Stránka 1 z 1
DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 08 črc 2009 12:52
od paia
než přelouskám staženy manuály, tak bych se rád zeptal na několik základních věcí:
1/ motorový olej - jakou specifikaci?
2/ olej do aut. převodovky - Karel mi ukazoval vepředu nádržku, kde je prý třeba dolívat, ale nezapamatoval jsem si typ. dělá se tam taky nějaká pravidelná výměna, nebo se jen dolívá? a jak moc často, teď nevím, jestli je tam na to kontrolka nebo ne.
3/ na jaky tlaky foukat kola 235/70 R16 pro běžný převážně silniční a občasný terénní provoz?
4/ jaký rozměr mají mít stěrače? mám pocit, že teď stírají nějak moc malou plochu.
5/odpojení předních ostřikovačů - kde nejlépe provést?
6/ nemá být na kulákách (teda, jestli to kuláky jsou, nejsem mechanik) nějaký kryt, nebo je normální, že jde zepředu vidět, jak je to vyleštěny od zatáčení?
7/ někde u předních kol mi občas něco píská, jako by ložisko nebo přidřená brzda, ale auto jede pořád normálně. co to může být a měl bych to řešit?
8/ lze nějak zvýšit výkon ventilátorů topení? i na nejvyšší stupeň foukají asi z poloviny, než na co jsem zvyklej z Audi.
9/ chladící kapalina - ne růžová, pamatuju si to dobře?
10/ kde najdu pojistkovou skříň?
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 08 črc 2009 13:16
od Drakes
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 08 črc 2009 23:51
od Steve

- 4.4.2009 360a.jpg (71.97 KiB) Zobrazeno 5438 x

- 18.4.2009 070a.jpg (81.24 KiB) Zobrazeno 5438 x
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 08 črc 2009 23:54
od Steve
Stěrače jsou okolo 490 mm, přesně to nevím. Ale kupodivu je měli v Tescu, kus za 59,90 (myslím), a jsou na nich přimo uvedeny typy aut, pro které jsou určeny a ročníky aut.
Koupil jsem je a jsou good, navíc podobné mají i v Baumaxu. Kolik vydrží se uvidí.
Původní nestíraly část skla, samozřejmě přesně uprostřed zorného pole řidiče....

Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 09 črc 2009 01:21
od Sláma Karel
Paijo to co jsem ti ukazoval za nádržku je na řízení.

Leje se tam taky automatový olej, ale nemusí být tak kvalitní jako do převodevky.
Na automat je měrka vpravo vedle motoru, taková žlutá, jako kolečko. Při nastartovaném motoru by tam mělo být mezi měrkami, ale blbě se to měří. Hlavně musíš mít nastartováno jinak tam bude nad rysky.
K
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 09 črc 2009 01:27
od Sláma Karel
Bod 6, to myslíš asi koule na zatáčení ne kuláky. Ty žádné kryty nemají, mají být co nejvíce lesklé. Je tam jenom takový stírací simerink na tom protikusu co se po nich otáčí.
9. ano všechny jenom ne červenou
10. pojistkovka je za tím velkým deklem pod volantem. Otočíš ty dvě kolečka s drážkou na šroubovák o 90 stupňů.
K
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 24 pro 2010 11:44
od Josef-Z (Jugin)
Mám taky dotaz. 300TDi automat. Když sešlápnu plyn lehce kolem 1700rpm tak mi začnou padat otáčky, někdy až na volnobjeh a pak se rožne 'check engine', přídám a pohoda? Skáče to jen v určíté poloze pedálu.

Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 04 led 2011 21:43
od Josef-Z (Jugin)
Ví někdo, jezdím s tím a nerad bych aby se do dojebalo úplně

. Předem dík

Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 20:14
od brudr
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 20:25
od RudaK
Nééé olej je pěkně červenéj ( špinavéj by byl v pr... i s převodovkou ) Škubání neřeš -taky mě to škubne a je po GO asi 2 - 3 000 km . A množství,jak psal Karel - při nastartovaným motoru by měl být mezi ryskama .

Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 20:46
od brudr
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 22:15
od paramount2
brudr píše:Spekuluju nad aut prevodovkou.Nejak to jakoby pozde radilo a pri zarazeni R a D to cukne s celym autem a
trosku je sliset takova rana,tak jsem dolil 2dcl oleje a pri nastartovanym motoru jsem to chtel zmerit a olej tam byl jenom cervenej cistej nad ryskama.By tam mel bejt cernej/spinavej nee

Nevibruje ti to trochu při jízdě?
Radši zkontroluj kříže na kardanu...
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 22:39
od brudr
paramount2 píše:brudr píše:Spekuluju nad aut prevodovkou.Nejak to jakoby pozde radilo a pri zarazeni R a D to cukne s celym autem a
trosku je sliset takova rana,tak jsem dolil 2dcl oleje a pri nastartovanym motoru jsem to chtel zmerit a olej tam byl jenom cervenej cistej nad ryskama.By tam mel bejt cernej/spinavej nee

Nevibruje ti to trochu při jízdě?
Radši zkontroluj kříže na kardanu...
Vybruje,ale to je vymlacenyma silenblokama

vono to cukne a vyda ranu kdyz stojim na miste bo za jizdy zpatecku ani jizdu vpred neradim

Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 23:33
od paramount2
právě že, když už je vůle na kříži, tak to při zařazení lupe...jak se pootočí kardan...
radši bych na ně mrknul...

Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 02 úno 2011 23:52
od brudr
Jo krize sem chtel menit protoze to vybrovalo,ale v service me rekly ze to sou ty silenbloky,takze krize ok.
Re: DI 300Tdi automat - dotazy
Napsal: 03 úno 2011 04:55
od RudaK
paramount2 píše:právě že, když už je vůle na kříži, tak to při zařazení lupe...jak se pootočí kardan...radši bych na ně mrknul...

Ono se ty vůle sečtou ,tak že vůle od redučky po kola a je to ....

Neřeším to - nevybruje,tak dobrý .Škubne to taky podle zahřátého oleje .
Množství oleje,jestli vadí víc nevím ( taky ho tam mám víc ) . Ono ve finále dvě decka na měrce dělá docela dost . Na todle je zlatá D III ,ona to ta řídící jednotka možná napíše,jestli je oleje dost nebo néééé ....
