Stránka 1 z 3

NA ZIMU

Napsal: 21 říj 2008 20:04
od JYRYK
http://carandcamp.com/DEFA-Fahrzeuglist ... 481_x1.htm

Ale u nás je to taky a levnější ale musí se to uspůsobit, je to např do Zetoru, Avie, apod.

Ale je dobrý, JYRYK

Napsal: 21 říj 2008 20:23
od radek-free
jo něco podobnýho je, ale pokud bude zima :lol:

Napsal: 21 říj 2008 20:28
od JYRYK
Čkej, bude zima, že se votuzidla budou lámat do zatáček, jak polární Jozefčíci. JYRYK

Napsal: 21 říj 2008 20:37
od radek-free
:lol: kéžby protože jinak prodám lyže a pořídím něco na léto :cry: :cry:

Re: NA ZIMU

Napsal: 21 říj 2008 21:06
od Kuťas
JYRYK píše:http://carandcamp.com/DEFA-Fahrzeuglist ... 481_x1.htm

Ale u nás je to taky a levnější ale musí se to uspůsobit, je to např do Zetoru, Avie, apod.

Ale je dobrý, JYRYK

To jo. Ale ten, co mám na Zetoru, nemá termostat, který by to vypnul. Musíš to hlídat :?

Napsal: 21 říj 2008 21:29
od radek-free
šlobyto přes spínací hodiny nastavyt čas zapnu. a čas vypn.

Napsal: 22 říj 2008 10:15
od Jindra
Nevím jak motory v traktorech , ale na rolbě na upravu lyzžařských svahů byl 6-ti válec zetor a mělo to i termostat. (nikdy ale asi nic nedělal, při mínusu už většinou ten motor držel jen tak na nějakých 20°C, líp naskočil a i se dřív zahřál, zas takový výkon ta spirála nemá...)
J

Napsal: 22 říj 2008 11:04
od discover
Osobne mam namontovano pro motor www.normans.cz a pro vyhrati kabiny el. topidlo z www.molpir.cz . Po 3-letem provozu musim konstatovat parada a spokojenost. Uz jsem to tu nekde v minulosti popisoval. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 22 říj 2008 11:50
od BSD
discover píše:Osobne mam namontovano pro motor www.normans.cz a pro vyhrati kabiny el. topidlo z www.molpir.cz . Po 3-letem provozu musim konstatovat parada a spokojenost. Uz jsem to tu nekde v minulosti popisoval. :lol: :lol: :lol:

Můžeš udělat pár fotek jak máš připojený ten ohřívač v motoru? Docela se mi to líbí a cena je lidová :D máš ten 1KW model nebo silnější? a jak dlouho to zapínáš před odjezdem?

Napsal: 22 říj 2008 12:02
od Oldman
A je k tomu i prodlužovák ze šestého patra paneláku? :)

Napsal: 22 říj 2008 12:46
od RudaK
Oldman píše:A je k tomu i prodlužovák ze šestého patra paneláku? :)





Když nevíš coby najdeš to v OBI. :ty jeden...:

normans+molpir

Napsal: 22 říj 2008 14:40
od discover
Mam D II s motorem td5. Vyhodu mam umocnenou ventilatorem pro kabinu. Nechavam to bezet podle mrazu hodinku i dve. Mam nocni proud, tak do tech asi 6 hod. to jede skoro uplne zadarmo a pak tu cca hodinku za levno /proti nafte/. Sednu do auta a muzu doslova v tricku, nepisu v trenkach, protoze je nenosim, nosim sortky:). Rano tedy odpojim od 220 V, nastartuji /hladce/ a motor rozezene chladici kapalinu, tedy ji mirne ochladi, ale nevadi, protoze v kabine je sauna. Mezitim zamknu garaz a odemknu vrata od zahrady. Vyjedu ven a za sebou zamknu. To stale v kabine netopim, protoze mam teplo. Bydlim na samote, tak po chvili vyjedu na hlavni a to i signalizace ukazuje, ze chlad. kapalina je tepla a napriklad se zacnou rosit okna. Zacinam topit, fouka teply vzduch a to uz vsichni zname. Jednim slovem doporucuji. Pro ilustraci snimky /ventilator jsem hodil pod sedacku.
[/img]ObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek[/img]

