Stránka 7 z 7

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 05 říj 2020 10:45
od MadTom
Přesně tak, několikrát se mi stalo, že neoriginál těsněn prostě netěsnilo. Po výměně za originál byl klid. Vzhledem k tomu, co to originál stojí, tak už jiné ani nechci.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 06 říj 2020 22:56
od Martin03
Tak nejspíše máte pravdu. Kupoval jsem neoriginalni těsnění a přišlo mi, že je poškrabané a motor je celý zadělaný od nafty, takže to nejspíše také tomu nepřispívá. Zkusím koupit originál těsnění a omýt lehce motor. Díky za tipy. Pak napíšu, jak to dopadlo. Martin

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 led 2022 22:15
od Machiino
Ahoj mám skromný dotaz . Zvonku regulátoru je pinďour na hadičku a žádná tam nevede nikde žádná nevisí mohl by mi někdo poslat třeba foto zapojení a odkud by měla vést hadička díky ;) a jen okrajově může to způsobovat padání nafty díky za všechny rady

Odesláno z mého Land Rover Explore R pomocí Tapatalk


Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 led 2022 22:45
od peppino
Machiino píše: 15 led 2022 22:15 Ahoj mám skromný dotaz . Zvonku regulátoru je pinďour na hadičku a žádná tam nevede nikde žádná nevisí mohl by mi někdo poslat třeba foto zapojení a odkud by měla vést hadička díky ;) a jen okrajově může to způsobovat padání nafty díky za všechny rady

Odesláno z mého Land Rover Explore R pomocí Tapatalk
To není zapojený nikde. U některých je už jen díra. A jestli Ti regulátor teče,tak může.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 led 2022 23:09
od MadTom
Originál je jenom dírka, když časem praskne regulační element, tak tou dírkou může téct/kapat nafta. Pokud je tam vývod na hadičku, tak tam kousek hadičky dávám a směřuji tak, aby nafta případně kapala na zem, a ne do startéru.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 12 dub 2022 12:29
od kaligula
Nekape přímo do startéru, kape přímo do čidla polohy kliky, aktuální zjištění :-)
defík po týdenní pauze ne a ne ne chytnout, tak jsem pustil odvzdušnění a šel kouknout pod kapotu, a koukám cca co 20 sekund kapička nafty z regulátoru, tak jsem si pomyslel je čas ho přetěsnit a pátral dále, což hned jako druhé mě napadlo čidlo kliky a koukám je celé slité naftou, po rozpojení konektoru jsme z něho vylil naftu, prostříknul čističem brzd, namatlal vazelinku na kontakty a složil a defík chytnul na brnk