasadu ze jsme pokazdy odpojili pocitac(pokazdy) a v pripade svareni elek. i alternator.Pokud se varil vyfuk a podobne odlehle casti,tak jen ten pocitac s tim ze se zem davala vzdy nejbliz ku svaru.Tak takhle nejak jsme to delali ve WV nebo to bylo VW
Honza
Napsal: 28 zář 2008 11:57
od jantanen
To Jarmik musíš to uďát jako Jenda když svářeli VW folks wagen

jestli už máš ty nášlapy hotové a jen je potřebuješ navařit tak bych spíš zajel do servisu např Land Jirka a pod kde ti to navaří odborník a nemusíš mít strach že si na autě něco odpálíš

Napsal: 28 zář 2008 19:30
od jarmik
Klucíííííí díky za info - potřebuju na rám ze spoda přivařit 3 plotničky se závitem na uchycení nášlapů ( originál vložky se závitama někdo vytrhal když starý nášlapy sundaval ) hold odpojím co je psáno SNAD SE TO VŠE PAK ROZEBĚHNE TAK JAK MÁ -
NEMÁM ŽÁDNÝ KODY 
servis tady v okolí Chebu zatím neznám - zatím díky všem jarmik
zatí beru stále INFO akce vypukne asi až za měsíc

Napsal: 28 zář 2008 19:37
od Land Jirka
jantanen píše: jestli už máš ty nášlapy hotové a jen je potřebuješ navařit tak bych spíš zajel do servisu např Land Jirka a pod kde ti to navaří odborník

Děkuji za reklamu, ale kvůli pár svárům nepojede přez celou republiku.
Snad se i u Chebu naje schopnej odporník.

Napsal: 28 zář 2008 21:55
od eliott
Samozřejmě se to všude doporučuje, ale mohu z praxe potvrdit, že i přes to že jsem nikdy nic neodpojoval, nikdy se nic nestalo. Ale to byly většinou BMW, u P38ky s BeCM jsem to ještě nezkoušel

Napsal: 29 zář 2008 08:36
od Tommy77
Ahoj Jarmiku, muzes sem hodit po tom co na tom zacnes delat nejake fotky, treba kde a jak budes naslapy uchycovat (varit) a jak to ve finale bude vypadat...taky o nich premyslim, takze se hodi kazda informace..diky Tomas
Napsal: 29 zář 2008 09:53
od Sláma Karel
Eliott má stejné zkušenosti jako já. Nikdy jsem nic neodpojoval ani na P38. A zatím jsem zádný problém neměl. Tedy takový co by souvisel se svářením a elektrikou dohromady.

K
Napsal: 29 zář 2008 10:37
od Tatar
Sláma Karel píše:Eliott má stejné zkušenosti jako já. Nikdy jsem nic neodpojoval ani na P38. A zatím jsem zádný problém neměl. Tedy takový co by souvisel se svářením a elektrikou dohromady.

K
no jo ale P38 nemá žádnou složité el. zařízení nebo počítač takže to sem nepleť

Napsal: 29 zář 2008 11:42
od radek-free
souhlasím že se nic nemusy odpojovat na strojích co spravuju je spoustu elektro. a počítače tak jsem vyděl svařovat při nastartovanem motoru syce já osobně svařuju když je vyply zapalování ,ale nic neodpojuju nebál bych se toho kostru hned vedle sváru a jedem.
Napsal: 29 zář 2008 22:31
od jarmik
opět všem díkyyy

taky jsem na starý plazivce BMW 325i vařil bez jakéhokoliv odpojování a bez problémů ale přesto se radši zeptám

asi nic odpojovat nebudu páč mám obavy abych to pak
vše rozhejbal když nemám žádný KODY zatím s Free spokojenost vše funkční jen při koupi výměna olejů + filtrů a kuláčů řízení ( zatím

) jarmik
Napsal: 30 zář 2008 00:05
od Jarys
Z auta je lepší věci odřezávat a né navařovat...

Napsal: 30 zář 2008 11:09
od Luboš M.
Při svařování CO jsem taky nikdy neodpojoval.Jen když jsem vařil Tryodýnou na traktoru tak mi ho málem nastartovala

Napsal: 30 zář 2008 14:03
od Kuťas
Kdysi dávno (cca 8-10 let) na školení v Tatře doporučovali odpojit ABS. Baterky měly zůstat zaplé. Údajně ty bludné proudy chytají. Ale zas je rozdíl mezi dvěma 180 amp. baterkama a jednou malou ve Free.
Napsal: 30 zář 2008 18:16
od radek-free
co chlap to názor ale nikdo neřek tak nebo tak tak neodpojuji a funguje vše
Napsal: 30 zář 2008 19:11
od jantanen
Äbysme to schrnuli

ORD navařeno tisíc nášlapů a všeho možného a nemožného a nic se nikdy neodpojilo

a nic neumřelo ( i nový auta jako Disco 3 a nic neumřelo . to odpojování el. je interní předpis např pro koncern VW . a jelikož nejsi koncern tak nic neodpojuj

přivař si nášlapy ať je co ustřelit v terénu .)
Napsal: 30 zář 2008 22:05
od jarmik
ha ha ha

do terénu to nejezdí max. na kraj lesa na houby ale zimy tu máme
krutý proto 4x4 ale nášlapy budou přišroubovaný

ale originál závity, které jsou pro nášlapy zespoda připravený nějakej chytrej co Free prodával zničil proto bych chtěl přes původní místa navařit plotny 5x5 cm tl.4 mm se závitem a na ně opět nášlapy přišroubuju

TAK NIC asi odpojovat taky nebudu

Napsal: 01 říj 2008 21:43
od Maxsel
Jak jsou ty místa zničený? Když jsem dával na Free nášlapy (dodal Kare Sláma), tak se do děr v kastli (rámu) nacvakali vložky se závitem (prý se používají na hagusy) a vařit jsem nic nemusel. Jen na ty vložky se závity byly potřeba kleště, který mají v Jihlavě asi jen na čtyřech místech.
Takže stačí díra...
