Stránka 1 z 3
NA ZIMU
Napsal: 21 říj 2008 20:04
od JYRYK
http://carandcamp.com/DEFA-Fahrzeuglist ... 481_x1.htm
Ale u nás je to taky a levnější ale musí se to uspůsobit, je to např do Zetoru, Avie, apod.
Ale je dobrý, JYRYK
Napsal: 21 říj 2008 20:23
od radek-free
jo něco podobnýho je, ale pokud bude zima

Napsal: 21 říj 2008 20:28
od JYRYK
Čkej, bude zima, že se votuzidla budou lámat do zatáček, jak polární Jozefčíci. JYRYK
Napsal: 21 říj 2008 20:37
od radek-free
Re: NA ZIMU
Napsal: 21 říj 2008 21:06
od Kuťas
To jo. Ale ten, co mám na Zetoru, nemá termostat, který by to vypnul. Musíš to hlídat

Napsal: 21 říj 2008 21:29
od radek-free
šlobyto přes spínací hodiny nastavyt čas zapnu. a čas vypn.
Napsal: 22 říj 2008 10:15
od Jindra
Nevím jak motory v traktorech , ale na rolbě na upravu lyzžařských svahů byl 6-ti válec zetor a mělo to i termostat. (nikdy ale asi nic nedělal, při mínusu už většinou ten motor držel jen tak na nějakých 20°C, líp naskočil a i se dřív zahřál, zas takový výkon ta spirála nemá...)
J
Napsal: 22 říj 2008 11:04
od discover
Osobne mam namontovano pro motor
www.normans.cz a pro vyhrati kabiny el. topidlo z
www.molpir.cz . Po 3-letem provozu musim konstatovat parada a spokojenost. Uz jsem to tu nekde v minulosti popisoval.

Napsal: 22 říj 2008 11:50
od BSD
discover píše:Osobne mam namontovano pro motor
www.normans.cz a pro vyhrati kabiny el. topidlo z
www.molpir.cz . Po 3-letem provozu musim konstatovat parada a spokojenost. Uz jsem to tu nekde v minulosti popisoval.

Můžeš udělat pár fotek jak máš připojený ten ohřívač v motoru? Docela se mi to líbí a cena je lidová

máš ten 1KW model nebo silnější? a jak dlouho to zapínáš před odjezdem?
Napsal: 22 říj 2008 12:02
od Oldman
A je k tomu i prodlužovák ze šestého patra paneláku?

Napsal: 22 říj 2008 12:46
od RudaK
Oldman píše:A je k tomu i prodlužovák ze šestého patra paneláku?

Když nevíš coby najdeš to v OBI.

normans+molpir
Napsal: 22 říj 2008 14:40
od discover
Mam D II s motorem td5. Vyhodu mam umocnenou ventilatorem pro kabinu. Nechavam to bezet podle mrazu hodinku i dve. Mam nocni proud, tak do tech asi 6 hod. to jede skoro uplne zadarmo a pak tu cca hodinku za levno /proti nafte/. Sednu do auta a muzu doslova v tricku, nepisu v trenkach, protoze je nenosim, nosim sortky:). Rano tedy odpojim od 220 V, nastartuji /hladce/ a motor rozezene chladici kapalinu, tedy ji mirne ochladi, ale nevadi, protoze v kabine je sauna. Mezitim zamknu garaz a odemknu vrata od zahrady. Vyjedu ven a za sebou zamknu. To stale v kabine netopim, protoze mam teplo. Bydlim na samote, tak po chvili vyjedu na hlavni a to i signalizace ukazuje, ze chlad. kapalina je tepla a napriklad se zacnou rosit okna. Zacinam topit, fouka teply vzduch a to uz vsichni zname. Jednim slovem doporucuji. Pro ilustraci snimky /ventilator jsem hodil pod sedacku.
[/img]




[/img]
Napsal: 22 říj 2008 19:09
od Hunter
Na ten Normans jsem kdysi koukal, prave kvuli te cene, ale pak jsem si rikal, co s tim, kdyz budu potrebovat predehrev bez dostupnosti elektriky. Tz. kdyz pojedu z domu, neni problem, vytahnu kabel z garaze, a pak jedu, ale jinde? proto jsem to zatm neporidil a cekal, zda konecne zlevni (vyrazne) naftova topeni, protoze treba Webasto ma cenik platny od roku 2006 ale kurz koruny je od te doby uplne jinde. Ale Webasto zatim nic

Napsal: 22 říj 2008 20:12
od discover
Napsal: 22 říj 2008 20:16
od karel
Jednoznačně to má své plus Stando, pokud je kábl k dispozici tak není co řešit a motor se ti za to odvděčí, není nic horšího než studené starty
PS Doufám že se brzy uvidíme na nějaké akci

Napsal: 22 říj 2008 20:35
od discover
Napsal: 22 říj 2008 21:15
od ALF
Jsem na tom podobně, jezdím každý den 11km do firmy a zpět. Většinou VW Touranem 1.9TDi a v zimě se TDi nestačí nahřát ani na 75% provozní teploty. U baráku nemám s prodlužkou problém, jen netuším, jestli je ohřívač vhodný i pro Touran. Původně jsem tam chtěl dát Webasto,ale kamarádovi v autorizované montážní dílně na webasto, totálně rozladili Tourana, tak jsem z toho raději vycouval. Tohle řešení se mi jeví jako jednoduché a šetrné k motoru i ŽP
Napsal: 22 říj 2008 21:24
od BSD
Díky za fotky, fakt se mi to líbí a vážně o tom uvažuju...Hlavně když v zimě mám jet 5km do práce.. to je mor na tyhle motory...
Napsal: 22 říj 2008 21:34
od karel
Tak jsem si přelouskal tvůj odkaz na Normans a zkusím ukecat šéfy, aby mi povolili zástavbu do služební Fábie, páč garáž jak se zdá ještě dlouho mít nebudu a on ten třívál 1,4 TDi v zimě klepe a já klepu s ním ale kosu.

Napsal: 22 říj 2008 22:08
od discover
Hosi, muzu jen doporucit a to i vct ventilatoru do kabiny. Nejdriv jsem zkusil starou etaviru, ta funguje take, ale pak jsem nasel na netu ten Molpir a z toho jsem si koupil ten vykonnejsi ventilator. Hlavne proto, abych predesel pripadnemu pozaru, protoze ten ma oproti pokojovym topidlum kryte jiskriste, vhodne do auta. Ted lezi pod sedackou a neni ani videt. Rano v -20 se nebojim, ale tesim se sednout do auta. Obcas vozim nekoho i na zadnim sedadle, tak jsem mival koupeny vyhrivaci potah za 200,-. Tim ventilatorem tak rozpalim vnitrek, ze kuze na zadnim sedadle je horka a jak se vzduch v aute toci, tak mam teply i volant.
