Stránka 1 z 1

R 38, 2,5 DSE, 99

Napsal: 20 úno 2009 11:11
od KarlosC
Pánové mám malej dotázek:

Jak mazel večer venku usne, tak ráno točí a točí a asi na podesátý začne klapat. Přes den vždy napoprvé. Má nové žhav.

Je to naftou ?

Díky moc za radu

Napsal: 20 úno 2009 11:45
od eliott
Nespadává nafta :idea:

P38, 2,5 DSE, 99

Napsal: 20 úno 2009 21:04
od KarlosC
Eliotte díky za odpověď, to jsem si myslel, ale jak tomu zabránit

Napsal: 21 úno 2009 10:29
od eliott
Nejčastěji jsou to přepadové hadičky nebo řídící vstřik okolo drátu

Napsal: 21 úno 2009 19:54
od petr_p
Mam ten samej problem. Mam podezreni, ze je v haji podavaci cerpadlo v nadrzi. Chtel jsem zkusit odpojit palivovou hadicku u naftoveho filtru a zastartovat abych videl jestli to cerpadlo tlaci naftu, ale ani za prase jsem tu hadicovou koncovku u filtru nedokazal povolit :x Asi jsem nesikovny :D
Ale myslim si na 90 procent, ze to bude tou pumpou.

Napsal: 21 úno 2009 21:23
od MartinMM
petr_p píše:Mam ten samej problem. Mam podezreni, ze je v haji podavaci cerpadlo v nadrzi. Chtel jsem zkusit odpojit palivovou hadicku u naftoveho filtru a zastartovat abych videl jestli to cerpadlo tlaci naftu, ale ani za prase jsem tu hadicovou koncovku u filtru nedokazal povolit :x Asi jsem nesikovny :D
Ale myslim si na 90 procent, ze to bude tou pumpou.
Měl jsem stejnej problém , odpoj hadici u naftového filtru , jde to někdy ztuha a otoč jen kličem do polohy žhaveni, startovat nemusíš ale z hadice musí téct nafta , když neteče čerpadlo je v háji a může i bzučet.