Napsal: 22 říj 2008 19:09
od Hunter
Na ten Normans jsem kdysi koukal, prave kvuli te cene, ale pak jsem si rikal, co s tim, kdyz budu potrebovat predehrev bez dostupnosti elektriky. Tz. kdyz pojedu z domu, neni problem, vytahnu kabel z garaze, a pak jedu, ale jinde? proto jsem to zatm neporidil a cekal, zda konecne zlevni (vyrazne) naftova topeni, protoze treba Webasto ma cenik platny od roku 2006 ale kurz koruny je od te doby uplne jinde. Ale Webasto zatim nic :(

Napsal: 22 říj 2008 20:12
od discover
Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 22 říj 2008 20:16
od karel
discover píše:Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho. :lol: :lol: :lol:
Jednoznačně to má své plus Stando, pokud je kábl k dispozici tak není co řešit a motor se ti za to odvděčí, není nic horšího než studené starty :wink:
PS Doufám že se brzy uvidíme na nějaké akci :idea:

Napsal: 22 říj 2008 20:35
od discover
Diky, Karle, myslim, ze se urcite sejdem. Ted mi to nevychazi, mam neco rozdelaneho a chce to maximalni soustredeni. Brzy se rozhodne a pak bude i cas. To vis, ze ctu jak radite a ..... Taky jsem uz dlouho nic nerozbil :lol: :lol: :lol:

Napsal: 22 říj 2008 21:15
od ALF
discover píše:Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho. :lol: :lol: :lol:
Jsem na tom podobně, jezdím každý den 11km do firmy a zpět. Většinou VW Touranem 1.9TDi a v zimě se TDi nestačí nahřát ani na 75% provozní teploty. U baráku nemám s prodlužkou problém, jen netuším, jestli je ohřívač vhodný i pro Touran. Původně jsem tam chtěl dát Webasto,ale kamarádovi v autorizované montážní dílně na webasto, totálně rozladili Tourana, tak jsem z toho raději vycouval. Tohle řešení se mi jeví jako jednoduché a šetrné k motoru i ŽP

Napsal: 22 říj 2008 21:24
od BSD
discover píše:Diky, Karle, myslim, ze se urcite sejdem. Ted mi to nevychazi, mam neco rozdelaneho a chce to maximalni soustredeni. Brzy se rozhodne a pak bude i cas. To vis, ze ctu jak radite a ..... Taky jsem uz dlouho nic nerozbil :lol: :lol: :lol:
Díky za fotky, fakt se mi to líbí a vážně o tom uvažuju...Hlavně když v zimě mám jet 5km do práce.. to je mor na tyhle motory...

Napsal: 22 říj 2008 21:34
od karel
discover píše:Jezdim kazdy den spolu s manzelkou minimalne 10km tam a 10km zpet a parkuji v podstate jen v krytem pristresku. Kdyz jsou mrazy, tak nebyt topidel, ani bych auto nezahral na provozni teplotu a uz vlastne vystupuji. Ale po ranu si sedat treba s mokrou hlavou do vymrazeneho auta uz odmitam. Je to nesrovnatelne a nemuzem si to vynachvalit. Pres den pak obvykle nepotrebuji elektrinu, auto je vyhrate i trochou slunicka a clovek je jeste rozpalen z prace. Navic, v praci parkuji vedle firmy a jako podnikatel jsem si prvni rok prihrival auto v mrazech i pred cestou domu. Ale nebylo treba, upustil jsem od toho. :lol: :lol: :lol:
Tak jsem si přelouskal tvůj odkaz na Normans a zkusím ukecat šéfy, aby mi povolili zástavbu do služební Fábie, páč garáž jak se zdá ještě dlouho mít nebudu a on ten třívál 1,4 TDi v zimě klepe a já klepu s ním ale kosu. :D

Napsal: 22 říj 2008 22:08
od discover
Hosi, muzu jen doporucit a to i vct ventilatoru do kabiny. Nejdriv jsem zkusil starou etaviru, ta funguje take, ale pak jsem nasel na netu ten Molpir a z toho jsem si koupil ten vykonnejsi ventilator. Hlavne proto, abych predesel pripadnemu pozaru, protoze ten ma oproti pokojovym topidlum kryte jiskriste, vhodne do auta. Ted lezi pod sedackou a neni ani videt. Rano v -20 se nebojim, ale tesim se sednout do auta. Obcas vozim nekoho i na zadnim sedadle, tak jsem mival koupeny vyhrivaci potah za 200,-. Tim ventilatorem tak rozpalim vnitrek, ze kuze na zadnim sedadle je horka a jak se vzduch v aute toci, tak mam teply i volant. :lol: :lol: :lol: