Stránka 1 z 5

Defender 6x6

Napsal: 05 črc 2009 07:26
od MILUNAK

Re: Defender 6x6

Napsal: 05 črc 2009 12:21
od Luboš M.
Myslím že ho v CZ brzo potkáme. Něco vim ale nepovim..............teda zatím :lol:

Re: Defender 6x6

Napsal: 05 črc 2009 15:14
od bubak
Taky jsem něco zaslechl a přečetl :P

Další foto

Napsal: 05 črc 2009 22:14
od MILUNAK

Re: Defender 6x6

Napsal: 06 črc 2009 09:11
od Acon
takéto autá nepatria do rúk gýčových tunerov :evil:

Re: Další foto

Napsal: 06 črc 2009 11:20
od maky
:coze: co mu to urobili.. :Ale fuuj: :Ja blb: :cry: :evil:

Re: Defender 6x6

Napsal: 07 črc 2009 15:50
od PavelU

Re: Defender 6x6

Napsal: 07 črc 2009 16:02
od Truck Rover
Tak tomu hovorim výkon :mrgreen:

Re: Defender 6x6

Napsal: 09 črc 2009 08:51
od Tom LTR

6x6

Napsal: 24 úno 2010 09:58
od tagr
Dobrý den všichni pacienti :) a zkušení LANĎÁCI ,
založil jsem toto vlákno , protože se celkem hodně rozpoutala debata kolem 6x6 kterou jsem si vysnil jako vozidlo na putování, ale i běžnou práci.

Protože to nebude žádná legrace a je toho kolem ní dost , aby v ČECHÁCH vzniklo vozidlo , které asi nebude mít od začátku až do konce - překonání úředního šimla - na růžích ustláno poprosím Vás o konzultaci touto formou.
Aby se v tom do budoucna dalo vyznat, možná bude fajn pokud se domluvíme a příspěvek vždy začne názvem části o které se bude jednat.

Můj prvotní a možná i najivní názor je postavit to na základním rámu 110 s rámen s vyšší únosností - snad se povede sehnat v anglii nějaké ,, vojenské kousky" a tento rám protáhnout o jednu nápravu dozadu.
Kabina by v podstatě byla jako u 110 jen o něco zkrácená a upravená na trochu větší pohodlí a hlavně by se v zadní části daly z podlahy postavit dalčí 2 sedačky a byla by tedy 7 místná , nebo 5 místná s 2 nouzovýma sedačkama po směru jízdy , kde by po jejich sklopení byl menší nákladový prostor pro zavazadla , která nechci nechávat na korbičce.A poslední část karoserie by tvořila korbička na kterou se dají dát různé nástavby - tedy jak normální , tak krytá, tak opravdu přímo s nějakou speciální vyndavací ,,klecí" .
Střecha by měla ,,zahrádku na kterou by se v případě expedice namontoval stan , či stany , ale nic víc . aby se zbytečně neposouvalo těžiště vozu nahoru.

Děkuji za vaše názory k věci opravdu si jich velmi vážím a moc mně pomáhají.

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 10:08
od Stavros
kup tohle, stejne to vyjde nakonec nejlevnejs a pak motor a nech na to udelat obytnou nastavbu

http://cgi.ebay.co.uk/1990-Sandringham- ... 3a5557b1cf

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 10:18
od tagr
:hmm: Obytnou nechci :( to by byl jen jednoúčelový stroj a to není moje parketa, ale možná je to dobrý typ, jak na dostání to na papíry tak jako základ :) , ale chtělo by to vidět jak to vypadá a jak to složil dohromady ?

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 11:46
od Luboš M.
Stavros píše:kup tohle, stejne to vyjde nakonec nejlevnejs a pak motor a nech na to udelat obytnou nastavbu

http://cgi.ebay.co.uk/1990-Sandringham- ... 3a5557b1cf
No tak to je tady praso-pes a ještě za ránu. Bych raději udělal pěknou 110.

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 11:52
od tagr
:hmm: to máš pravdu proto by z toho zůstl jen ten rám vypadá v pozinku a na tom by se případně stavělo něco mnohem lepšího. tady by šlo jen o rám , nápravy a v neposladní řadě o papíry????

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 12:21
od Stavros
a jak udelas tu 110-ku, rozkuchas ji, nejak tam nalepis tu napravu a na dopravaku reknes, ze si tam jenom priheftnul napravu? Kdyz u nas nejses schopen dat do technicaku pevnostak nebo jiny kola? To preju hodne stesti. Taky jak tam doresis ty jizdny vlastnosti ty druhy napravy?

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 12:57
od tagr
Obě nápravy budou identické, budou mít stejné otáčky na kardanu , nevidím problém :) , to by nesměli jezdit i 8x8 náklaďáky ty to mají díky překu složitější :)

A co se týká přihlášení, řeším to a proto to nejdříve vše prověřuji teoreticky :)

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 13:00
od tagr
:ty jeden...: Jinak nic lepit nebudu, prostě se opravdu rozebere 110, identicky prodlouží rám za 2 nápravou a namontoje 3 náprava včetně všech uložení:) nevidím problém , hezky je to vidět na odkazech co jsem sem už dával .

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 13:08
od Luboš M.
Stavros píše:a jak udelas tu 110-ku, rozkuchas ji, nejak tam nalepis tu napravu a na dopravaku reknes, ze si tam jenom priheftnul napravu? Kdyz u nas nejses schopen dat do technicaku pevnostak nebo jiny kola? To preju hodne stesti. Taky jak tam doresis ty jizdny vlastnosti ty druhy napravy?
To ne, já myslel jako udělat jenom klasickou 110 4x4.
Ty origo 6x6 jsou fakt za strašnou ránu ještě s dá narazit sem tam na (myslím 2x4???). Nebál bych se to i udělat, jsou tu šikovní lidé a fungovat by to mělo, poslední náprava se poveze :lol:
Navíc se 6x6 dělala snad do 1994? Nevím přesně.

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 13:12
od tagr

Re: Defender 6x6

Napsal: 24 úno 2010 13:57
od tagr
:hmm: originály se nedělají a asi ani nikdy nedělaly , všechno to jsou speciální úpravy , či postavení z už hotových defíků , alespoň tak jsem to vypátral, ale jsou schválené a registrované. Takže jsou různé cesty , bud něco takového sehnat a tady upravit dle požadavku , nebo postavit novou , odvést někam kde proběhne homologace a pak se sem vrátit, nebo nechat scválit tady , sle již někde schválené homologace???
Pokud se pletu rád se poučím Opravdu hledám a snad i najdu

http://foleyspecialistvehicles.co.uk/ne ... 011119.jpg
http://foleyspecialistvehicles.co.uk/6x6/22.jpg
http://foleyspecialistvehicles.co.uk/6x6/2.jpg
http://foleyspecialistvehicles.co.uk/6x6/2.jpg převod 1:1 na třetí nápravu

kavalerie :D http://foleyspecialistvehicles.co.uk/6x6/18.jpg