Stránka 1 z 1

jak nejlevnějc na ostrovy?

Napsal: 23 led 2009 22:46
od krrtek
zajímalo by mě na kolik vyjde trajekt auto s vlekem a poté auto s vlekem a dědkem na vleku zpět? bo ten tunel je drahej asi...?

dík moc za info

Napsal: 23 led 2009 23:40
od Rover
jak kdy... pokud žabožrouti nestávkujou...

Napsal: 23 led 2009 23:45
od krrtek
mělo by to bejt třeba cca 200 Euro...?

Napsal: 24 led 2009 09:27
od kryten
Nejlevneji vyjde trajekt z Danquerku s Norfolkline,samozřejmě zabukovaný dopředu.Cenu si zjistíš vyplněním formuláře na www.norfolkline.com
k.

trajekt

Napsal: 24 led 2009 15:52
od Neklan
Zkusmo jsem zadal někdy začátkem února auto s vlekem tam a zpátky a ceny jsou od 136 do 162 EUR s tím, že cesta tam je v 6 ráno (to jezdím nejčastěji) a zpět v různou dobu.

Napsal: 25 led 2009 11:20
od krrtek
díkes

Napsal: 26 led 2009 20:43
od Sláma Karel
Blbost. Stačí si objednat noční trajekt třeba na zítra ve dvě ráno a bude s vlekem kolem 55liber. Zpáteční se nevyplatí, stojí většinou dvakrát tolik, a nikdy nevíš jestli ho stihneš. Když jezdím z Anglie tak si ho objednávám přes internet až v Doveru těsně než na něj jedu. Ještě navíc si klidně drze dojedu odpoledne do Dover, objednám si noční trajek a jedu tam rovnou hned odpoledne. Můžou chtít doplatit rozdíl v ceně, ale nikdy to ještě nechtěli. Jestli je vlek naloženej nikoho nezajímá. A nejlepší je opravdu Norfolkline Dover Danqurke. Nikdy jsem ještě neplatil s vlekem víc jak 55liber za jednu cestu. Bez vleku je to kolem 25liber za jednu cestu. K

Napsal: 30 bře 2009 19:20
od StaraPakna
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-series ... 240%3A1318

Trošku se mi leskne slza v oku když vidím tuhle nádheru. Bohužel jsem dospěli do stavu nutného vybudování podkroví, jinak bych pro něj šel i pěšky. :cry: :cry: :cry:

Napsal: 02 dub 2009 20:44
od StaraPakna
http://cgi.ebay.co.uk/1981-LAND-ROVER-1 ... 240%3A1318

Začínají se mi moc líbit tyhle krásný krabice, tenhle není na ostrovech ale u žabojedů. Kde je lepší koupit LR v Evropě nebo třeba na E Bay v Anglii? Za odpovědi srdečně děkuji.

Napsal: 03 dub 2009 00:53
od Allik
to je primo otazka typu byt, ci nebyt :D
v evrope je serie temer vzdycky vyrazne drazsi, ale za to temer vzdycky LHD
v Anglii se da sehnat auto s pojistenim a MOT uz kolem 600 liber, ale vetsinou je na nem jeste moooc prace a spolehni se na to, ze ho nekdo bastlil po anglicku, sam tuhle situaci dost dobre nechapu, kdyz maj ty dily primo pod frnakem a za pro ne srandovni ceny, ale to co se na fotkach jevi, jako vystavni kousek ma po blizsim ohledani celkem dost much, takze nakonec stejne zjistis, ze kdyz chces peknyho dedka, na kteryho neni potreba extra sahat, nebudme detailisti, nejaky oderky a nedostatky samozrejme neresit, tak ses tam stejne kolem 2-4000 liber za slusnou S3 nebo 2A a hezka S1 zacina kolem tech 5000. Pochopitelne sou i vyjimky. Zajimavy sou treba ruzny rozpracovany projekty, na ktery uz lidi nemaj cas nebo prachy, nebo auta, kterym propadla MOT nebo pojistka a uz to nechtej dal obnovovat. Kdyz mas vozejk a cim to odtahnout, tak se daj dotahnout krasny raritni kousky, co nekde stojej na venkove ve stodole za uplnou hubicku.

Dalsi oblibenou lokalitou bylo Svycarsko. No opravdu byvalo. Ty tam sou doby, kdy Jarda Ubl vozil S1 jak embecka a S2 se tam povalovali po pastvinach. Kdyz mas tajny zdroje, tak se jeste nekde neco vystourne, ale koukal sem na ceny a S2 tam chodily k 6000 ecek a nejaky vraky uz moc na netu nebyly. Sem tam nejaka S3 od posty apod. Obdobna situace panuje v Nemecku. Obcas se na ebay nebo mobile objevi neco peknyho, ale ceny se pohybujou od 3000 ecek za pojizdny stroje a dost casto maj v nemecku prestavby na mergl motory a podobny nesmysly.

