Stránka 1 z 4
Koupíme Discovery 2.....
Napsal: 30 říj 2008 17:49
od jaris
Čau kluci, nevíte někdo o nějakém pěkném kousku Disco 2? Je mi jedno zda td5 nebo benzin. Jsme mladá rodina, více se budeme prodírat silnicí a lehčím terénem, takže žádnou off road brutalitu. Hledáme spolehlivý a pěkný kousek. Díky Jarda
Napsal: 30 říj 2008 18:03
od Max
Ahoj
dnes jsem se byl podívat na D2 facelift v Praze na černém mostě Autobazar Extra auto. podívej se na jejich webovky, je za 339000,- černý v bílé kůži. Je v pěkném stavu. akorát mu kape olej z přídavky a autom. převodovky. U toho automatu teče asi jenom olejová vana. Ale jezdí pěkně. Je to dovoz z německa.
Stvros
Napsal: 30 říj 2008 18:34
od Miloš II
Napsal: 30 říj 2008 19:27
od jaris
Díky Maxi, koukal jsem na to extra auto a je to fešák... jen se chci zeptat, zda ten tekoucí olej je nějaký průšvih do budoucna a vůbec, zda to auto na tebe působilo dobře a šel by jsi do něj? Jelikož jsem z Prahy-západ, tak bych asi stejně jezdil k tobě do Nehvizd na servis, tak aby jsi na mě moc nenatrhal

Napsal: 30 říj 2008 19:36
od Max
jaris píše:Díky Maxi, koukal jsem na to extra auto a je to fešák... jen se chci zeptat, zda ten tekoucí olej je nějaký průšvih do budoucna a vůbec, zda to auto na tebe působilo dobře a šel by jsi do něj? Jelikož jsem z Prahy-západ, tak bych asi stejně jezdil k tobě do Nehvizd na servis, tak aby jsi na mě moc nenatrhal

No řeknu ti to asi takhle dokud z toho neco kape znamená to že tam olej ještě je.
Vzhledem k tomu že jsem to auto pro kamaráda důkladně prošel a projel jsem se s tím tak mi padlo do oka. Únik oleje je tak malý že nestojí za řeč. to je u těchto vozů normální. le to otázka jednoho simeringu a přetěsnění olejové vany Automatu - to je sranda. jinak je to opravdu v super stavu. Má to i navigaci a servisní knihu. Akorát jestli to koupíš má to 1000 km přejetý olej motoru. to by chtělo vyměnit.
Napsal: 30 říj 2008 19:40
od low
jak z landroveru nekape olej, znamena to, ze je nekde problem

))
Napsal: 30 říj 2008 21:28
od Radim
low píše:jak z landroveru nekape olej, znamena to, ze je nekde problem

))
Tak to mám problém

Napsal: 31 říj 2008 06:50
od RudaK
Radim píše:low píše:jak z landroveru nekape olej, znamena to, ze je nekde problem

))
Tak to mám problém

To já taky a huž try roky.

Napsal: 31 říj 2008 09:58
od Karolcom
low píše:jak z landroveru nekape olej, znamena to, ze je nekde problem

))
Tak moj je potom v poriadku!

re
Napsal: 31 říj 2008 10:20
od Petr Disco
Napsal: 31 říj 2008 10:20
od jaris
Díky všem, v sobotu se jdu na ni kouknout, tak uvidim jak se pokamarádíme... Jen jsem se chtěl zeptat, zda je obecně lepší, jednodušší a spolehlivější TD5 nebo V8i a dát jí do plynu? Jestli se to tedy dá takhle posoudit... Budu s ní jezdit v podstatě každodenně 50:50 (město:venkov). Už jsem se ptal na "pokecu", ale odpověď byla taková, že úplně nevím a přeci jen vy jste "specializované oddělení"

Napsal: 31 říj 2008 11:07
od Stavros
Mne td5 funguje bez problemu, V8 bych nebral na kazdodenni jezdeni. Pokud das nadrz na plyn misto origo nadrze, tak se ti velice zkrati akcni radius a podle meho s tim plynem obcas byva u techto velkoobjemovych aut problem. Malokdo si s tim poradi.
Napsal: 31 říj 2008 12:22
od zbynek
Ty jaris, mrkni do soukromých zpráv.
Napsal: 01 lis 2008 11:01
od jaris
Díky Stavroš,
jen jsem se chtěl ještě zeptat, jaké jsou provozní náklady Disco2 TD5 versus osobák combi...já mám passata tdi. Disco určitě chci, ale máme na cestě rodinu a tak si nechci kousnout do velkýho krajíce. Díky Jarda
Napsal: 01 lis 2008 14:27
od motohanz
proti pasatu pocitej narust 70-100% co se tyce spotreby
Napsal: 01 lis 2008 15:25
od jaris
Se spotřebou tak nějak počítám, ale co servis a údržba...ceny destiček, bubnů, svíček a takových věcí. jestli je propastný rozdíl v cenách dílů. měl jsem německý auta a wranglera, kde ceny byly celkem v pohodě. V testech aut čtu dosti často, že velkým handicapem LR je cena náhradních dílů. Ale navím, jestli je to v autorizovaných servisech a jinde se dají sehnat díly celkem rozumně.
Díky
Napsal: 01 lis 2008 15:42
od DjALF
Spotreba je jasna to psal,uz Motohanz.
no a na ceny dilu se podivej tady
http://www.paddockspares.com a nebo tady
http://www.landroverforum.cz/eshop/
Napsal: 01 lis 2008 20:20
od karel
Přesně jak napsal DjAlf, dovoz přímo z Anglie je správná volba, hlavně se obloukem vyhnout oficiálnímu zastoupení

Napsal: 01 lis 2008 22:56
od Miloš II
karel píše:
Přesně jak napsal DjAlf, dovoz přímo z Anglie je správná volba, hlavně se obloukem vyhnout oficiálnímu zastoupení


Samo, že to je ideální i já to tak praktikuji, ale ne všichni mají tu možnost kupovat díly přes eBay.uk nebo nakupovat doplňky přes další shopy v UK.
Tu se naskýtá možnost pro "obchodně aktivní" členy fora nabídnout aktivní kontakt ve smyslu předem nabídnuté provize za zprostředkování koupě dílů LR atd.

Já to dělat nechci nemám na to čas. Miloš II
Napsal: 01 lis 2008 23:28
od motohanz
jaris píše:Se spotřebou tak nějak počítám, ale co servis a údržba...ceny destiček, bubnů, svíček a takových věcí. jestli je propastný rozdíl v cenách dílů. měl jsem německý auta a wranglera, kde ceny byly celkem v pohodě. V testech aut čtu dosti často, že velkým handicapem LR je cena náhradních dílů. Ale navím, jestli je to v autorizovaných servisech a jinde se dají sehnat díly celkem rozumně.
Díky
pokud se ti dily u wranglera zdaly roumne drahe tak do LR skoc bez jakychkoliv pochyb a vyhni se AMT a budes spokojenej nadmiru....
