detroit uzávěrky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MOPADŽI » 31 říj 2008 09:18

Takže Tatare, cca to bude kilo :cry:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od eliott » 31 říj 2008 09:22

Tatare, neplaš se, já budu jezdit taky na 10 spline a vůbec se toho nebojím, Camel trophy jezdily taky ne 10 spline :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#23 Příspěvek od OME » 31 říj 2008 12:43

Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od MOPADŽI » 31 říj 2008 12:44

OME píše:Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.
Tak, tak ARB jsou vyzkoušený. Taky bych asi nelaboroval.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#25 Příspěvek od karel » 31 říj 2008 15:01

MOPADŽI píše:
OME píše:Proč vymýšlíte kraviny,když ARB jsou vyzkoušený,a můžu potvrdit,že dokonalý.
Tak, tak ARB jsou vyzkoušený. Taky bych asi nelaboroval.
Osobně mám taky obě ARB, ale ve volbě Detroitu nevidím nejmenší problém, není to laborování, ale jiná alternativa uzávěrky, a pevnost origo poloos může být problém vždy,zkrátka urvat se dá všechno v kombinaci bezmozek , málá dva a plný :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od low » 31 říj 2008 15:44

OME, proc kraviny???? jezdi s tim spousta aut a zda, ze bez probelmu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#27 Příspěvek od RudaK » 31 říj 2008 16:38

Tak tak,Detroid nepotřebuje vzduch a zapínání néééé. :shock:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#28 Příspěvek od karel » 31 říj 2008 19:01

RudaK píše:Tak tak,Detroid nepotřebuje vzduch a zapínání néééé. :shock:
Přesně jak píšeš provede se jen výměna koše a nic dál nemusíš řešit :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#29 Příspěvek od OME » 02 lis 2008 19:08

low píše:OME, proc kraviny???? jezdi s tim spousta aut a zda, ze bez probelmu
Je to náhražka,není to klasická UZAVERKA diferenciálu.Ale už jsem o tom tady někde psal.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od low » 02 lis 2008 19:23

co je to Klasicka uzaverka???? proc nahrazka???

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Detroid

#31 Příspěvek od Miloš II » 02 lis 2008 19:46

Už se to tu probíralo aspoň 3x třeba tu
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3500
Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od low » 02 lis 2008 20:20

to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#33 Příspěvek od karel » 02 lis 2008 20:23

low píše:to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB
Chápeš to správně Low, jediná nevýhoda je že se nedá použít do přední nápravy, jinak není co řešit :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#34 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2008 20:24

low píše: ... ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka
je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#35 Příspěvek od RudaK » 02 lis 2008 20:45

DanoDEF píše:
low píše: ... ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka
je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.




Dano a je na tom něco špatného ? Já jsem na to z D III zvyklej.Taky se to moc nedá ovlivnit,kromě volení mexických kaktusů ap. :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#36 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2008 20:53

RudaK píše:
DanoDEF píše: je ale rozhoduje sa sama za seba bez tvojej ucasti.




Dano a je na tom něco špatného ? Já jsem na to z D III zvyklej.Taky se to moc nedá ovlivnit,kromě volení mexických kaktusů ap. :D
... netvrdim, ze je to zle... len to neovladas. ... navolis "kaktus" a ides. :D aj trakcna kontrola TC rozhodovala za mna a uz som jej to "zakazal" aj ABS :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#37 Příspěvek od RudaK » 02 lis 2008 20:55

Já se zatím podřizuju. :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#38 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2008 20:58

RudaK píše:Já se zatím podřizuju. :wink:
no v tvojom aute ina moznost nie je.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#39 Příspěvek od RudaK » 02 lis 2008 21:02

DanoDEF píše:
RudaK píše:Já se zatím podřizuju. :wink:
no v tvojom aute ina moznost nie je.



Ale je Dano.Přikoupit jinný auto. :P :P :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#40 Příspěvek od OME » 03 lis 2008 08:31

low píše:to je sice pekny ze se to tu probiralo, ale porad si myslim, ze detriot locker je 100% uzaverka, tedy klasicka automaticka a nikoliv nahrazka. nebavim se o tom zda je lepsi nebo horsi jak ARB
Už jsem to někde psal.Problém není při uzavřeném dif.to je v pořádku.Problém je při normální jízdě,protože klasický diferenciál,který rozděluje krout.moment na jednotlivá kola si vyhodil a nahradil ho v podstatě zubovou spojkou.Tady máš dif.buď 100% zamčený,nebo ti zabírá jedno kolo(to pomalejší).Ale jsou věci, na který musí přijít každý sám.

Odpovědět