detroit uzávěrky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 625
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

Přesunuto z trubkového nárazníku ;-)

#41 Příspěvek od yorkin » 17 pro 2008 09:03

No právě, kdybych chtěl závodit, koupím dvě arbčka a neřeším nic. Já jsem ovšem kochací typ, takže potřebuju uzávěrku na to, když se dostanu na blátivé cestě jednou stranou auta do nějakého blivajzu a ty kola se mi jen bezmocně otáčí, aby mě druhá strana (aspoň jedno kolo :-)) dostala ven. A na to mi přijde Detroit OK :?:
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#42 Příspěvek od RudaK » 17 pro 2008 13:26

V maglajzu,při kochačce mi zabíraj 3 kola :P . Některé přední a vobje zadní. :wink: Asi tak. ( Detroit :!: ) Taky nejsu závodník. :shock: Jak sem už psal na silnici necítím žádný rozdíl .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#43 Příspěvek od karel » 17 pro 2008 14:07

Ono s tou pevností u Detroitu jak psal Karel Sláma v jiném vlákně, že viděl očesané zuby u Jardy Pešlíka :lol: :roll: , to je pouze vyjímka, která potvrzuje, že při běžném ježdění není problém, Pešlík nejezdí "běžně", ale stále full, ale jinak je to fajn kluk :lol:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#44 Příspěvek od teslo » 17 pro 2008 15:00

karel píše:Ono s tou pevností u Detroitu jak psal Karel Sláma v jiném vlákně, že viděl očesané zuby u Jardy Pešlíka :lol: :roll: , to je pouze vyjímka, která potvrzuje, že při běžném ježdění není problém, Pešlík nejezdí "běžně", ale stále full, ale jinak je to fajn kluk :lol:
Ono detroit, ako uz bolo povedane je v podstate zubova spojka, ktora za urcitych okolnosti vie preskocit. A to ju prirodzene opotrebovava. Kolko ale trva jej opotrebenie natolko kym sa znici je otazne. A myslim si ze to kludne moze byt velmi velmi dlho.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#45 Příspěvek od RudaK » 17 pro 2008 17:51

teslo píše:
karel píše:Ono s tou pevností u Detroitu jak psal Karel Sláma v jiném vlákně, že viděl očesané zuby u Jardy Pešlíka :lol: :roll: , to je pouze vyjímka, která potvrzuje, že při běžném ježdění není problém, Pešlík nejezdí "běžně", ale stále full, ale jinak je to fajn kluk :lol:
Ono detroit, ako uz bolo povedane je v podstate zubova spojka, ktora za urcitych okolnosti vie preskocit. A to ju prirodzene opotrebovava. Kolko ale trva jej opotrebenie natolko kym sa znici je otazne. A myslim si ze to kludne moze byt velmi velmi dlho.



To je dobrá zráva :wink: .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Land Jirka » 17 pro 2008 19:12

Detroit se používá hlavně v emerice, kde jsou zvyklí při řízení moc nepřemýšlet a mají rádi věci , které fungují samy.
Detroit se používá i ve vojenkejch autech a do některých náklaďáků se dává už ve výrobě. Takže asi něco vydrží.
Sám jsem rozdělával nápravu, kde jsem ho montoval před 150000 km a nic mu nebylo.
Myslím si, že vydrží v terénu víc, než dvosatelitovej origo dif.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#47 Příspěvek od teslo » 20 led 2009 09:50

Doteraz som si myslel ze ARB uzavierky su neznicitelne...
Takto dopadla moja :shock:
Přílohy
IMAG0197.jpg
(132.49 KiB) Staženo 487 x
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#48 Příspěvek od DanoDEF » 20 led 2009 11:04

teslo píše:Doteraz som si myslel ze ARB uzavierky su neznicitelne...
Takto dopadla moja :shock:
... strasne... uz aj Australia prechadza na plast.

