Stránka 1 z 1
zebra zbrojí
Napsal: 29 říj 2008 09:42
od Mirek70
Napsal: 29 říj 2008 13:35
od MOPADŽI
Tak to je paráda ! Líbí se mně ta konbinace venkovního a vnitřního rámu. Je to důmyslně vymyšleno. To je vaše práce, nebo to je také pokoupené v UK ? Na kolik to příjde

Potom se mně líbí ta hlukovo-termoizolační hmota. Nad tím by se měl zamyslet i low, ten teď řeší tento problém - hluk. Chválím tedy precizní práci a krásné auto

Hi-lift se přesunul na střechu. Co bylo důvodem změny umístění z kapoty na střešní nosič ?
Napsal: 29 říj 2008 13:40
od MOPADŽI
Ještě, v Zebře jsou sedadla z DI, stejně jako mám já v Mopadžim. Jsou sedadla na původních pojezdech z Defendra ? Já je mám použity. Je u sedadel nějak řešeno jejich vyklápění, aby byl přístup k baterkám a k jednotce ? Já je mám napevno. Demontáž je ale rychlá 4 šrouby...
Napsal: 29 říj 2008 14:28
od maky
krása tie uchyty co sa pripaja zahradka o strechu su original?
Napsal: 29 říj 2008 15:11
od DjALF
Pekna prace

Napsal: 29 říj 2008 16:55
od dobrezetak
pekná práce Mirku, je to prostě paráda. Němá duše má opět radost.

Napsal: 29 říj 2008 18:54
od Land Jirka
Mirek je šikula.
Napsal: 29 říj 2008 20:34
od Mirek70
MOPADŽI píše:Tak to je paráda ! Líbí se mně ta konbinace venkovního a vnitřního rámu. Je to důmyslně vymyšleno. To je vaše práce, nebo to je také pokoupené v UK ? Na kolik to příjde

Potom se mně líbí ta hlukovo-termoizolační hmota. Nad tím by se měl zamyslet i low, ten teď řeší tento problém - hluk. Chválím tedy precizní práci a krásné auto

Hi-lift se přesunul na střechu. Co bylo důvodem změny umístění z kapoty na střešní nosič ?
kluci rám je originál a Radovana stál nemalý peníz ostatně jako všechny doplnky ,ale on to auto hodně miluje.
hilift šel nahoru protože se díky tomu rámu nedala otvírat kapota .
ted budeme montovat ARB uzávěrky s kompresorem tak se taky těším.
Napsal: 29 říj 2008 21:00
od MOPADŽI
Mirek70 píše:MOPADŽI píše:Tak to je paráda ! Líbí se mně ta konbinace venkovního a vnitřního rámu. Je to důmyslně vymyšleno. To je vaše práce, nebo to je také pokoupené v UK ? Na kolik to příjde

Potom se mně líbí ta hlukovo-termoizolační hmota. Nad tím by se měl zamyslet i low, ten teď řeší tento problém - hluk. Chválím tedy precizní práci a krásné auto

Hi-lift se přesunul na střechu. Co bylo důvodem změny umístění z kapoty na střešní nosič ?
kluci rám je originál Dakar a Radovana stál nemalý peníz ostatně jako všechny doplnky ,ale on to auto hodně miluje.
hilift šel nahoru protože se díky tomu rámu nedala otvírat kapota .
ted budeme montovat ARB uzávěrky s kompresorem tak se taky těším.
Ok Mirku. Ten rám je fakt pěkný.
Napsal: 29 říj 2008 23:42
od KRANG
Zdar! Díky za chválu, máte pravdu, Mirek má zlatý ruce. Ten rám je origo LR verze pro Camel Trophy. Koupil jsem ho v ČR od kluků, kteří závodili a potkal jsem je na srazu v UK. Viděl jsem tam spoustu různejch klecí ale žádná láce to rozhodně nebyla. Myslim, že to maj i s homologacema atp., proto ta cena. Pořídil jsem tam pár fotek. Dokážou vyrobit auto jako jednu velkou klec. To se to pak koulí.. B )
Ty sedadla nejsou posunovací, jsou úplně vzadu a na stranách maj takový přezky, takže je lze vyjmout opravdu snadno. Pod sedadly jsou ale nádrže, takže neni třeba je vyndavat. Když jsem ale spával uvnitř, tak to bylo docela praktický, jen bylo potřeba otočit sedáky opačně a pak se tam dalo chrápat i ve třech..
Napsal: 30 říj 2008 16:47
od MOPADŽI
Krangu, díky za osvětu. Nemáš foto uchycení těch sedadel ? Jestli ano, fókni to sem. Díky

Napsal: 30 říj 2008 19:11
od Mirek70
já vám to pak vyfotím
Napsal: 30 říj 2008 20:34
od MOPADŽI
Mirek70 píše:já vám to pak vyfotím
Děkuji Mirku a těším se na foto.
Napsal: 31 říj 2008 18:03
od Mirek70
uchycení sedačky- kluci nabaví mě upravovat velikost každý fotky co sem chci dát tak odkaz na naše stránky nahoře