Stránka 1 z 2
Zadní trubkový nárazník na D1
Napsal: 11 pro 2008 13:32
od karel
Tak konečně dávám fotky zadního trubkového nárazníku.Vyrobil mi ho Land Jirka s tím, že do střední části se za nějaký čas dopasuje kastlík pro zadní naviják, který jsem zatím musel bohužel oželet

Napsal: 12 pro 2008 22:41
od yorkin
Na co taková legrace přijde? Zdá se mi to, nebo se tam v pohodě vejde nějaké "plnotučné" kolo jako rezerva?
Napsal: 12 pro 2008 22:52
od karel
Platil jsem toho Jirkovi víc, ale asi +- 3000 včetně materiálu a rezerva by se tam měla vejít do průměru 830 mm, což je průměr kola na kterých jezdím, v nejhorším by se převařil držák rezervy

Hlavně jsem potřeboval tohle:
Napsal: 13 pro 2008 07:54
od yorkin
to je veliká krása

. mě to taky čeká, zatím mám strach nadzvednout tapecírunk

Aspoň mi ta fotka dodává naději, že to jde a není třeba rovnou kupovat novou

Napsal: 13 pro 2008 12:55
od karel
yorkin píše:to je veliká krása

. mě to taky čeká, zatím mám strach nadzvednout tapecírunk

Aspoň mi ta fotka dodává naději, že to jde a není třeba rovnou kupovat novou

Taky jsem se u bejvalého auta bál zvednout tapecírung a pak jsem se zděsil, hlavně 200 série jsou pasti.

Napsal: 13 pro 2008 19:07
od RudaK
Já zatím nadzved v kufru a kromě kousků částečně narezavělých plošek,jsem objevil vypadenou zátku z podlahy za pravým koncovým světlem a dovedete si představit tu hromadu suchého bláta po krosingu.Vřele doporučuji zavčas kontrolu,bo nemám prohnilýho nic,ale kdybych to nechal bez kontroly = koroze by byla jistá.
Tak že hajdy na to.

Zachytit to v zárodku.

Napsal: 15 pro 2008 00:25
od Jarys
to Karel: máš už otočený držák rezervy

? na DII to určitě o pár cm pomůže... ale jak tě znám, tak už to máš dávno otočený
Napsal: 15 pro 2008 06:31
od karel
Jarys píše:to Karel: máš už otočený držák rezervy

? na DII to určitě o pár cm pomůže... ale jak tě znám, tak už to máš dávno otočený
Držák rezervy mám tak jak je origo, nic jsem neotáčel a ani nevím, že by šel otočit.

Napsal: 15 pro 2008 19:56
od jantanen
To : Karel podle fotky to vypadá že ti vařil i podlahy ? na kolik to vijde ? sem taky sundal tapecírunk ( mám 200 TDI) a málem mě klepla pepka

Napsal: 15 pro 2008 21:25
od karel
jantanen píše:To : Karel podle fotky to vypadá že ti vařil i podlahy ? na kolik to vijde ? sem taky sundal tapecírunk ( mám 200 TDI) a málem mě klepla pepka

U mě toho vaření moc nebylo ale je to počítáno od hodiny,takže se tím stejně nepořídíš, nerhorší je, že se zjistí skutečný rozsah koroze až když se do toho sáhne

Napsal: 15 pro 2008 21:30
od motohanz
yorkin píše:to je veliká krása

. mě to taky čeká, zatím mám strach nadzvednout tapecírunk

Aspoň mi ta fotka dodává naději, že to jde a není třeba rovnou kupovat novou

Disco je stale v seriove podobe?

Napsal: 15 pro 2008 23:14
od yorkin
motohanz píše: Disco je stale v seriove podobe?

Ale kdeze: lift 2", snorchl, zahradka, stresni stan; rozsirovaci podlozky a lemy nachystane na jaro na kombinaci s 235/85/R16 BFG, ktere mi uz vesele odpocivaji v garazi

. Jeste na jare pevnostak s navijakem, pevnostni prahy a detroit locker dozadu a jsem happy :-D.
Napsal: 16 pro 2008 13:08
od motohanz
yorkin píše:motohanz píše: Disco je stale v seriove podobe?

Ale kdeze: lift 2", snorchl, zahradka, stresni stan; rozsirovaci podlozky a lemy nachystane na jaro na kombinaci s 235/85/R16 BFG, ktere mi uz vesele odpocivaji v garazi

. Jeste na jare pevnostak s navijakem, pevnostni prahy a detroit locker dozadu a jsem happy :-D.
nemas fotku? no tak to uz se pekne nazbrojuje koukam...

Napsal: 16 pro 2008 16:37
od Rover
Když je shnilá podlaha v kufru stačí tam dát pár prken, aby se vám nepropadl nákup na silnici...

Napsal: 16 pro 2008 16:39
od yorkin
motohanz píše: nemas fotku? no tak to uz se pekne nazbrojuje koukam...

Fotku najdu trebas z minuleho vikendu na okruhu

. S kolama mozna nevydrzim do jara a pak to konecne hodim do threadu "Pred a po"

Napsal: 16 pro 2008 23:34
od Jarys
to Karel: na DII pokud otočíš držák rezervy na zadních dveřích o 180°, tak získáš pár cm k dobru
to yorkin: jakýpak lemy jsi pořídil a proč Detroit a ne ARB dozadu?
Napsal: 17 pro 2008 00:08
od yorkin
jarys: úplně obyčejné z paddocku

, ale ještě nejsou nainstalované, takže se nemůžu pochlubit s tím, jak to vypadá... Detroit Locker je jednak za půlku oproti ARB při dosti podobné účinnosti (počítám v to celkové náklady, tj. koupě, doprava, příslušenství a instalace); druhak mi přijde, že se na něm má míň co pokazit; za třetí nazbrojená třístovka stejně není vozítko na nějaké kdoví jak rychlé manévry, takže mi nevýhody detroitu nepřijdou úplně kritické (ostrá zatáčka projížděná pod plynem atd.)
Napsal: 17 pro 2008 06:59
od karel
to jarys: No trochu jsem na to koukal a myslím, že otočením držáku se nic nezmění, navíc zatím nechávám rezervu původní, tokže není důvod otáčet.
to yorkin: Moc hezky jsi pokročil s úpravama od letní Sosnové a jdeš správným směrem

Napsal: 17 pro 2008 07:08
od RudaK
Sem nepozoroval,že by se něco dělo v zatáčce s tím Detroit Locker ( pohoda )

Napsal: 17 pro 2008 08:15
od Sláma Karel
Bavíte se o držácích na DI a DII a ten je každej jinej. Na DII to pomůže ale na DI se tím nic nezmění.
Jinak Detroit už jsem vyděl rozlámaný na vyhození (Pešlík v Rumunsku), vyčesali se v něm všechny ty zoubky co ho drží zavřený, a to znám jenom pár lidí kdo ho mají.
ARB, a že jich mám dost já (8x), i jich má spousta mých známích a kamarádů tak zatím problém akorát u těch z roku 96, utíkání vzduchu těmy okroužky a dvakrát ulomený bok co je na něm ložisko. (Vyrobil soustružník za 400kč). To zacházení na závodech s nima docela drsný a zatím všechno vydrželi.
Toť moje zkušenosti. K