Stránka 1 z 4
					
				Dotaz na Land Rover Club
				Napsal: 02 úno 2007 08:13
				od Marek
				Dobrý den,
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad. 
Děkuji a hezký den
marek hubka
			 
			
					
				
				Napsal: 02 úno 2007 09:58
				od discover
				Tak to bude mít radost Miloš II. Je z Olomouce, teď je v cizině. Ozvi se mu
7.2.07, bude zpátky. To je velkej fanda. Ahoj Standa
			 
			
					
				Re: Dotaz na Land Rover Club
				Napsal: 02 úno 2007 10:40
				od erik
				Marek Hubka píše:Dobrý den,
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad. Děkuji a hezký den
marek hubka
Ja chapu tvou volbu auta. Prosel jsem tim.
Dulezite je to, co tu na webu jeste nezaznelo. LandRoverClub neni klubem extremniho trialu a rychleho rozbijeni aut. My si s nimi uzivame v prirode ta mista, kde se dostane traktor i Mercedes {viz Albanie} a sem tam adrenalinovy teren. Jedeme z misa A do B a planujeme trasy. 
Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha. 

 
			 
			
					
				Re: Dotaz na Land Rover Club
				Napsal: 02 úno 2007 15:25
				od Admin
				erik píše:Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha. 

 
... a jedna sada čistého spodního prádla navíc  
 
Sorry tu poznámku, nemůžu odolat to sem nenapsat 

 
			 
			
					
				Re: Dotaz na Land Rover Club
				Napsal: 02 úno 2007 17:13
				od erik
				Admin píše:erik píše:Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha. 

 
... a jedna sada čistého spodního prádla navíc  
 
Sorry tu poznámku, nemůžu odolat to sem nenapsat 

 
Tak ja taky, ale z jineho soudku: My taborime vzdy u vody. A ikdyz je pod nulou ranni hygiena je ukoncena mytim zadku 

  , takze spotreba pradla neni tak hrozna 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 05 úno 2007 23:04
				od Marek
				Tak diky 

 se spodnim prádlem jsem na tom dobře! Docela dlouho jsem jezdil na vandry takže mírná průprava a odolnost je. No a zítra by mělo být už D-čko už v garáži.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 06 úno 2007 10:32
				od erik
				Marek píše:Tak diky 

 se spodnim prádlem jsem na tom dobře! Docela dlouho jsem jezdil na vandry takže mírná průprava a odolnost je. No a zítra by mělo být už D-čko už v garáži.
 
  To ti docela zavidim, ze te pusti do garaze 

 No, mozna ted, kdyz jeste auto nebylo v terenu
 
			 
			
					
				
				Napsal: 06 úno 2007 22:31
				od Marek
				Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili 

 a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07 úno 2007 12:30
				od erik
				Marek píše:Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili 

 a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
 
Kam se strká malý klíč? Ja ho mam od nadrze.
jak se používají redukce?  Do terenu. 3ka red je tesne pod  1 normal[2.7}
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 11:42
				od Marek
				erik píše:Marek píše:Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili 

 a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
 
Kam se strká malý klíč? Ja ho mam od nadrze.
jak se používají redukce?  Do terenu. 3ka red je tesne pod  1 normal[2.7}
 
Díky za odpověď . Mě pasuje stejný klíč i do nádrže 

 S redukcemi mně spíš šlo o to jak se používá malá redukční řadící páka v kulise. Teď jí mám vpravo dole písmeno H, což prý je režim na silnici a Disco jede jen na zadek. Je to tak? No pro jistotu to odpoledne vyfotím. 
Z Hané hezký den
marek
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 12:41
				od Rover
				Disco jede pořád na všechny 4, H je normální ježdění, silnice, lehčí terén, L je redukce, tedy všechno do pomala. Pohon na všechny 4 je stálý. Ještě bys tam měl mít asi uzávěrku mezinápravy ne?
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 15:47
				od erik
				Rover píše:Disco jede pořád na všechny 4, H je normální ježdění, silnice, lehčí terén, L je redukce, tedy všechno do pomala. Pohon na všechny 4 je stálý. Ještě bys tam měl mít asi uzávěrku mezinápravy ne?
A mezinaprava je do terenu a jizdu do kopce. Pouzivam ji na nezbytnou dobu, V navodu jsem nekde cetl, ze na pevnem terenu se pouzivat nema , ze muze dojit ke sevreni prevodovky. U nas v klubu to vyvolalo ruzne diskuse , tak sam nevim, cemu mam verit,
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 15:53
				od Rover
				Mezináprava se používá jen v extrémní situaci a na nezbytně nutnou dobu. Disco zvládne ďábelské věci i bez mezinápravy. Typické použití je třeba bahno, hluboký sníh, na tvrdších površích to mezinápravě nedělá dobře a je i většinou zbytečná...
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 16:02
				od erik
				Rover píše:Mezináprava se používá jen v extrémní situaci a na nezbytně nutnou dobu. Disco zvládne ďábelské věci i bez mezinápravy. Typické použití je třeba bahno, hluboký sníh, na tvrdších površích to mezinápravě nedělá dobře a je i většinou zbytečná...
Kdyz strihnes poloosu, tak je taky dobra...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 16:11
				od Rover
				To jo teda...  

  Mně se jednou střihla poloosa u SIIA při rozjezdu na zelenou, to bych nečekal..., tak jsem zapnul předek a jel dál... On tahal kdysi pradávno ve Švýcarský armádě nějaké přívěsy, taky měla polosa asi nárok rupnout, měla něco nakrouceno... Zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 18:22
				od Martin_H
				Starý SIIa teda maj něco jako volnoběžky na předních kolech? Žil jsem v domění, že mezináprava je normální i u starších verzí, a asi se teda těžce pletu.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 18:56
				od Land Jirka
				Rover napsal: 
zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta..... 
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když 
zapneš předek tak je 
natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
 To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky 
zavřel mezinápravovej dif. 
 
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 18:57
				od Land Jirka
				Rover napsal: 
zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta..... 
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když 
zapneš předek tak je 
natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
 To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky 
zavřel mezinápravovej dif. 
 
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 18:59
				od DanoDEF
				Land Jirka píše:Rover napsal: 
zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta..... 
Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když 
zapneš předek tak je 
natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
 To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky 
zavřel mezinápravovej dif. 
 
Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
 
pekne si tu napisal pravdu...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 08 úno 2007 19:33
				od Rover
				Land Jirka - no jo zase máš pravdu, jsem se do toho nějak zamotal...  