... riesis reklamaciu ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 625
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od yorkin » 20 led 2009 11:18

že by tam dali tentokrát moc těch klokaních bobků, co činí všechny výrobky arb naprosto nedostižné a vyvážitelné zlatem (zejm. u "oficiálních" dovozců do ČR) ;-) :lol:
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#50 Příspěvek od teslo » 20 led 2009 11:28

DanoDEF píše:
teslo píše:Doteraz som si myslel ze ARB uzavierky su neznicitelne...
Takto dopadla moja :shock:
... strasne... uz aj Australia prechadza na plast.

... riesis reklamaciu ?
nie, riesim nahradny diel...60 libier aj s dopravou.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Mešky » 20 led 2009 11:50

Ať hledám jak hledám, řešila se tady před časem pevnost poloos. Někdo sem dal tabulku z testů pevnosti. Nemůžu to najít, kdo to byl? Budu dávat špéry dopředu i dozadu a tohle bylo zajímavý. Dík.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#52 Příspěvek od karel » 20 led 2009 12:02

Mešky píše:Ať hledám jak hledám, řešila se tady před časem pevnost poloos. Někdo sem dal tabulku z testů pevnosti. Nemůžu to najít, kdo to byl? Budu dávat špéry dopředu i dozadu a tohle bylo zajímavý. Dík.
Psal to právě Teslo a já odkaz je tady
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ost+poloos
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#53 Příspěvek od teslo » 20 led 2009 12:31

Doteraz som ukrutil iba jednu 10-drazkovu poloos( prednu). Snazim sa nejazdit nez mozgu, ale ze by som to nejako setril sa neda povedat.
Co vidim ako vacsi problem je pevnost standardnych diferakov, resp. vnutorne satelity.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#54 Příspěvek od DanoDEF » 20 led 2009 14:55

teslo píše: Co vidim ako vacsi problem je pevnost standardnych diferakov, resp. vnutorne satelity.
... no u RRC to hej ale prave ARB to riesilo tak preco ti to teraz ulomilo ? jedine asi nejaka vnutorna vada...

... co vnutro uzavierky je OK ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Mešky » 20 led 2009 15:03

Právě se pouštíme do classica 200Tdi rok 93, a představu mám pneu 285/75R16 BFG MT, příd. prevodovka Defender, vzadu Detroit Locker, vpředu ARB, časem pevnostní poloosy(podle toho jak budou originály držet).
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#56 Příspěvek od teslo » 20 led 2009 15:49

DanoDEF píše: ... no u RRC to hej ale prave ARB to riesilo tak preco ti to teraz ulomilo ? jedine asi nejaka vnutorna vada...

... co vnutro uzavierky je OK ?
Asi naozaj nejaka vnutorna vada. To som este nikde nevidel, aby sa ulomilo to co ma byt prave to najpevnejsie...

zvysok uzavierky vyzera byt OK. Este ho ale podrobim dokladnejsiemu skumaniu. Najvaciu starost mi robi prave druha strana( s loziskom), aby nebola rovnako nacata kedze cely diferak sa pravdepodobne vzpriecil...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: detroit uzávěrky

#57 Příspěvek od Miky_CZ » 19 črc 2011 17:03

je nejaka jina moznost rozchodit zaseknuty detroit bez toho abych cely diferak musel rozdelat?

co se tam vubec muze zaseknout?

V difu zmrzla voda a od te doby nefunguje
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 14948
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: detroit uzávěrky

#58 Příspěvek od MadTom » 19 črc 2011 17:43

Jestli tam zmrzla voda, tak tam asi byla a mohlo tam někco i pěkně zreznout. A pokud by to bylo v nějaké úzkém místě, tak se to potom přestane hýbat. Osobně bych to rozebral.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: detroit uzávěrky

#59 Příspěvek od Miky_CZ » 19 črc 2011 18:24

no prave mam pocit ze mezi ty dve kola se ten olej nedostane protoze jsou tesne u sebe, i kdyz to v nem bylo ponorene dva dny
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: detroit uzávěrky

#60 Příspěvek od Miky_CZ » 19 črc 2011 23:22

spis by me teda zajimalo co se tam vubec mohlo zaseknout a jestli uz se to nekomu stalo
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět