Stránka 1 z 1

Disco 3 transmission fault -neví někdo co by to mohlo být???

Napsal: 20 pro 2008 13:48
od romski
Zdravím všechny a opět jsem tu s problémem . Když v terénu přepnu do režimu low , přepnu třeba na mud and ruts, tak po krátké době cca 5 minut začne stavové hlášení transmission fault stop with care . Systém popadá a musím zapnout a vypnout zapalování a znovu vše nastavit . A opět stejný problém po 5 minutách se opakuje. Hlášení samozřejmě vím co znamená, že by zase nějaký čidlo ??? Nestalo se to někomu?? V normálním režimu funguje vše normálně . V podstatě si myslím , že problém vzniká pouze při low režimu. Díky všem za radu . romski.

LOW

Napsal: 20 pro 2008 17:05
od Miloš II
:lol: No jediný kdo je tu v režimu LOW je tu jenom LOW :idea: :lol: Ale jinak s tím čudlíkem na přehazování Windowsů v terainu má skušenost RudaD3 :wink: MilošII

Re: LOW

Napsal: 20 pro 2008 19:40
od RudaK
Miloš II píše::lol: No jediný kdo je tu v režimu LOW je tu jenom LOW :idea: :lol: Ale jinak s tím čudlíkem na přehazování Windowsů v terainu má skušenost RudaD3 :wink: MilošII


Skušenost nemám,bo mi to přeci nedělalo a nedělá . Jednou mi odešlo čidlo podvozku ( pravé zadní ) do věčných lovišť,ale to zlobilo bez jakékoli změny v provozu ( teda svítila kontrolka a asi to psalo nějaký faul ).Nejvíc si to užil myslím Pítrs,ale ten měl něco s difem na zadku.
p.s. Nebo že bys tam dal ty balónky jak má Miloš II. :lol:

Re: LOW

Napsal: 20 pro 2008 19:48
od Miloš II
p.s. Nebo že bys tam dal ty balónky jak má Miloš II. :lol:[/quote]


:lol: balonky jsou OK páč mi do toho nekecaj WIN. :wink: Miloš II

Re: LOW

Napsal: 20 pro 2008 19:50
od RudaK
Miloš II píše:p.s. Nebo že bys tam dal ty balónky jak má Miloš II. :lol:

:lol: balonky jsou OK páč mi do toho nekecaj WIN. :wink: Miloš II[/quote]






Diť právě.Když mi D III stojí u baráku,taky ty Windousi nic neříkaj. :lol: :lol:

Napsal: 21 pro 2008 11:11
od romski
A ty balonky jsou co vlasne? Ja tim low nemyslel svetlou vysku podvozku ,ale prepnuti do pomala. No a ty cidla na kolech uz mam taky za sebou .

Napsal: 21 pro 2008 12:07
od erik
romski píše:A ty balonky jsou co vlasne? Ja tim low nemyslel svetlou vysku podvozku ,ale prepnuti do pomala. No a ty cidla na kolech uz mam taky za sebou .
.... hm. Romski. Ruda, ci toto forum pouziva spesl hantec. Za chvili si zvyknes.
Nezoufej. Nemas origo porucu. I mne to delalo cidlo. Jdes na to spravne. Vypnutim to PC resetujes a pak to jede, jako by se nic nestalo. :D

Napsal: 21 pro 2008 12:08
od RudaK
romski píše:A ty balonky jsou co vlasne? Ja tim low nemyslel svetlou vysku podvozku ,ale prepnuti do pomala. No a ty cidla na kolech uz mam taky za sebou .

Ne ne s tím se nezalamuj.ty balónky na D III nejsou určený ( to byl jen takový hec :D ) V tomdle ti já neporadím,bo jak sem psal : výměna jednoho čidla a vše OK. Tady v tvém případě akorát kdo má Diagnostiku a ta by to měla odhalit. :idea: Jak říkají někteří staromilci - Zatracený Windousi :cry: . Nicméně přeju hodně zdaru ( ať se to zjistí,bo je to jinak dobrý auto ).Měj se Ruda

Napsal: 21 pro 2008 12:30
od romski
No naštěstí je to závada, která se téměř vždy 100% objeví ,tak by se to mohlo jednodušeji hledat. Aspoň doufám. Jo Rudův hantec už začínám trochu chápat, nejsem tu úplně po 1 . a forum často sleduji.

Re: Disco 3 transmission fault -neví někdo co by to mohlo bý

Napsal: 22 pro 2008 09:09
od petrs
romski píše:Zdravím všechny a opět jsem tu s problémem . Když v terénu přepnu do režimu low , přepnu třeba na mud and ruts, tak po krátké době cca 5 minut začne stavové hlášení transmission fault stop with care . Systém popadá a musím zapnout a vypnout zapalování a znovu vše nastavit . A opět stejný problém po 5 minutách se opakuje. Hlášení samozřejmě vím co znamená, že by zase nějaký čidlo ??? Nestalo se to někomu?? V normálním režimu funguje vše normálně . V podstatě si myslím , že problém vzniká pouze při low režimu. Díky všem za radu . romski.
Stejná závada se mi objevila v Rumunsku kdy jsem děhem 100 m úseku restartoval i 20x.V podstatě se to stalo vždy když došlo k sepnutí uzávěrky.Ne cestě se to chovalo téměř normálně.Udajně byl špatně zkalibrován motorek uzávěrky. Po kalibraci se závada opět opakovala. Došlo na výměnu motorku a závada více méně odstraněna. :Ja blb: :Pohoda: