Teď z toho nejsem úplně moudrej, ale za to asi může aktuální zdravotní rozpoloženíeliott píše:Vlastní oprava bloku 25000,- celková GO cca 65000,- vč vyndání a zpětné montáže.
65 = strop, to snad chápu.
25 je když se dodá vyrubanej/odstrojenej blok sólo na paletě? (pokud ano, tak to ale stejně bude znamenat ještě navíc srovnat hlavy, nepletu-li se?)
Na druhou stranu to jako cenovka značně nahrává volbě 4.6, protože
a) to líp jede
b) to má lepší zvuk
c) v LPG to žere míň než dýzl
d) je toho tam principiálně míň, co se kazí (např. úplně chybí turbo)
e) to líp jede, ale to už jsem asi říkal...
Co mne osobně na benzínu+lpg odrazuje je
1. malý akční rádius na LPG (nevíte někdo, kolik stojí ta 135/145L nádrž a jestli je u nás legální? http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-t ... tm#install)
2. dražší výfukový systém (subjektivní dojem / předpoklad kvůli katům)
3. místo v kufru se zmenší o rezervu (já vím, že ji teoreticky vozit nemusím, ale...)
Naprosto OFF TOPIC dotaz -> neděláte někdo rozumný úvěry?
Aktuální sazby 20+% mi neustále odsouvají nákup slušného vozidla ;-(