Stránka 1 z 3
naprosto neobjektivni minitest
Napsal: 17 úno 2009 21:44
od Honzan
Ingredience:
prisada 1: D3 f plny palbe automat 2 roky stari, elektrarna atd...dulezite gumy: klasicke zimni asi pirelli nebo neco takovyho,
prisada 2: D1 f plny palbe bez kuze, manual, 13 let... gumy: coopery disc, m+s, zimni,
prisada 3: mirny kopec, rozbity asfaltosterk, 30 cm snehu, prudka zatacka, mirne stoupani do konce
naporcujeme, zamichame... D3 se vsi elektrickou pomoci dostala do prudke zatacky a tam konci, D1 zavrena mezinaprava, redukce, za 3 a vyletela kopec ani nemrkla...
Osobne myslim ze to bylo o gumach, ale duvera ridice d3 v jeho stroj je lehce otresena, duvera ridice d1 ve volbu spravneho stroje opet vzrostla...

Napsal: 17 úno 2009 21:52
od MRAK
Napsal: 17 úno 2009 22:08
od Land Jirka
Třístovka jasná volba.
Jak to jede po tom mém zásahu? Neřve to moc?
Napsal: 17 úno 2009 22:16
od Honzan
Mraku: vsak jsem si vsiml ze posilhavas po d1 - dobry napad, gratuluju
ale podle me to fakt bylo jen gumama
Jirko, jede to jako z praku, v podstate vetsi rev nepoznam pac jsem v tom nejel 10 dni a uz jsem sepot myho motoru vymazal projetim rosiho defikem...

takze vse ok, jsem stastnej chlap, jediny co me ted vytaci je vibrujici radio, na ktery vlitnu hned, jak bude chvilka... dnes jsem malem zas vjel bezhlave do snehu, az jsem byl rad ze se povedlo vycouvat...no jak malej kluk, co ti budu povidat

Napsal: 17 úno 2009 22:33
od MRAK
pokukuju pokukuju

Napsal: 17 úno 2009 23:59
od low
no ja bych videl hlavni problem v gumach a pak jestli mel tatik naqvolenej spravnej program, bo IMHO musi DIII byt lepsi na tomto pocvrchu jak DI diky pocitacum
Napsal: 18 úno 2009 00:31
od default
low píše: spravnej program, bo IMHO musi DIII byt lepsi na tomto pocvrchu jak DI diky pocitacum
To znam už od doby "nové MS Windows 95 s plným grafickým rozhraním nabízejí uživatelům NESKUTEČNÉ chvíle u počítče"

Napsal: 18 úno 2009 07:09
od RudaK
Já bych taky viděl hlavní problém v gumách. A jestli byly stejný,tak spojka mezi volantem a pedálama.
Moje zkušenost : halt pokud D III nesedí podvozkem,tak jede bez přemýšlení ( jasně pokud jsou dobrý pneu ) .Elektronika se s tím popere ( kdo nevyskoušel neuvěří ).Jinak bych viděl problém v tom " PLYNU " ( pokud je správně nastavenéj program ).Mám i ty zimní Pireli M+S

halt se musí plyn někdy držet

( PODSTATNÁ JE I CELKOVÁ VÁHA !!!!! )
Toť moje zkušenost,bo vlastním oba stroje ( sice je D 1 trochu zvedlá

) a D 1 na D III prostě nemá a to v jakémkoli směru pokud funguje ta nenáviděná elektronika (někým).Akorát pravda ten kontakt s křovím mě u D 1 nevadí.
Jinak pokud chceme srovnávat hlasitost ,výkon motoru,pohodlí,rychlost ap. tak to D III na D1 nemá.

