Stránka 1 z 1

Poruchy, opravy, servisy ......

Napsal: 03 úno 2009 10:07
od Smuggler
Vážení, LR je jistě dobré auto, ale pouze do zé doby než přestane fungovat. Pak jsou hesla, že nejlepší pohled na svět je ze sedačky LR spíše k naštvání. Např. já jsem si v říjnu 2008 koupil nový Freelander TD4 HSE a od 28.12. stojí v servisu A.M.T. s hláškou REDUCE ENGINE PERFORMANCE. ( vlastně od 02.01 do 04.01 na 400 km fungoval ). Zajímali by mne zkušenosti ostatních, jelikož LR se tváří, jako když mám problémy jediný na světě. Mě se naopak zdá, že LR si hraje na prémiovou značku a realita v případě poruchy je jinde. Zkrátka napadá mě citát " Hrajou machry a hajzl maj na dvoře ". Také už jsem slyšel názor, že majitelé Free jsou pro servisy sockaři. Nevim, já dal za své Free 1,35 mil. a za to jsem mohl možná mít i něco lepšího byť ne tolik prémiového jako je LR.
Všem přeji, aby měli ze sedačky LR nejlepší pohled na svět a nemuseli si na měsíc brát z půjčovny byť ne prémiovou, ale provozuschopnou Škodovku.

Napsal: 03 úno 2009 10:51
od alap
Tak ti ani nevím jestli jsi náhodou trefil hřebíček na hlavičku, nebo to byl cíl. To heslo jsem ještě nezměnil, ale chystám se na to. Jelikož mé auto je od 30.3.2008 stále nepojízdné. Takže s tebou plně souhlasím. Jen mě překvapuje, že se to děje i u nového auta.
Takže musím s poklonou říct, že jsem s tím autem měl mnohme víc problémů než s jakýmkoliv jiným.
Mě už půl roku stojí v Pace a věřím, že už je zarostlé travou a možná už stojí i na prázdných kolech :cry:

Napsal: 03 úno 2009 12:13
od Martin_H
Aniž bych se nějak zastával kvality Freelanderu - jestli ti někde stojí už od března loňského roku - nebude to chyba jenom auta, ale i trochu laxní přístup majitele :)

Napsal: 03 úno 2009 12:19
od OC

Napsal: 03 úno 2009 12:23
od alap
Martin_H píše:Aniž bych se nějak zastával kvality Freelanderu - jestli ti někde stojí už od března loňského roku - nebude to chyba jenom auta, ale i trochu laxní přístup majitele :)
Freelandru se zastávej, mě stojí Range Rover P38. A teda nevím co myslíš tím laxním přístupem majitele. Je to už v druhém servisu, co je tady v okolí. Možná jsem mohl denně volat do servisu proč se s opravou stále nic neděje, ale když výmluv proč to nejde je nekonečně.

Napsal: 03 úno 2009 12:44
od Mešky
Třeba změnit kraj, ze severu na jih. :lol:

Napsal: 03 úno 2009 13:47
od Smuggler
Obligátní asertivní fráze v servisech LR : Jste první u koho se tato závada projevila. Musím se přiklonit ke kolegovi. To není o laxním přístupu. Zprvu jsem volal do LR obden, ale ztratil jsem drajv, jelikož mi stále odpovídali frázemi naučenými ve dvoudenním kurzu asertivity a verbální komunikace. Poslední 3 týdny čekají na turbo než dojde od výrobce. Podotýkám v době, kdy Vám doručí PPL za 24 hodin i mražený medvědí trus z Islandu. Pokud to auto bude někdy jezdit a nebudu z něj muset udělat pomník na zahradě, tak budu servisy páchat v SRN za méně a kvalitněji.

Napsal: 03 úno 2009 15:10
od Jindra
Smuggler píše:Obligátní asertivní fráze v servisech LR : Jste první u koho se tato závada projevila. Musím se přiklonit ke kolegovi. To není o laxním přístupu. Zprvu jsem volal do LR obden, ale ztratil jsem drajv, jelikož mi stále odpovídali frázemi naučenými ve dvoudenním kurzu asertivity a verbální komunikace. Poslední 3 týdny čekají na turbo než dojde od výrobce. Podotýkám v době, kdy Vám doručí PPL za 24 hodin i mražený medvědí trus z Islandu. Pokud to auto bude někdy jezdit a nebudu z něj muset udělat pomník na zahradě, tak budu servisy páchat v SRN za méně a kvalitněji.
Nechci nic říkat, ale v německu mam několikráte zkušenost - objednám do max 9:00 a po obědě mám v servisu díl, samozřejmě že běžný, (což asi i turbo je..) jinak nestandardní díl pokud není v Hamburgu tak do 48 hodin je v servisu. a auto jde okamžitě na plac..
Mám takový dojem že angličanům může být jedno kam to posílají, jde jen o platbu. (Je samozřejmý že po novém odběrateli chtějí nejprve uhradit proformo fakturu, nebo platit při převzetí což asi každý chápe, ale když mám s někým smlouvu a nejsou ochotný mi dodat díl do rozumný doby tak v tom bude něco jiného, esi oni ti ogaři z AMT trošičku netunelují :D ) bo nechtějí aby se nejprv zaplatila záloha, mi spíš přijde že chudáci nemají na placení, (bo čekají na lepší kurz by měly větší vývar..)
Jindra

Napsal: 03 úno 2009 15:33
od OC
Jindra píše:...bo čekají na lepší kurz by měly větší vývar..
Ehm.... díval ses na ten odkaz, co jsem dal výše?