No a potom je tu jeste zeme LR zaslibena a za tu povazuju Holandsko. Kdyz vis, kde hledat, tak je opravdu z ceho vybirat. Nejvetsi vyber je teda na EX-military auta, hlavne S3 109 a S3 Lightweighty. Tech je tam diky objednavce pro armadu opravdu mraky a ceny zacinaj za pojizdny auta na 2500 a splhaj az k 8000. Ale kdyz sem tam pravidelne jezdival, tak mi znami nabizeli vseruzne S3 SWB se safari strechama mezi 3500-4500 euro, takze nejen armadnich je tam na vyber. Plus se tam povaluje obcas i S2A LW, nejaka ta 101 FC ambulance, pak i minervy nebo LR pro Belgii a Dansko, coz sou hodne raritni kousky. Tusim, ze Danskej LW se prodaval pred lety za 8500 ecek a prodal se.

A z toho pro me vyplyva pravidlo, ze co usetris na cene auta v anglii, tak to temer vzdy projedes na opravach. Muj LW a S3 sou toho zarnym prikladem, prehazene svickove kabely na 101, radeji nezminuju. LW sice vysel na dnesni kurz pres 6000 ecek, ale nebejt jednoho sikovneho stoury, ktery mi otocil pri banalni oprave osu vstrikovaciho cerpadla, takze mi to blbe palilo a ulomky odporovych dratku zhavicich svicek rozklepaly ventilovy sedla, ale to je jina historie..., tak sem na nej krom beznejch veci jako oleje, hydraulicky casti, tlumice, pojistky..., nemusel de facto sahnout a rok sem se vozil. Zatimco v S3 uradoval nejaky britsky kutil, takze je sice kupodivu nezrezla a v peknym stavu, ale odnesla to treba nova spojka, kterou blbe utahnul a podobne prasecinky, o generalce motoru nemluve.

No a k cene si vzdycky pripocti 5-10 t. za dopravu po Evrope a 10-20 z Anglie, kdyz si nevezes rizky z domova a treba prespis v hotelu a das si vecer teply pivo :wink:

Napsal: 03 dub 2009 08:57
od StaraPakna
Allik děkuji právě mne zajímá ta Safarka nahoře v odkazu.... Tak se ptám jak na to, jak moc cena vyskočí nahoru v průběhu dražby. Tady u dědkařů asi nelepčí vodborníci co už mají osaháno. :wink:
Díky všem.

Napsal: 03 dub 2009 09:26
od Allik
Je to ruzny, nekteri prodejci, stejne jako kdekoliv jinde na svete, maji desne velky oci, pruser je, ze tam ma rezervovany minimum, ktere predem neznas. Podle stavu auta bych ho tipoval nekde mezi 500-1000. Jednou se mi podarilo vydrazit 109 s arktickym topenim, ktery jezdilo pri vojenskej operacich v Norsku, ve velmi zachovalym a puvodnim stavu, takze celkem vzacnost a mela jen pul roku propadlou MOT za 560 liber a pak ti na obycejnou S3 nestaci ani 1000. Pise tam, ze ta safarka 6 let stala a ma prazdny hydraulicky systemy, takze krom toho, ze je nepojizdna a musis ji mit jak odtransportovat, si pripocitej rovnou cenu za kompletni repasi brzdovyho systemu a spojky a budou spuchrely gumovy veci, tesnenicka apod. Ale diky tomu, ze uz je v evrope a nemusel bys absolvovat 2x trajekt s vozejkem, tak by stala za hrich i pres tech 1000 . :idea:

Napsal: 03 dub 2009 09:30
od Rover
StaraPakna píše:Allik děkuji právě mne zajímá ta Safarka nahoře v odkazu.... Tak se ptám jak na to, jak moc cena vyskočí nahoru v průběhu dražby. Tady u dědkařů asi nelepčí vodborníci co už mají osaháno. :wink:
Díky všem.
Upřímně řečeno chtít nějakou trojku, tak bez váhání jdu do toho šestiválce co prodává Violka. Krásné auto, takřka bez investic, sednout a jezdit a je za krásnou cenu.

Napsal: 03 dub 2009 09:38
od Allik
Rover píše:
StaraPakna píše:Allik děkuji právě mne zajímá ta Safarka nahoře v odkazu.... Tak se ptám jak na to, jak moc cena vyskočí nahoru v průběhu dražby. Tady u dědkařů asi nelepčí vodborníci co už mají osaháno. :wink:
Díky všem.
Upřímně řečeno chtít nějakou trojku, tak bez váhání jdu do toho šestiválce co prodává Violka. Krásné auto, takřka bez investic, sednout a jezdit a je za krásnou cenu.
to souhlas, az me zarazi, ze ho za tyhle prachy jeste ma, protoze ja osobne bych ho za min jak 80 nedal- krize nekrize, na to je az moc hezky :)

Napsal: 03 dub 2009 09:43
od Rover
Violka je velmi rozumný co se cen týče.

Napsal: 03 dub 2009 09:55
od Allik
Kdyz se zadari, tak se da dostat i na tuhle cenu a jeste se ziskem. Ale musi se opravdu hledat a jeste mit zajistenou velmi levnou dopravu, u ktere nemusis asistovat. Jakmile pro to jedes osobne, tak se to povetsinou zvrhne ve vylet, kdyz uz tam si a penize litaj :lol:

Napsal: 03 dub 2009 11:11
od StaraPakna
Už jsem Violkovi psal.... :wink: Vzpoměl jsem si Děkuji Rovere.