Stránka 1 z 1
Prázdný kamion z Anglie
Napsal: 11 bře 2009 21:43
od Farmář
Dovolím si malé odbočení od Land Roverů, ale vzhledem k tomu, že mnozí máte jistě v tomhle ohledu zkušenosti tak prosím o radu. Jestli dopadnou finance tak někdy zhruba v dubnu bych si rád dovezl z Anglie midirypadlo. Prostě pásové rypadlo na gumových pásech, hmotnost kolem 8 tun, výška asi 2,75 m šířka 2,3 m, délka 6,2m, samotná kabina s pásy je dlouhá jen 3 metry zbytek tvoří rameno sklopené při přepravě před bagr. Máte někdo kontakty na dopravce kteří vozí něco tam a zpět by byli ochotni přivézt tenhle stroj za rozumnou cenu? Nebo nějaký jiný nápad na spolehlivý způsob jak bagr dostat do Čech? Konkrétní bagr ještě vybrán nemám, takže přesné místo v Anglii nevím. Při nakládce a nejradši i celou cestu do Čech bych byl rád ?při tom?, pokud by bylo potřeba tak i za volantem.
Napsal: 11 bře 2009 22:01
od Stavros
tenhle prcek ma osm tun?neni to moc, jinak ja delam v autodoprave,ale nevim, jak bys chtel zaridit bejt za volantem?Ze bys chtel ridit nebo co? Pokud to chces dovezt, tak se to da hodit na kamion a muzes byt u nakladky, popripade jet v tahaci, ale nic jinyho me nenapada. Pokud to ma tech osm tun, tak bude cena vyssi, chtelo by to velkej podval a ten v anglii moc nebyva, snad by to slo hodit do kamionu, ceny jsou ale kolem dvaceti tis.
Napsal: 11 bře 2009 22:03
od Stavros
podval za osobak prece neuveze osm tun, maximalne tri a pul
Napsal: 11 bře 2009 22:29
od Farmář
Zdání klame, ale ten bagr na obrázku je opravdu osmituna a když u něj stojíš tak už ti takovej prcek nepřipadá.
Samozřejmě, že ne podval za osobák, proto se ptám na kamion.
Tím za volantem jsem myslel případné střídání jako druhý řidič, papíry na to mám. Je mi jasné, že je to asi blbost a že mě někdo jen tak k volantu kamionu bez pracovní smlouvy nepustí.
Napsal: 11 bře 2009 22:36
od Stavros
to te vazne asi nikdo nepusti, nejlevnejsi je, kdyz by se to prilozilo jako dokladka na kamion, ale to kvuli tezisti podle me nepujde, muselo by se to nejak zakurtovat. Jinak to bude nepekne drahy pro to zajet podvalem. Pro predstavu treba sto tis. je podle me zaklad.
Napsal: 12 bře 2009 01:29
od Hovez
S váhou bych neviděl problém, běžně na kamionu nechávám převážet podobně těžké stroje (součásti výrobní linky). Teď zrovna povezu z Hamburku 12t těžkýho robota, kterej má na délku taky cca 6 metrů... a pojede na klasickým jumbu.
Kdyžtak zkus napsat na lukas.lacina(at)seznam.cz, je to kamarád vlastnící logistickou firmu a casto mi stroje prevazi. Odkaz se ze te posilam.
Napsal: 12 bře 2009 08:12
od Stavros
stroje nejsou problem, jakoby soucasti linky, ty se daji prevazet velice dobre, ale tady je problem male zakladny a vyssi vysky teziste, nerikam ze to nejde, ale zatim v tom delam jenom deset let, tak uz jsem obcas neco nekam zavez. Podvaly maji mala kola, takze se vyuzije toho teziste. Z toho Hamburku jsem taky schopen dovezt toho robota za 14 tis., ale je to trosku neco jinyho.
Na jumbo, /ale klasicky / by to asi slo, jenom je porad problem s nakladkou a podlahou. Nakladka by musela byt jerabem, kockou a dukladne to cely zakurtovat, to by asi slo. Potom by ta cena byla nizsi, rekneme v tech radech 25 tis.
Pokud ja tady na foru nekomu neco nabizim, tak je to rekneme spise rada, jak to udelat a nastineni cen, aby mel prehled.
Napsal: 12 bře 2009 08:47
od Marťas
Napsal: 12 bře 2009 09:56
od Sláma Karel
Jo a cestou by mohl dělat ještě nějaké fušky ne?
To opravdu stojí kamion s návěsem z Anglie jenom 25tis? K
Napsal: 12 bře 2009 10:03
od Stavros
Karle to je priloz, ale kolem 30 tis. je fakt celej kamion. Dneska jsou ceny nizsi. Ta cena 25 tis. je kvuli ty honce s tim bagrem, musi se do toho jumba jeste neco prihodit, aby byl na svejch penezich.
Napsal: 12 bře 2009 11:00
od VencaZE
S tou přepravou bagru by to neměl být problém, od čela do půlky návěsu dáte nějakou paletovku (nebo že by Defíka?