Upřímně si myslím, že kurs nehraje v tomto případě zhola žádnou roli :evil:

Napsal: 03 úno 2009 15:56
od Luboš M.
Jestli ono to nebude tím, že čekají na potvrzení záruky a taky na samotné schválení záruky. Dělal jsem záruky u Forda a někda to bylo maso, 10 dnů čekat na rozhodnutí.

Napsal: 03 úno 2009 16:04
od RudaK
Zítra jdu dát do kostela do pokladničky nějakéj obnos,bo mi D III zatím drží ( krom nějakých prkotin zkraje ).Když to tady čtu,tak sem měl " Z pekla štěstí ".

Napsal: 03 úno 2009 17:38
od Smuggler
Jediným kladem je, že si člověk užije i spostu legrace při zdůvodňování závady ze strany servisu. Nejdřív mi bylo řečeno, že důvodem hlášky REDUCE ENGINE PERFORMANCE je 1) imobilizér 2) blízkost rozvodny nebo jiného zdroje magnetického pole v blízkosti garáže 3) antiradar v autě ( prý mi zruší záruku, jelikož není homologovaný pro LR ) 4) turbo. Až se mi kousne diferák, tak mi řeknou, že za to můžou nehomologované čepičky na ventilcích. :D Myslím si, že předávání informací o závadách, jejich příčinách a o přístupu jednotlivých servisů by nám všem prospělo a není to jen o stížnostech, koneckonců je to jen stroj.

Napsal: 03 úno 2009 18:22
od RudaK
Podle upraveného rčení : Host do domu,čagan do ruky. :!: :P

Napsal: 04 úno 2009 12:38
od Martin_H
alap píše:
Martin_H píše:Aniž bych se nějak zastával kvality Freelanderu - jestli ti někde stojí už od března loňského roku - nebude to chyba jenom auta, ale i trochu laxní přístup majitele :)
Freelandru se zastávej, mě stojí Range Rover P38. A teda nevím co myslíš tím laxním přístupem majitele. Je to už v druhém servisu, co je tady v okolí. Možná jsem mohl denně volat do servisu proč se s opravou stále nic neděje, ale když výmluv proč to nejde je nekonečně.
Já si nedovedu představit, že bych měl někde auto 1/2 roku odstavený - už jenom proto, že bych musel chodit pěšky:D. Uznávám, že obecně kvalita servisu LR je v Čechách opravdu divoká , já taky laboroval, zkusil jeden, druhej, třetí, ten poslední mi přišel nejlepší a asi u něj zůstanu.

Napsal: 04 úno 2009 14:54
od Smuggler
Martine, teď mě děsíš. Vyzkoušel jsi 3 LR auta, nebo 3 LR servisy? Pokud to byly dej Bože servisy, tak poraď.

LR

Napsal: 04 úno 2009 16:45
od Neklan
Je to zajímavé. Že zrovna motor? Turbodiesely PSA/Ford byly vždycky dobré a motor z Freelandera 2 jezdí v tolika jiných autech koncernu PSA, že by s tím neměl být problém, samozřejmě nebýt AMT.
Já jsem najezdil s Discem 3 s motorem PSA/Ford V6 2,7 l cca 170 tisíc km bez jediné závady na motoru.
Ale zásadní chyba je si kupovat auto od AMT. To jsou hrozní šejdíři a navíc všichni lidi co za něco stáli odešli a zbyli tam jenom ti neschopní. Pokud vím, tak AMT mělo problém s tím, že naslibovali kvanta akčních modelů za hodně zvýhodněné ceny, které pak nebyli schopní dodat zákazníkům ani ostatním prodejcům, protože nebyli schopní zaplatit Land Roveru zálohy. Takže problém se záruční opravou tvého motoru může klidně být v tom, že LR nedodalo díly, protože AMT jim dluží... Samozřejmě to jsou jenom hypotézy, ale poučení by mělo být takové, že už nikdy nedávat auto do AMT. Jsem pražák a poslední dva nebo tři roky jsem na servis jezdil do Liberce a Vrchlabí.

Napsal: 04 úno 2009 19:01
od Martin_H
Smuggler píše:Martine, teď mě děsíš. Vyzkoušel jsi 3 LR auta, nebo 3 LR servisy? Pokud to byly dej Bože servisy, tak poraď.
3 servisy - nakonec jsem skončil v Nový Pace, přijdou mi takový normální, na nic si nehrajou, a panem Hůlou se nechá mluvit. Opravili mi to , co jinde dvakrát špatně diagnostikovali. Začínal jsme v Praze, ale tam moje nadšení z koupě ojetý 110-ky vůbec nesdíleli - což jsem si tehdá nedoved vysvětlit, myslel jsem bláhově, že každý kdo má zelený ovál nad vraty je nadšenec značky :Ja blb: