Čerpadlo paliva u TD5
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Čerpadlo paliva u TD5
Všichni kteří máte Defíka s TD5kovým motorem chtěl bych Vám dát jednu radu.
Pokud možno nevyjíždějte úplně nádrž. Jak se vám rozsvítí kontrolka u palivoměru - hladové oko vyhledejte co možná nejdříve čerpací stanici a dotankujte si naftu.
Ti více znalý jistě ví proč.
V nádrži se nachází vysokotlaké čerpadlo, které je mazané a možná i chlazené naftou. Pokud máte málo nafty čerpadlo může být za určitých okolností špatně nebo vůbec promazáno naftou. Třeba vjedete do táhle zatáčky, ...atd. a palivo se odleje mimo sací koš čerpadla, pak dojde k nasátí vzduchu a čerpadlo přestane být mazáno. Přitom dojde k jeho přidření nebo zadření. Pokud máte málo paliva tak čerpadlo začíná být více slyšitelné, a pokud i po doplnění paliva hlučné zůstavá, je většinou už pozdě a je otázka času kdy odejde do věčných lovišť.
S příchodem zimního období nezapomínejte na přísadu do paliva proti zparafínování nafty, dobré jsou např. Castrol TDA nebo ELF Stopogel.
Přeji spoustu šťastných kilometrů
Pokud možno nevyjíždějte úplně nádrž. Jak se vám rozsvítí kontrolka u palivoměru - hladové oko vyhledejte co možná nejdříve čerpací stanici a dotankujte si naftu.
Ti více znalý jistě ví proč.
V nádrži se nachází vysokotlaké čerpadlo, které je mazané a možná i chlazené naftou. Pokud máte málo nafty čerpadlo může být za určitých okolností špatně nebo vůbec promazáno naftou. Třeba vjedete do táhle zatáčky, ...atd. a palivo se odleje mimo sací koš čerpadla, pak dojde k nasátí vzduchu a čerpadlo přestane být mazáno. Přitom dojde k jeho přidření nebo zadření. Pokud máte málo paliva tak čerpadlo začíná být více slyšitelné, a pokud i po doplnění paliva hlučné zůstavá, je většinou už pozdě a je otázka času kdy odejde do věčných lovišť.
S příchodem zimního období nezapomínejte na přísadu do paliva proti zparafínování nafty, dobré jsou např. Castrol TDA nebo ELF Stopogel.
Přeji spoustu šťastných kilometrů
Re: Čerpadlo paliva u TD5
No ano zlate Tdi....sudruhovia v angicku urobili chybu. Na Tdi som si dovolil jazdit ro uplnej "nuly" u TD5 neriskujem cerpadlo nie je lacne...Admin píše:Všichni kteří máte Defíka s TD5kovým motorem
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2879
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
A 2 litry benzinu na nadrz, to nefunguje?[/quote]S příchodem zimního období nezapomínejte na přísadu do paliva proti zparafínování nafty, dobré jsou např. Castrol TDA nebo ELF Stopogel.
Přeji spoustu šťastných kilometrů
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Také se to někde už řešilo. Nemůžu to ale dopátrat...
V odkazu níže, je rozměrová tabulka a celý postup, jak udělt přístup k čerpadlo u Def 110 Td5 z vnitřku vozu, tedy "ze zhora". Je to praktické a sám to takto mám.
Když je závada, není nutno demontovat celou nádrž, stačí otevřít víčko, čerpadlo demontovat a namontovat nové...
http://www.roverworld.com/pompa_gasolio_td5.htm
V odkazu níže, je rozměrová tabulka a celý postup, jak udělt přístup k čerpadlo u Def 110 Td5 z vnitřku vozu, tedy "ze zhora". Je to praktické a sám to takto mám.
Když je závada, není nutno demontovat celou nádrž, stačí otevřít víčko, čerpadlo demontovat a namontovat nové...
http://www.roverworld.com/pompa_gasolio_td5.htm
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Čerpadlo paliva u TD5
¨MOPADŽI píše:V odkazu níže, je rozměrová tabulka a celý postup, jak udělt přístup k čerpadlo u Def 110 Td5 z vnitřku vozu, tedy "ze zhora". Je to praktické a sám to takto mám.
Mám to taky tak udělané ( Miruna si dal záležet ), stačí 6 nýtů odvrtat a je přístup volný z vniřku vozu ,, teda já to tak mám .
Defender 110 Td5 přední a zadní špéra , zvedlý , topení , naviják , sání , spodek zaplechovaný, nějaký kolo navíc , kompresor , zvedací střecha-integrované spaní a krásná S ll ,r. 1967 , benzín , soft top . Civilní ježdění s Ranger Raptor.
