TD5 a prenikanie nafty do oleja.

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od kudrnac » 20 led 2007 12:37

Mám jednu z posledních DISCOII, které byly vyrobeny najeto 110 litrů a jezdím s tím jenom po silnicích ale problém s naftou v motoru nemám pouze to auto nedrží nějak pohromadě, nová převodovka, přední náprava i s diferákem a zadní náprava plus nějká ta kardanka v rámci zaruční opravy.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Admin » 20 led 2007 13:12

No tak nám po 24 hodinách obnovili dodávku energie :roll:
Takže ta detektivka na pokračování:
Odstarňuje se to tak, že se nalisují do hlavy futra pro uložení vstřikovačů.
Tím už nedochází k vyklání vstřiku a propouštění nafty.
Angličani doporučují při výměně oleje nalít 6-7 litrů oleje, aby byla hladina mezi riskama. Pokud do další výměny přibyde olej na horní risku, tak je v normě :?
Nejvíc dochází k prolínání nafty na krátkých tratí. Na delších tratí není přibývání takové.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Admin » 20 led 2007 13:16

erik píše:Tak Admine, mam se zajimat o 2,8 TDi?
Pokud ti výkon TD5ky stačí, neviděl bych to tak tragicky. Už nějaký čas ten olej přibývá, někdo to ani nepostřehl, a s postiženýma motorama se nic neděje, jezdí dál i čipované.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Admin » 20 led 2007 13:20

erik píše:Admine, koupil jsem auto 20.12:2003-nove. Na opravach za tech tri let jsem ho mel min pul roku. Otazka: mam zaruku nebo je sance prodlouzi zaruku? Jo, najeto mam cca 55 tis :?:
Bohužel, záruka ti skončila po třech letech. je možné, pokud ti odejde nějaká dražší součástka požádat fabriku o tkz. Goodwill, to znamená, že ti můžou, ale taky nemusí, nějak přispět na opravu.
Ale novou hlavu ti asi nedají :cry:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#25 Příspěvek od DanoDEF » 20 led 2007 14:24

Admin píše:No tak nám po 24 hodinách obnovili dodávku energie :roll:
Takže ta detektivka na pokračování:
Odstarňuje se to tak, že se nalisují do hlavy futra pro uložení vstřikovačů.
Tím už nedochází k vyklání vstřiku a propouštění nafty.
Angličani doporučují při výměně oleje nalít 6-7 litrů oleje, aby byla hladina mezi riskama. Pokud do další výměny přibyde olej na horní risku, tak je v normě :?
Nejvíc dochází k prolínání nafty na krátkých tratí. Na delších tratí není přibývání takové.
Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Admin » 20 led 2007 15:32

DanoDEF píše:Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...
Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#27 Příspěvek od DanoDEF » 20 led 2007 16:34

Admin píše:
DanoDEF píše:Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...
Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.
No je mi jasne, ze nemaji stenu 1mm hrubu...ale asi to je Vase tajomstvo...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od erik » 21 led 2007 18:59

Admin píše:
DanoDEF píše:Admine a odkial su tie futra...vyrovene na zakazku ??? lebo asi musia byt velmi tenke...
Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.
Vymenim olej. Jak poznam, ze je tam nafta?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Admin » 22 led 2007 08:30

erik píše:
Admin píše: Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.
Vymenim olej. Jak poznam, ze je tam nafta?
Při výměně nedávej tolik oleje. Dej to mezi risky a pak kontroluj, pokud možno na stejném místě u studeného motoru. Uvidíš, jak rychle bude přibývat.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Admin » 22 led 2007 08:35

DanoDEF píše:
Admin píše: Dle potřeby si vyrábíme. Máš pravdu, futra jsou hodně slabé.
No je mi jasne, ze nemaji stenu 1mm hrubu...ale asi to je Vase tajomstvo...
Není to naše tajemství. Nejsem zasvěcen do celého problému tak, abych věděl ocelém problému všechno. Jinak ještě jsem se ptal, jestli to půjde udělat u stávajících vstřikovačů, co jsou namontovaný v autě.
Bohužel, prý to nepomůže. Musejí se ještě objednat nové modifikované vstřikavače s minimální tolerancí. Ty se nedají prej objednat, jako obyčejné vstřiky, ale musí se o ně žádat Angličany.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#31 Příspěvek od DanoDEF » 22 led 2007 08:47

Admin píše:
DanoDEF píše: No je mi jasne, ze nemaji stenu 1mm hrubu...ale asi to je Vase tajomstvo...
Není to naše tajemství. Nejsem zasvěcen do celého problému tak, abych věděl ocelém problému všechno. Jinak ještě jsem se ptal, jestli to půjde udělat u stávajících vstřikovačů, co jsou namontovaný v autě.
Bohužel, prý to nepomůže. Musejí se ještě objednat nové modifikované vstřikavače s minimální tolerancí. Ty se nedají prej objednat, jako obyčejné vstřiky, ale musí se o ně žádat Angličany.
Takze dalsi uprava za 100 tisic.... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Admin » 22 led 2007 08:56

DanoDEF píše:
Admin píše: Není to naše tajemství. Nejsem zasvěcen do celého problému tak, abych věděl ocelém problému všechno. Jinak ještě jsem se ptal, jestli to půjde udělat u stávajících vstřikovačů, co jsou namontovaný v autě.
Bohužel, prý to nepomůže. Musejí se ještě objednat nové modifikované vstřikavače s minimální tolerancí. Ty se nedají prej objednat, jako obyčejné vstřiky, ale musí se o ně žádat Angličany.
Takze dalsi uprava za 100 tisic.... :D
Ač tomu nebudeš věřit, tak ty s minimální tolerancí jsou za polovinu těch klasických :shock: Takže +- 50.000,-

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Ken » 29 led 2007 18:42

No i tak je to dost! Za něco co si člověk nezničil vlastní vinou. Zítra jdu měřit olej. Zatím jsem problémy s defíkem neměl, servisuju pravidelně u Mejznara. Další kontrola cca za 2 měsíce. Auto je ještě v záruce, když tohleto při výměně oleje zjistíte, upozorňujete na to, nebo děláte mrtvý brouky?
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Admin » 30 led 2007 19:49

Ken píše:No i tak je to dost! Za něco co si člověk nezničil vlastní vinou. Zítra jdu měřit olej. Zatím jsem problémy s defíkem neměl, servisuju pravidelně u Mejznara. Další kontrola cca za 2 měsíce. Auto je ještě v záruce, když tohleto při výměně oleje zjistíte, upozorňujete na to, nebo děláte mrtvý brouky?
Jak jsem psal, pár oprav jsme již udělali. Problémem je taky, že vložky a práci stím související, nám angličani nezaplatí. Taky záleží jak moc olej přibývá. :wink:

horsik
Příspěvky: 1149
Registrován: 14 úno 2011 09:15

Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.

#35 Příspěvek od horsik » 23 črc 2012 14:14

Lidi, jak to tady čtu. Radíte tedy při koupi koukat po TDi a nebo po TD5, ale do roku 2002? Díky!

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.

#36 Příspěvek od Acon » 23 črc 2012 15:13

TD5ky majú mnohí a tieto katastrofické scenáre sa ich netýkajú. Skôr ide o ojedinelé prípady. TD5ka je z daného obdobia najživší 2,5l diesel aký sa do OFFu dával. S 300kou nemám žiadne skúsenosti, ale vzhľadom na papierové parametre sa asi radí medzi zbytok sveta. Ja na TD5 nedám dopustiť. Je to celkom svižné, vie to potiahnuť aj ťažký príves a spotreba je na vyše 2t auto 4x4 viac ako akceptovateľná.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 571
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.

#37 Příspěvek od tomashan » 16 srp 2021 21:49

Ahojte ozivim túto tému keďže sa ma to začalo týkať, dajú sa tie púzdra niekde kúpiť? Riešil som pol roka dozadu výmenu medených podložiek aj gumiciek na vstrekoch a teraz keď som kukal olej tak reálne pribudol čiže isto tam ide nafta, jedine ze by moje auto začalo množiť olej :lol: mam už 340 tis rad by som tomu motoru dal ešte nejaký čas kým zomrie lebo inak ide solídne.

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 571
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.

#38 Příspěvek od tomashan » 28 srp 2021 17:02

Tak som sa pustil do výmeny o krúžkov na vstrekoch a všimol som si ze všetky majú podobnú ryhu takže asi to bude dôvod prečo sa mi ta nafta mieša do oleja lebo ak premýšľam dobre tak keď je to takto opracované tak vstrek musí mať malinký pohyb. Jedine ze by tak vyzerali všetky aj nové.
Přílohy
IMG_20210828_164956.jpg
IMG_20210828_164906.jpg
IMG_20210828_165125.jpg

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.

#39 Příspěvek od MadTom » 28 srp 2021 18:41

Tou drážkou to nebude. Ty Okroužky jsou v průřezu ještě stále kulaté, nebo už spíš hranaté? Ony se totiž díky teplu v motoru časem přizpůsobí tvaru drážky, ve které jsou vložené a prostě méně těsní. To samé dělají kroužky na kabelové liště ke vstřikovačům v místě jejího průchodu ven z hlavy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 571
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: TD5 a prenikanie nafty do oleja.

#40 Příspěvek od tomashan » 28 srp 2021 19:00

Tie co tam boli mali dva roky a už boli tvrdé, keď som dal nové a porovnal tak nové boli jasne viac vypukle a mali pekny oblúk, staré už boli zhranene. Ale nepamätám si značku co som tam v tedy dával ale asi náhradu.stare boli čierne nové oranžové. Len dúfam ze tie nove budu tesnit nech nemusím meniť hlavu lebo ako sa poznám neskončí to iba pritom.

Odpovědět