Já zvolil cestu porovnání opačně,tak že mám laťku nastavenou vysoko.( nejdřív byla D III a vo tom to je )
Napsal: 18 úno 2009 10:31
od jezbera ivan
D1 na rovnakych pneu ako D3 v horepopisanych podmienkach nemoze byt lepsia, vlastnim (alebo vlastnil som) obe. Elektronika pokial funguje tak D3 ide terenom ako vlacik v Disneylande, staci sa usmievat a mavat dookola. Tak ako pise Rudo, kto nezazil neuveri!
Napsal: 18 úno 2009 10:45
od Honzan
kluci ja vam fakt verim, vsak jsem hned zezacatku psal ze to je podle me o gumach, a je fakt ze skoro tuna rozdilu asi je taky poznat

Tata me presvedcoval jestli si to nechci rozmyslet, ze to nemam sanci vyjet a protoze d3 trosku znam tak jsem si v duchu rikal ze to nemam sanci vyjet... nakonec jsme vylitli navrch u plne bez zavahani... Prekvapilo me to a udelalo velkou radost

ale jak vyplyva z nazvu tematu je to jasne neobjektivni

Napsal: 18 úno 2009 12:02
od Luboš M.
Radim mi jednou řekl: s DIII a s prstem v nose
DIII projíždí terénem na letních gumách jako DII na AT. Co jsem koukal na vlastní oči

Napsal: 18 úno 2009 12:10
od default
To mi připomíná jak tady někde někdo psal že vzal známého do DIII a něco s ním projel a popsal jeho hodnocení slovy "to není žádnej adrenalin, dyť se to jen tak houpe a jede to furt"...
Napsal: 18 úno 2009 15:35
od PavelU
Také záleží jakou jsi jel stopu, jestli ujetou, nebo těch 30cm s obouma autama. Možná to chtělo víc pokusů s D3, když s ní najezdíš míň jak s D1.
Napsal: 18 úno 2009 15:51
od OC
Napsal: 18 úno 2009 16:02
od PavelU
Tady to bylo podle mě hlavně o řidiči ne o autech.

Napsal: 18 úno 2009 16:56
od Stavros
Nemyslim, ze by to bylo ridicem, proste jednomu autu se podarilo druhemu ne. Ja jsem z D3 nadseny, auto opravdu umi v terenu a na silnici je neprekonatelny. bohuzel na nej nemam. Nastesti mi ho Ruda rad pujcuje, ale skripe zubama.
Napsal: 18 úno 2009 17:07
od PavelU
No zdá se mi, že kdyby borec v D3 nestál pořád na brzdě a dal víc plynu, tak to bylo s prstem v nose viz poslední průjezd P38.
Napsal: 18 úno 2009 20:17
od DjALF
porovnat to nejde.musel by to byt jeden pokus pro kazde auto a hlavne stejny ridic.

a navic D3 mu to,uz odhrabala.
Napsal: 19 úno 2009 07:04
od RudaK
Pánové,snažíte se porovnat neporovnatelné
Pokud funguje elektronika,řidič se nebojí že něco autu udělá,tak D III je ve velké výhodě.( nakonec pokrok a prd nezastavíš ) D III myslím do terénu ( myslím opravdový terén ) není stavěná,ale umí se v něm pohybovat.Taky má své hranice,ale dost daleko.Nicméně z výroby není hodně částí chráněno proti poškození a toť ta slabina. Ale který dnešní moderní automobil je že.Kromě závodních speciálů,ale to je jiná liga.

Napsal: 19 úno 2009 07:58
od Honzan
taky si Rudo myslim ze to srovnavat nema cenu...fakto to asi vyjede a projede neskutecny veci, obzvlast protoze elektronika umi reagovat tak rychle jako zadny ridic ne a navic kdyz to tam fakt posles pod plynem...
Je to hlavne o tom mit to srdce a poslat to tam, coz u takovyho auta proste asi jen tak nejde...
To je stejny jak na motorkach - taky se kolikrat clovek divi co se da jet, ale kdyz najdes odvahu to zkusit a podrzet plyn, tak to proste jde...
a neodpustim si rypnuti - proc mas diskosky dve kdyz d3 projede cokoliv a lip?
jo a vlastve jeste jedna vec: proste d1 vyjela a d3 ne...
A ze to bylo od D3 ujety - na tomhle podladu mi to prijde spis ta horsi varianta - v ujetych kolejich to klouze mnohem vic nez bez nich - overil jsem si to vcera po ceste z prace na takovym test kopecku, ze nejvys jsem vyjel na prvni pokus, pak uz ani s vetsim rozjezdem to vys neslo a klouzalo to...