- DEFIKPV
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11 zář 2009 10:51
- tel.: 774815245
- auto: jasný že Defík
- Bydliště: Prostějov...někdy Kralice n/H
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Brý den
Mám Defíka teprve chvíly .. spíš jen jako pracovní auto (SENZAČNÍ)
už od koupi auta "bzučí" stále stejnou intenzitou (nejspíše) čerpadlo v nádrži (110 TD5 r.v.2000)
nevíte zda je to na výměnu čerpadla nebo je jen něco ucpaného či nějaká ne příliš velká vada ?
Auto jezdí (aspoň si myslím) dobře akorát při rychlejší akceleraci ve vyších otáčkách začne pocukávat... ale když to rozjíždím pomaleji tak těch 110 to jede jak bejk
PŘEDEM děkuji za odpověď
Mám Defíka teprve chvíly .. spíš jen jako pracovní auto (SENZAČNÍ)
už od koupi auta "bzučí" stále stejnou intenzitou (nejspíše) čerpadlo v nádrži (110 TD5 r.v.2000)
nevíte zda je to na výměnu čerpadla nebo je jen něco ucpaného či nějaká ne příliš velká vada ?
Auto jezdí (aspoň si myslím) dobře akorát při rychlejší akceleraci ve vyších otáčkách začne pocukávat... ale když to rozjíždím pomaleji tak těch 110 to jede jak bejk
PŘEDEM děkuji za odpověď
již prodaný do města Aš :-( - LR Defender TD5 110 r.v. 2000 jako pracovní auto :)(menší opravy, stále to jde :) )
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Tak to máš úplně ten stejný problém jako já = při rychlejší akceleraci ve vyších otáčkách začne pocukávat... ale když to rozjíždím pomaleji tak těch 110 to jede Stále to řeším/e a věřím že vyřešíme. Pak ti dám vědět. Mám také 2000 Td5DEFIKPV píše:Brý den
Mám Defíka teprve chvíly .. spíš jen jako pracovní auto (SENZAČNÍ)
už od koupi auta "bzučí" stále stejnou intenzitou (nejspíše) čerpadlo v nádrži (110 TD5 r.v.2000)
nevíte zda je to na výměnu čerpadla nebo je jen něco ucpaného či nějaká ne příliš velká vada ?
Auto jezdí (aspoň si myslím) dobře akorát při rychlejší akceleraci ve vyších otáčkách začne pocukávat... ale když to rozjíždím pomaleji tak těch 110 to jede jak bejk
PŘEDEM děkuji za odpověď
Čerpadlo mně také bzučí od začátku, myslím že je to normání... Horší je když začne "škvrčet" tak jako mně, teď o víkendu. Nikdy před tím to nedělalo. Uvidímeme až ho vyměním.....jestli to nemá také souvislost s tím cukáním.....že by dávalo méně nafty = cukatůra
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 15128
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Pokud jsou od čerpadla takové nehezké zvuky, může se celej okruh někde zavzdušňovat. Když jsem měnil regulátor tlaku paliva a potom to celé odvzdušňoval tak to vydávalo podobné zvuky jako ústřední topení, po chvíli to ale zmlklo. Před výměnou to bylo trošku hlučnější, asi jak si to tošku přisávalo vzduch přes prasklej regulátor či co.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Aha Tome.MadTom píše:Pokud jsou od čerpadla takové nehezké zvuky, může se celej okruh někde zavzdušňovat. Když jsem měnil regulátor tlaku paliva a potom to celé odvzdušňoval tak to vydávalo podobné zvuky jako ústřední topení, po chvíli to ale zmlklo. Před výměnou to bylo trošku hlučnější, asi jak si to tošku přisávalo vzduch přes prasklej regulátor či co.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- DEFIKPV
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11 zář 2009 10:51
- tel.: 774815245
- auto: jasný že Defík
- Bydliště: Prostějov...někdy Kralice n/H
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
MOPADŽI píše:DEFIKPV píše:Brý den
Tak to máš úplně ten stejný problém jako já = při rychlejší akceleraci ve vyších otáčkách začne pocukávat... ale když to rozjíždím pomaleji tak těch 110 to jede Stále to řeším/e a věřím že vyřešíme. Pak ti dám vědět. Mám také 2000 Td5
Čerpadlo mně také bzučí od začátku, myslím že je to normání... Horší je když začne "škvrčet" tak jako mně, teď o víkendu. Nikdy před tím to nedělalo. Uvidímeme až ho vyměním.....jestli to nemá také souvislost s tím cukáním.....že by dávalo méně nafty = cukatůra
MadTom ...Nevím přesně ale není regulátor tlaku až v motorové části ? .. a mě jde zvuk přímo z Nádrže (čili Čerpadlo)
ale mě to stejně nedělá zvuky jak z topení ale spíš bych to přirovnal ke zvuku vybrování mého mobilu (HTC Touch) ale o mnoho silnější .. takový dzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... ve vysoké oktávě ..
