Stránka 1 z 1

RR L322

Napsal: 16 lis 2025 18:37
od petrzabojnik
Ahoj všem! 🙂 Začínám si pohrávat s myšlenkou vyměnit A6 Allroad za L322. Aktuální to bude začátkem léta 26, ale rád bych se poohlédl dopředu už teď a nabral pár poznatků. Jsem na 100% rozhodnutý, že chci auto ideálně s nájezdem okolo 150 - 200 tis km, světlým/hnědým interiérem a dřevěným hnědým dekorem. Výhodou pro mě bude i zelená barva, na které ale netrvám (mám zeleného Defa Td5 a tak nějak mi to k tomu autu prostě sedí..). Pořád ale tápu mezi 4.4 TDV8 a 4.4 AJ41/4.2 SC s LPG (bez plynu by mě to asi úplně sežralo na denní ježdění a ano, o opici a banánu toho vím dost😂). Td6 i 4.4 od BMW jsem vyloučil hned ze začátku.. Mám čtyři důležité dotazy:

1) Který motor je spolehlivější? TDV8 nebo raději benzín s kvalitně udělaným plynem?
2) Na co si dát pozor kromě koroze a kvalitní servisní historie?
3) Nemáte někdo v plánu podobného jednorožce časem dávat pryč? Raději bych kupoval auto po někom, kdo se o něj staral aspoň částečně tak, jak se starám o auto já, než kupovat něco z dovozu, u čeho nebudu mít takovou jistotu.
4) Je tady někdo z okolí Zlínska/Brněnska, kdo by byl ochotný se potkat a auto s TDV8/benzínovou 4.2/4.4 ukázat a projet? 🙂

Mnohokrát děkuji za každý poznatek!

P.S. Kdyby měl někdo zájem o Allroada C7 s nájezdem okolo 200tis a pečlivým servisem, bude potom k mání.

Re: RR L322

Napsal: 17 lis 2025 16:26
od jareku
Ahoj, jen jedna věc: 4,2 SC si s plynem moc nerozumí a osobně bych auto v této kombinaci nekupoval. Řešil jsem to, když jsem kupoval svého RR.