) a na nápravy návěsu bagr ramenem dozadu. Nakládka zezadu na lowdecka není při téhle hmotnosti jednoduchá, ale pokud by dejme tomu podložili něčím rám návěsu vzadu, tak není problém. Mne zajíždějí zezadu do návěsu ještěrky s rolemi papíru, nebo téměř dvoutunovými paletami. To je sice vražda na podlahu, ale dá se to. Ten bagr asi nebude mít vzhledem k širokým pásům tak velké "nápravové" zatížení.. Lituju, že nejezdím do GB, to by se to naváželo...
Napsal: 12 bře 2009 20:25
od Farmář
Děkuji zatím všem za reakce.
Vše je teprve ve stádiu plánů, ale k těm plánům potřebuju vědět jestli je to celé vůbec reálné, a jestli ano tak zhruba za kolik. S cenou řádově v desetitisících počítám, samozřejmě čím levněji tím lépe. Těch 30 000 Kč by bylo v pohodě, ale třeba 100 000 Kč už je nesmysl, neboť by už nebyl důvod proč to celé absolvovat. Jet pro to extra z Čech s podvalem je ekonomicky nesmysl a tak hledám kontakty na případné firmy, které tam jezdí s kamiony.
S tou jízdou po vlastní ose nevím nevím?, sice už jsem jel se starším Zetorem trasu skoro 200 km, ale tohle? při vzdálenosti odhadem 1500 km (spíš víc) a rychlosti 5 km/hod je to 300 hodin jízdy

. Ale zase by to bylo třeba na zápis do Guinessovy knihy rekordů?:D
Zatížení podlahy návěsu by mělo být myslím v pohodě, ten bagr má styčnou plochu pásů kolem 2 m čtverečných + něco se opře dozerovou radlicí a něco málo ramenem. Jak je to vlastně s výškou pod plachtou, kolik se tam maximálně vejde? Nakládání by se samozřejmě muselo domluvit předem. Jelikož by bagr byl nejspíše kupován od nějaké firmy zabývající se prodejem podobných strojů tak by na to měli být vybaveni. Nejlépe prostě najet z rampy a to případně i z boku, neboť tenhle bagr se otočí na místě a díky gumovým pásům při tom ani podklad nedostává moc zabrat.
Napsal: 12 bře 2009 20:42
od Acon
má to výšku 2,75, to zoberie akýkoľvek náves, nie len lowdeck. Ak to pôjde do návesu z rampy, nevidím v tom problém, váha sa rozloží na celú dĺžku pásov a vzhľadom na rozchod pásov to pôjde skoro po ráme návesu. 2. možnosť nakládky je žeriavom a to tiež nie je problém. Zoberie to buď náves, alebo akýkoľvek valník. TIR majú ložnú plochu všetky min. 6,6-8,2m a prívesy sú na tom podobne. Podvalník by si asi nezaplatil.
Zoberie to aj sólo auto s min. celkovou hmotnosťou 15t (nosnosť 8,5). Je kríza, hlavne v doprave, tak to každý dovezie rád ak nepôjde do -
nedá mi to, nebolo by jednoduchšie doviezť to z NL alebo B? Je tam toho mraky. Aj v okolí skrachovalo množstvo požičovní, nikto to nekupuje... ale ak je to v GB lacnejšie aj s dopravou, nič som nepovedal.
Napsal: 12 bře 2009 20:44
od VencaZE
Vnitřní výška návěsu typu lowdeck je povětšinou 300cm. Běžné návěsy mají podle přání zákazníka vnitřní výšku tak do 2,80m, takže na to je potřeba rozhodně upozornit při objednávce přepravy..

.