Stránka 1 z 1
Jaké disco?????
Napsal: 04 led 2009 23:27
od jaris
Ahoj kluci, když jsem si tady pročítal při shánění mého nového Discovery různě diskuze a články, mám trochu zamotanou šišku z toho, co za motor vlastně v tomhle autě preferovat... V některých diskuzích se haní td5... Proč?
Chtěl bych naftu a Discovery 2...
Díky za vaše názory
Napsal: 04 led 2009 23:30
od Jan Kucera
mam naftu 2000 bez mechu a zatim musim zaklepat motor OK
nekdy bejvaj prusery u nekterejch motoru prolina olej pres kabely od vstriku az do konektoru buhvi kam k ŘJ a to pak blbne
Napsal: 05 led 2009 00:15
od -buri-
Mam taky TD5 s machama, a spokojenost. Motor nema chybu. Prolinani oleje do ridici jednotky jsem jeste nepoznal na funkci auta. Celkove spokojenost, ovsem pro moje kraveni ho udu zvedat a delat jine upravy...
Napsal: 05 led 2009 07:00
od RudaK
Jestli chceš D 2,tak jinou volbu jak TD5 myslím nemáš.Nebál bych se toho,jak píšou druzí.A to prolínání oleje do kabeláže...Není to tak častej jev a v pohodě opravitelnej.

Napsal: 05 led 2009 07:07
od zbynek
Myslím, že se tady častěji řeší jiné problémy než motory Td5
Napsal: 05 led 2009 07:08
od RudaK
Já myslím,že se to mnohokráte dramatizuje a ve skutečnosti de vo prd.

Napsal: 05 led 2009 08:41
od patrik
RudaK...... SPRAVNY POSTREH.....
Napsal: 05 led 2009 14:57
od DjALF
RudaK píše:Jestli chceš D 2,tak jinou volbu jak TD5 myslím nemáš.Nebál bych se toho,jak píšou druzí.A to prolínání oleje do kabeláže...Není to tak častej jev a v pohodě opravitelnej.


jak rikas
Napsal: 05 led 2009 23:40
od Jarys
Mám DII 2003 Td5 - prolínání oleje se řešilo preventivně za 1200Kč v Nové Pace v servisu.
Jinak už mám třikrát dělanou hlavní převodovku a dvakrát redukčku. Váhu těchto závad bych především přiznal tomu, že ne všichni mechanici mají zkušenosti a vrhají se po hlavě do toho co neumí.
Další věci jako jsou kardan, ložiska v kolech, těsnění na diferenciálech, motorek stěrače, posilovač řízení (dvakrát), spojka, žhavení sedaček, nespravitelný park asistant a milión nesmyslných zvůku, které se z auta ozývají pomíjím. Prostě auto je spotřební věc a ve 130000km je při mém způsobu zacházení potřeba všechno vyměnit. Auto je absolutně nespolehlivé a víc času mi tráví v servisu než doma. Ale mám ho rád... notno podotknout že mám i jiné vozy. Abych na Discoveře nebyl závislý...
Napsal: 06 led 2009 01:11
od cyril
Na 300 95´v automatu se mi občas taky něco podělá, ale zatím to byla vždycky spíš moje chyba, protože jí docela trápím v terénu. Teď jezdím i s TD5-2003 a je jasný, že výkon, xicht a interiér je lepší. Chybí mi tam uzávěra mezinápravy, ale to se dá za peníze vyřešit. (nemám ji ani v přípravě) Když si však uvědomím, na co to auto vlastně mám - na terén, vítězí jasně 300TDi. Ale určitě bych doporučoval model se 122PS. Jako první jsem si totiž koupil slabší 113PS verzi a je to v off úpravě docela dost znát na výkonu. Auto jede po silnici max. 125km/hod, což je na daleký přesuny docela nuda. (Všechna auta mám automat) Je to asi taky tím, že mám velký kola. Pořídil jsem si však další, novější model 300 se 122PS, s ARB, Webastem a dalšími vychytávkami, tak jsem zvědavej, jestli až tam naházím (s Land jirkou

) všechny ty doplňky, to nezačně bejt podobně líný. TD5 má horší nájezdový-výjezdový úhel vzadu, páč má delší zadek. Zase to je určitě výhoda na spaní...prostě všechno má svoje pro i proti. Možná i ta D2 elektronika, která pokud funguje, moc pomáhá...Jde jen o to, na co to auto fakt budeš mít a kolik peněz jsi ochoten navždy odepsat....každopádně si myslím, že koupit si Land Rovera je dobrej nápad, mě to taky moc chytlo..

