Stránka 1 z 1

Predna kapota

Napsal: 26 led 2007 21:21
od DanoDEF
Co je divne na tej kapote ?

Obrázek

Napsal: 26 led 2007 21:43
od Potapěč
Tak to ti můžu říct uplně přesně......... to, že mě neřiká pane i s tim Defendrem. :wink: :lol:

Napsal: 28 led 2007 09:43
od Admin
Není celá :mrgreen:
Jinak hezký vzpěry.

Napsal: 28 led 2007 16:59
od DanoDEF
císař píše:Dobré řešení alespoň nemusíš používat na podepření smeták tak jako já. :oops:
ja som bezne kapotu otvarl tak ze som ju oprel az o stierace...sem tam mi ju vietor zatvoril a raz mi ju zatvoril ked som mal hlavu v motorovom priestore...

inspiraciu som nasiel na webe a zacalo mi to vrtat hlavou...tak som vyskusal stare plynove vzpery z Felicie...su sice trocha tvrde ale funguju OK...az neskor som videl vzpery z RR tie by sa hodili viac.

Napsal: 30 led 2007 20:10
od Admin
DanoDEF píše:...az neskor som videl vzpery z RR tie by sa hodili viac.
Dají sehnat i kratší než z Range Rovera přímo na kapoty, v různém barevném provedení i chromové.
Myslím že z kapoty Discovery III by tam pasovali lépe, jsou krátké a originál Land Rover :mrgreen:

Napsal: 30 led 2007 20:15
od DanoDEF
Admin píše:
DanoDEF píše:...az neskor som videl vzpery z RR tie by sa hodili viac.
Dají sehnat i kratší než z Range Rovera přímo na kapoty, v různém barevném provedení i chromové.
Myslím že z kapoty Discovery III by tam pasovali lépe, jsou krátké a originál Land Rover :mrgreen:
No ide o to, ze tie z Felicie su kratke z RR by sa hodili viac nakoko su dlhsie a maju iny chod tj zastavia v ktorejkolvek polohe a navyse je aj model s uzamknutim proti nahodnemu zatvoreniu. stalo by za pokus tieto co mam vyskusat aj s rezervou na kapole.

Napsal: 02 úno 2007 14:25
od erik
DanoDEF píše:
Admin píše: Dají sehnat i kratší než z Range Rovera přímo na kapoty, v různém barevném provedení i chromové.
Myslím že z kapoty Discovery III by tam pasovali lépe, jsou krátké a originál Land Rover :mrgreen:
No ide o to, ze tie z Felicie su kratke z RR by sa hodili viac nakoko su dlhsie a maju iny chod tj zastavia v ktorejkolvek polohe a navyse je aj model s uzamknutim proti nahodnemu zatvoreniu. stalo by za pokus tieto co mam vyskusat aj s rezervou na kapole.
Uz som videl foto. Vyzera to 1. Ja, ked mam na kapote nahrahne kolo, tak mam problem kapotu otvorit. Kolo je tazke aked packou otvorim kapotu, tak mi neodskoci a zostane zatvorena. A na to je dobry spolujazdec :D

Napsal: 12 úno 2007 19:23
od DanoDEF
erik píše: Uz som videl foto. Vyzera to 1. Ja, ked mam na kapote nahrahne kolo, tak mam problem kapotu otvorit. Kolo je tazke aked packou otvorim kapotu, tak mi neodskoci a zostane zatvorena. A na to je dobry spolujazdec :D
...tak Eriku je tu zopar foto... pokus s pneu...skusal som to s momentalne demontovanou MT 285/75R16. Kedze nemam drziak rezervy tak som ju mal priviazanu.

Co sa tyka odskocenia kapoty po otvoreni packy tak to jednoducho neodskoci...takze spolujazdec nutny...popripade dufat, ze to povoli.

Otvorena kapota aj s pneu drzi v pohode...uhol otvorenia je vsak podmieneny velkostou resp polohou rezervy.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 12 úno 2007 22:14
od Potapěč
Zkus posílit tu pružinu na haupně - případně to lze podpořit i mechovou gumou, něgdy stačí i poladit gumové dorazy v rozích haupny. :idea:

Napsal: 13 úno 2007 08:03
od DanoDEF
Potapěč píše:Zkus posílit tu pružinu na haupně - případně to lze podpořit i mechovou gumou, něgdy stačí i poladit gumové dorazy v rozích haupny. :idea:
To je jasne to bol iba pokus....co to vobec udrzi rezervu.