Discovery 3- TDV6 2,7 rv 2006 najeto 180000km nejde nastartovat.
Napsal: 30 říj 2024 18:03
Ahoj zdravím všechny.Jsem zde nový a mám prosbu,koupil jsem TDV6 2,7 a ihned přestala jezdit.Najel jsem 30km a chcípla.V domění že došla nafta ,protože svítilo hladový voko,jsem dolil naftu a jaké bylo moje překvapení že se nic nestalo..Po několika pokusech motor nastartoval,ale nešel do otáček,na plyn nereagoval a chod byl nepravidelný .Ale na volnoběh se ještě hýbal a na odtah najel.Doma už nenastartoval vůbec.Trochu snahy tam je ale nechytne a z výfuků jde hustý bílí kouř.
Po napojení diagnostiky píše chybu P2290 řízení vstřikovače ,tlak příliž nízký,přerušovaný.a P120F regulátor tlaku paliva ,přesah odchylky přerušovaný.Po pár radách a zhlednutých videí jsem vyndal nádrž,vyčistil vše co bylo uvnitř, prošel veškeré hadice a spoje,vyměnil palivový filtr.zkontroloval kabely co jsem kde našel vyměnil snímač tlaku paliva, pojistku a relé čerpadla,zmeřil tlak nízkotlakého vedení paliva a to tak že, u filtru a na ventilku v motoru.Jak pod autem, tak v motoru to ukazovalo 6 PSI tj.něco málo pres 0,41 bar.Vše je odvzdušněno a na vstřiky nafta jde,ale prostě nechytne.když mu pomůžu startovacim sprejem tak naskočí ,ale jak se přestane stříkat tak zdechne.Včera se stavil známí co tomu rozumí a napíchl to na svůj počítač. Celé to projel a zjistil že vysokotlaká čerpadlo dává 5.Tak mi poradil abych ho vyměnil.A tedy se ptám pomůže to? Nedáva čerpadlo v nádrži malý tlak a tudíž vysokotlaké nenatlačí kolik má a proto to nechytne?V diskuzích se píše že by mělo mít 0,50 nebo 0,55 nebude to tím? Radši bych vyndal opět nádrž než nechával měnit vysokotlak.Děkuju za každou radu.
Po napojení diagnostiky píše chybu P2290 řízení vstřikovače ,tlak příliž nízký,přerušovaný.a P120F regulátor tlaku paliva ,přesah odchylky přerušovaný.Po pár radách a zhlednutých videí jsem vyndal nádrž,vyčistil vše co bylo uvnitř, prošel veškeré hadice a spoje,vyměnil palivový filtr.zkontroloval kabely co jsem kde našel vyměnil snímač tlaku paliva, pojistku a relé čerpadla,zmeřil tlak nízkotlakého vedení paliva a to tak že, u filtru a na ventilku v motoru.Jak pod autem, tak v motoru to ukazovalo 6 PSI tj.něco málo pres 0,41 bar.Vše je odvzdušněno a na vstřiky nafta jde,ale prostě nechytne.když mu pomůžu startovacim sprejem tak naskočí ,ale jak se přestane stříkat tak zdechne.Včera se stavil známí co tomu rozumí a napíchl to na svůj počítač. Celé to projel a zjistil že vysokotlaká čerpadlo dává 5.Tak mi poradil abych ho vyměnil.A tedy se ptám pomůže to? Nedáva čerpadlo v nádrži malý tlak a tudíž vysokotlaké nenatlačí kolik má a proto to nechytne?V diskuzích se píše že by mělo mít 0,50 nebo 0,55 nebude to tím? Radši bych vyndal opět nádrž než nechával měnit vysokotlak.Děkuju za každou radu.