Stránka 1 z 1

Otázky na D1

Napsal: 11 bře 2009 17:40
od Richard B
Chcel som sa spýtať kde by som na karosérii zistil kód farby (tmavá modrá metalíza).
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.

Re: Otázky na D1

Napsal: 11 bře 2009 18:39
od teslo
Richard B píše: Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
Ano, tak sa to ma robit.

Re: Otázky na D1

Napsal: 11 bře 2009 19:01
od Richard B
teslo píše:
Richard B píše: Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
Ano, tak sa to ma robit.
Díky za rýchlu odpoveď

Re: Otázky na D1

Napsal: 11 bře 2009 19:15
od Land Jirka
Richard B píše:Chcel som sa spýtať kde by som na karosérii zistil kód farby (tmavá modrá metalíza).
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.
Kód barvy je na samostatném štítku v motorovém prostoru a u mladších aut se dá vyčíst z VIN (pokud to jde tak zjistím)
Ohledně toho filtru se mrkni, jestli ti nechybí (zespodu od kola) v levém blatníku plastový podběh.

Napsal: 06 dub 2009 21:49
od Steve
Nechci zakládat další vlákno, tak se ptám tady:
Při řazení na D.I manuál vždy v autě trochu cukne, ať řadím sebeopatrněji, stejně tak při ubrání a přidání plynu. Předchozí majitel Skondr říká, že je to normální.
Jedná se o běžné a nutné vůle v kardanu a diferácích, kdy se mění náhon z tlaku do tahu a opačně, nebo je to známka nějakého (i budoucího) problému?
Dnes jsem jel se staženým oknem (je už teplo) a bylo to docela dost slyšet, kromě toho, že je to cítit (ne nosem, tělem :lol: ).
Dokonce se mi zdá, že rychlé puštění spojky je milosrdnější, než opatrné pouštění. Jedná se o běžnou silnici, ne terén.

Napsal: 06 dub 2009 22:42
od Miky_CZ
Steve: jo dela mi to taky, svezl jsem se i jinou discovery, ktere to cukalo vic. Jedine se projet nakou dalsi at vis.

Napsal: 06 dub 2009 22:46
od Steve
Díky, jsem z toho nesvůj. Čekal jsem to klidnější. Mám dokonce pocit, že je to po pár km trochu lepší, ale to bude blbost.
Prostě jen mám obavy, že kdyby byly vůle třeba v kardanu, tak ať je ty rázy nezvětšují (vychozené díry, povolené šrouby a tak).
Pokud je to standard, jsem klidnější.
Díky. :wink:

Napsal: 06 dub 2009 23:21
od McCormic
Mě to dělá taky a jsem si víc než na 100% jistej, že odchází ložisko spojky, ale to by neměl bejt takovej problém aby se to muselo řešit hned, takže to zatím nechávám bejt než se dostanu na přetěsnění převodovky, abych jí nemusel sundavat 2x... (údajně když jeho opotřebení začne být limitní tak při neopatrným řazení bych si měl dát čelo o volant) jinak vůle v diferákách a na kardanech by měly jít zjistit tak, že chytneš kardan rukou a o kolik ho pootočíš když auto stojí všema kolama na zemi, tak to je vůle, já tam žádné nemám...

Napsal: 07 dub 2009 18:20
od Steve
Díky, jdu se mrknout.
Auto jsem hodil na rovinu, takže to zkusím hned.
Problém ale je, že jsem byl včera na Evidenční prohlídce a nenašli jsme VIN :oops:
Chtěl i číslo motoru, v TP ho nevidím, ale podle anglického manuálu jsem ho (doufám) našel. Je to čtyřmístné číslo lomeno písmeno.
Podle manuálu jsem hledal i VIN na rámu, ale zatím bezúspěšně. Kde je??
Hledal jsem ho na pravém podélném nosníku a nic, pak na zadním příčném směrem ven a zase nic.
Kde může být? Poradí někdo?
Ano, vím, měl jsem ho kontrolovat už "o něco" dřív. :oops:

Napsal: 07 dub 2009 18:47
od Steve
Tak jsem pod to lehl a s oběma náhony jsem pootočil o fous na obě strany, tak teď nevím :cry:
Kardan jako takový nemá vůle, ale spojovačkami (?) jsem pootočil....

Napsal: 07 dub 2009 18:51
od Honzan
na ramu by melo byt za pravym prednim kolem , muze byt spatne citelny, musis dobre hledat...

jo a cuka mi taky, byl bych v klidu...

Napsal: 07 dub 2009 18:56
od Steve
Beru špachtli a jdu hledat :D
Skondr říkal- v terénu nejetá a na nádrži je 5 cm obal z bahna, rám je na tom podobně. :wink: tak to snad najdu.
Díky. :wink:

Napsal: 07 dub 2009 19:16
od Land Jirka
Na D 1 je číslo na rámu před přední pravou pružinou

Napsal: 07 dub 2009 19:25
od Steve
Díky Jirko.
Za kolem to nebylo, díval jsem se i před, ale asi špatně. Pokud to není pod plastovým podběhem.
A zase jdu na to :D

Napsal: 07 dub 2009 19:50
od Steve
Mám!!
Konečně :D
Čekal jsem vyražené číslo a ono je vypálené z teček. Naštěstí je tam na rámu ještě původní barva, za kolem už by to byl průser, tam je to orezlé. Asi proto to vypalují vepředu.
Díky všem. :wink:

To Richard B

Napsal: 09 dub 2009 07:25
od Tomy
Ahoj, ak si este nezistil ten kod farby, tak mi posli VIN a ja ti ho zistim. posli bud SZ, alebo mail na kovactoma@gmail.com.

dakujem