Stránka 1 z 1

ečie olej z alternátora

Napsal: 03 bře 2009 23:17
od Acon
Takže nakoniec je regulátor tlaku paliva OK a mastné flaky pochádzajú z alternátora. Vraj je mazaný motorovým olejom a semeringy sú v prdeli. Trochu ma to zaskočilo, od motorového oleja by som očakával nie len mastné, ale aj čierne flaky. Sú to nejaké špeciálne semeringy, alebo ide o bežné rozmery, ktoré sa dajú kúpiť v "semeringárni" :D Idú tam ešte nejaké tesnenia?

Napsal: 04 bře 2009 07:22
od RudaK
To slyším prvně :shock: možná sem nedával pozor a tím pádem neslyšel :D . Vlastně sem zatím alternátor mazaný motorem ještě neviděl nikdy. :roll:

Napsal: 04 bře 2009 07:53
od DanoDEF
... no este si musis o TD5ke viac postudovat.

...TD5 ma alternator spolu s podlakovou pumpou

Napsal: 04 bře 2009 20:16
od Acon
tak ako, vie niekto, či musím objednávať origo guferá, alebo ide o bežné rozmery? A čo ešte treba na pretesnenie? Je na demontáž potrebný nejaký špeciálny prípravok, alebo stačí štandardné náradie?

Napsal: 04 bře 2009 20:18
od Acon
tak ako, vie niekto, či musím objednávať origo guferá, alebo ide o bežné rozmery? A čo ešte treba na pretesnenie? Je na demontáž potrebný nejaký špeciálny prípravok, alebo stačí štandardné náradie?

Napsal: 04 bře 2009 20:46
od witoldo
co bys chtel na altiku mazat motorovym olejem ??
treba to je cerpadlo ACE nebo servo... a mozna vakuovka nekde muze prisavat olej ??

Napsal: 04 bře 2009 22:39
od Acon
witoldo píše:co bys chtel na altiku mazat motorovym olejem ??
treba to je cerpadlo ACE nebo servo... a mozna vakuovka nekde muze prisavat olej ??
Auto bolo na zdviháku a povedal mi to mechanik. Z alternátoru to tečie cez rebrá. Netvrdím, že je mazaný alternátor, no cez semering to tečie do neho. Nemal by som problém ísť tam, ale je to 150km a vraj 1/2 dňa práce. Ak sú to bežne kúpiteľné semeringy, spravím si to u kamoša v dielni aj sám.

Napsal: 04 bře 2009 23:18
od Sláma Karel
Tak to taky slyším poprvé. Kape olej z alternátoru. :shock: K

Napsal: 05 bře 2009 07:36
od Land Jirka
Alternátor má vepředu podtlakovou pumpu a ta je mazaná z motoru

Napsal: 05 bře 2009 10:54
od Acon
Land Jirka píše:Alternátor má vepředu podtlakovou pumpu a ta je mazaná z motoru
No a medzi tou pumpu a alternátorom musí byť gufero, ktoré prepúšťa olej do alternátora a z neho mi to potom tečie. Potrebujem vedieť aký rozmer má to gufero (semering). Guferá stoja pár korún a výmena je jednoduchá záležitosť, kvôli tomu nepôjdem do servisu. Robil to niekto? sú tam ešte nejaké ďalšie tesnenia? Aký je k tomu prístup?