Stránka 1 z 1
povinne servisni akce u D3
Napsal: 14 lis 2006 14:13
od Petr
Cau,
tenhle dotaz je na Admina. A budu vdecnej za odpoved, pokud to neni vyrobni tajemstvi Land Roveru.
Jake sou povinne servisni akce u Discovery 3 vyrobene behem prvniho roku vyroby. Vim ze by se snad mel menit kompresor, prehrat software a jeste neco ?
Diky moc Petr
Re: povinne servisni akce u D3
Napsal: 15 lis 2006 19:25
od erik
Petr píše:Cau,
tenhle dotaz je na Admina. A budu vdecnej za odpoved, pokud to neni vyrobni tajemstvi Land Roveru.
Jake sou povinne servisni akce u Discovery 3 vyrobene behem prvniho roku vyroby. Vim ze by se snad mel menit kompresor, prehrat software a jeste neco ?
Diky moc Petr
To by mne taky zajimalo. Ja jsem na D3 mel prej poruchu cidel pneu zvedani . Auto mi spadlo na nejnizsi uroven a zahlasilo max rychlost na 30 mil. Oprava trvala 6 tydnu a resily to 2 moravske servisy....

Re: povinne servisni akce u D3
Napsal: 16 lis 2006 06:55
od Petr
erik píše:Petr píše:
Diky moc Petr
To by mne taky zajimalo. Ja jsem na D3 mel prej poruchu cidel pneu zvedani . Auto mi spadlo na nejnizsi uroven a zahlasilo max rychlost na 30 mil. Oprava trvala 6 tydnu a resily to 2 moravske servisy....

Je, tak to uz se mi taky stalo. A musim rict ze je to fakt "bezva pocit kdyz kde sem se dival na strechu a nemusel sem na ni lizt". Ale u me se to vyresilo prej vymenou nejakyho tesneni.
Napsal: 16 lis 2006 09:04
od Admin
Akce na DISCOVERY III:
1. Kompresor. podle výrobního čísla se dává buď nový nebo se upraví pomocí sady. Nejde říct, že chcete nový kompresor, tak to nefunguje.
2. Výměna klíče pojistných matek. U těchto klíčů když strhávají hrany. Výměna za jiný.
3. Přehrání softwaru řídící jednotky
4. Oprava čepu vzpěry zadních dveřích. Dochází k upadnutí čepu na kterým je zacvaknutá plynová vzpěra.
Co se týká spadlého auta, tak po první zimně jsme tady měli hodně Discover který měli zoxidované kabely v hlavním svazku. Nejvíce se to projevovalo na zvedání vozu, chybném provozu kompresoru. Někdy se stalo že při předjíždění software spadnul do nouzovýho režimu, takže auto přestalo jet
Dle Anglie byla nějaká špatná várka svazků, které měli naseknutou izolaci na některých kabelech, a proto došlo k oxidaci a následnému přerušení kabelu.
Uvidíme na jak to bude po téhle zimě

Napsal: 16 lis 2006 10:06
od Petr
Diky moc

.
Uz aspon presne vim na co se mam pri pristi navsteve servisu zeptat.
Napsal: 20 lis 2006 16:58
od erik
Admin píše:Akce na DISCOVERY III:
1. Kompresor. podle výrobního čísla se dává buď nový nebo se upraví pomocí sady. Nejde říct, že chcete nový kompresor, tak to nefunguje.
2. Výměna klíče pojistných matek. U těchto klíčů když strhávají hrany. Výměna za jiný.
3. Přehrání softwaru řídící jednotky
4. Oprava čepu vzpěry zadních dveřích. Dochází k upadnutí čepu na kterým je zacvaknutá plynová vzpěra.
Co se týká spadlého auta, tak po první zimně jsme tady měli hodně Discover který měli zoxidované kabely v hlavním svazku. Nejvíce se to projevovalo na zvedání vozu, chybném provozu kompresoru. Někdy se stalo že při předjíždění software spadnul do nouzovýho režimu, takže auto přestalo jet
Dle Anglie byla nějaká špatná várka svazků, které měli naseknutou izolaci na některých kabelech, a proto došlo k oxidaci a následnému přerušení kabelu.
Uvidíme na jak to bude po téhle zimě

Tak ty matky mne potkaly tez. Dal jsem auto do servisu na garancku po rocnim provozu , nikdy jsem nemel defekt a ani nemenil kola a servis mi zahlasil, ze nemuze odsroubovat pojistnou matku. Tak to odbrousili, zavarili, ponicili mi Al disk a po vymene nazoru mi rekli,ze ten "dovozce" na to nedava zaruku a ze si mam zaplatit novou sadu pojistnych sroubu. S tim sem nesouhlasil,protoze jsem nic nezpusobil a tak mi milostive namontovali na vlastni naklady cerny sroub . A tak mi pri kazdem pohledu na kolo zustala pekna vzpominka na perfektni sluzby,ktere LR u nas prostrednictvim "dovozce" zabezpecuje. . .

Napsal: 20 lis 2006 19:51
od Potapěč
Gde ti to udělali?

Napsal: 21 lis 2006 15:44
od Admin
Loni se to stalo 2x volal zákazník že při sundávání kola roztrh klíč pojistný matky. Tady na servisu mají kluci všechny extra klíče, aby nemuseli "šmejdit" zákazníkovi po autě, takže jsme mu poslali klíč ze servisu se čtyřmi nepojistnými matkami a až přijel dostal nový klíč v rámci servisní akce a matky vrátil.
Myslel jsem že je to normální aby měl servis pojistné klíče. Třeba na Dicsovery 3 se dělá 20 modifikací.
Napsal: 29 lis 2006 21:36
od erik
Potapěč píše:Gde ti to udělali?

Roko Motors Zlin.....
A jeste jedna zkusenost:

Minuly rok jsem si pred expedici do Rumunska nechal prekontrolova Defendera. Mj i sbihavost. Spojovacku mi smontovali tak, ze pojistna objimka, ktea je na rozrezane casti ,byla pevne sevrena, ale na plne trubce. Vysledek byl ten, ze pri sjezde v nebezpecnem terene se spojovacka rozpojila a ten ulek nad volne se tocicim volantu nikomu nepreju. Nasledovala kolize se drevem, balanc nad propasti na 2 kolech a 180 tis skoda... Co dodat. Servis mel dokonce snahu se vyvinit a prej jak jediny, ktery si od nej koupil Defendera , jazdim v terenu...
Napsal: 30 lis 2006 06:51
od karel
erik píše:Potapěč píše:Gde ti to udělali?

Roko Motors Zlin.....
Servis mel dokonce snahu se vyvinit a prej jak jediny, ktery si od nej koupil Defendera , jazdim v terenu...
vidíš, vidíš kdybys s ním jezdíl do opery, tak se ti to určitě nestalo!
JInak já u nich dříve nechával servisovat NIvu ale LR dávám raději někomu jinému.
Napsal: 30 lis 2006 10:53
od erik
karel píše:erik píše:
Roko Motors Zlin.....
Servis mel dokonce snahu se vyvinit a prej jak jediny, ktery si od nej koupil Defendera , jazdim v terenu...
vidíš, vidíš kdybys s ním jezdíl do opery, tak se ti to určitě nestalo!
JInak já u nich dříve nechával servisovat NIvu ale LR dávám raději někomu jinému.
Ja se snazim nechat opravy na Defendru Drahosovi- clubovemu mechanikovi. Je malej ,ale sikovnej...Ted opravoval klikovku v Namibii-expedicnimu Defikovi z Cech. Ale i tak. Bydli u Plzne a to je pro mne dalka...Tak mi nezbyva, nez cekat na to, azse nejaky mechanik ci firma nauci opravovat nekde blize.