Nakonec budeš spokojenej stejně s tím, co si koupíš....je to srdeční záležitost...

Napsal: 06 led 2009 07:48
od RudaK
Tak když to čtu,tak já jel s 300TDI po dálnici už i 140 km/hod ( možná by to jelo i víc,ale né vo moc ).Mám malý kola ( 33x12.5R15 ),tak to proměřuje cca 7-10 km a nuda po silnici nejni.Svislý čep na přední nápravě není svisle ( castor úhel ),tak se volant nevrací.Kdo to zná,tak ví vo co go.

No a jízda v terénu to max vyváží !!!!! Jelikož to mám do terénu ( jen do terénu ),tak spokojenost ( s těma nájezdovýma a přejezdovýma úhlama se mě otevřely nové dimenze

) - na silnici mám D III. No a těším se na nějaké ten přesun za zahraničním terénem,určo to bude zážitek.

p.s. ten cocpit na spaní nic moc...

( D III to není )asi to jistí nějaká ta ulita na střechu....

Napsal: 06 led 2009 09:44
od cyril
Rychlost myslím skutečnou...podle GPS. Tacho mi ukazuje taky o dost víc..

Napsal: 06 led 2009 12:55
od RudaK
cyril píše:Rychlost myslím skutečnou...podle GPS. Tacho mi ukazuje taky o dost víc..

Taky sem myslel podle GPS ( a nevím jestli to je skutečná,měřeno Garminem 278

),tacho mi ukazuje o 6-10 km míň. ( kvůli těm kolům )

,když sem to porovnával

Napsal: 08 led 2009 19:37
od jaris
Díky chlapi,
nejlepší je názor Jaryse....více-méně se mi všechno na celým autě posralo, ale je to fajn a auto je mazel
Doufám, že chytnu dobrý kus a budu v pohodě kroužit...
Napsal: 08 led 2009 19:58
od RudaK
Tož s Jarysem nesouhlasím,bo já jsem odkázaný jen na Discoveru a co se mnou za krátkou dobu zažila a furt jede bez větších problémů.Jen jednou sem přijel na odtahovce kvůli prasklému homokineťáku,ale to jen proto,že u D III nelze ovlivnit mezinápravovou uzávěrku.Kdyby jó tak sem dojel taky.No a kdybych mohl ten homokineťák získat,tak se to prej dá vyměnit na koleně.Jinak NO PROBLEM zatím.

Jó a teď mi říkejte,že mě to čeká......
p.s. každýho to jednou čeká

Napsal: 08 led 2009 22:12
od zbynek
Jarys píše:Mám DII 2003 Td5 - prolínání oleje se řešilo preventivně za 1200Kč v Nové Pace v servisu.
Jinak už mám třikrát dělanou hlavní převodovku a dvakrát redukčku. Váhu těchto závad bych především přiznal tomu, že ne všichni mechanici mají zkušenosti a vrhají se po hlavě do toho co neumí.
Další věci jako jsou kardan, ložiska v kolech, těsnění na diferenciálech, motorek stěrače, posilovač řízení (dvakrát), spojka, žhavení sedaček, nespravitelný park asistant a milión nesmyslných zvůku, které se z auta ozývají pomíjím. Prostě auto je spotřební věc a ve 130000km je při mém způsobu zacházení potřeba všechno vyměnit. Auto je absolutně nespolehlivé a víc času mi tráví v servisu než doma. Ale mám ho rád... notno podotknout že mám i jiné vozy. Abych na Discoveře nebyl závislý...
Tak tohle je brutální. Ovšem je otázkou jaký přístup Jarys aplikuje na své vozy. Vlastně se o tom zmiňuje.
Napsal: 09 led 2009 14:59
od erik
Od tematu..
kolik ma disko2 delku a vysku?
Objednavam trajekt i pro kluky....
diky
Napsal: 09 led 2009 15:13
od zbynek
Nebyl jsem línej zapnout scaner. Sice jsem už na odchodu, ale co bych neudělal pro kolegu.