Díky VŠEM .. až budu mít zas nějaký peníze tak koupím asi jedno čepradlo do zásoby (kdyby něco)
již prodaný do města Aš :-( - LR Defender TD5 110 r.v. 2000 jako pracovní auto :)(menší opravy, stále to jde :) )
- DEFIKPV
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11 zář 2009 10:51
- tel.: 774815245
- auto: jasný že Defík
- Bydliště: Prostějov...někdy Kralice n/H
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
PS: po diskuzi ve firmě s bratrem .. jsme došly k závěru..jestli to není jen vymlacené ložisko v tom čerpadle (přece jenom je tam dost velkej tlak )
již prodaný do města Aš :-( - LR Defender TD5 110 r.v. 2000 jako pracovní auto :)(menší opravy, stále to jde :) )
-
- Příspěvky: 15128
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Regulátor je sice vepředu u motoru, ale zavzdušňovat se bude celá soustava (cirkuluje to docela fofrem) a potom je to trošku víc slyšet (podle toho kolek tam bylo vzduchu - bublinek, tak se zvuk měnil). Nevím jak v Defenderu, ale v D2 slyším čerpadlo vevnitř i vně auta, dokud nenastartuju, ale to jsem slyšel i u jiných aut.
Nevím co je "úplně normální", ale prostě to slyšet je.
Co se týče ložisek, tak mám tušení že nebudou výměnné, aspoň co jsem podobná čerpadla určená přímo do nádrže viděl, tak to byl kus plastu, ze kterého trčely hadičky a dráty. Asi by to mohlo jít rozebrat za použití správných nástrojů, ale netuším jak potom znovu pospojovat (slepit), a to hlavně tak, aby to nenaleptala nafta a ono to neupadlo. Spíš si zjisti, jestli se k tomu čerpadlu dostaneš a nebudeš muset vyndávat celou nádrž spodem.
Nevím co je "úplně normální", ale prostě to slyšet je.
Co se týče ložisek, tak mám tušení že nebudou výměnné, aspoň co jsem podobná čerpadla určená přímo do nádrže viděl, tak to byl kus plastu, ze kterého trčely hadičky a dráty. Asi by to mohlo jít rozebrat za použití správných nástrojů, ale netuším jak potom znovu pospojovat (slepit), a to hlavně tak, aby to nenaleptala nafta a ono to neupadlo. Spíš si zjisti, jestli se k tomu čerpadlu dostaneš a nebudeš muset vyndávat celou nádrž spodem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Nejezdi na výpary, když dáš plnou nádrž tak ho vevnitř DII neslyšíš, nebo si budu muset vyčistit uši...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: Čerpadlo paliva u TD5
Jenom by mě zajímalo, jestli jste to čerpadlo tudy někdo někdy zkoušeli dolovat.mrož píše:¨MOPADŽI píše:V odkazu níže, je rozměrová tabulka a celý postup, jak udělt přístup k čerpadlo u Def 110 Td5 z vnitřku vozu, tedy "ze zhora". Je to praktické a sám to takto mám.
Mám to taky tak udělané ( Miruna si dal záležet ), stačí 6 nýtů odvrtat a je přístup volný z vniřku vozu ,, teda já to tak mám .
Díru do podlah yjsem samozřejmě taky vyříznul, ale myslím, že by to byl sakra ježek v kleci.
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- DEFIKPV
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11 zář 2009 10:51
- tel.: 774815245
- auto: jasný že Defík
- Bydliště: Prostějov...někdy Kralice n/H
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
SMOZDŘEJMŠ ŽE TO NECHCI ROZEBÍRAT ... vím jak to vypadá to bych byl blázenMadTom píše:Regulátor je sice vepředu u motoru, ale zavzdušňovat se bude celá soustava (cirkuluje to docela fofrem) a potom je to trošku víc slyšet (podle toho kolek tam bylo vzduchu - bublinek, tak se zvuk měnil). Nevím jak v Defenderu, ale v D2 slyším čerpadlo vevnitř i vně auta, dokud nenastartuju, ale to jsem slyšel i u jiných aut.
Nevím co je "úplně normální", ale prostě to slyšet je.
Co se týče ložisek, tak mám tušení že nebudou výměnné, aspoň co jsem podobná čerpadla určená přímo do nádrže viděl, tak to byl kus plastu, ze kterého trčely hadičky a dráty. Asi by to mohlo jít rozebrat za použití správných nástrojů, ale netuším jak potom znovu pospojovat (slepit), a to hlavně tak, aby to nenaleptala nafta a ono to neupadlo. Spíš si zjisti, jestli se k tomu čerpadlu dostaneš a nebudeš muset vyndávat celou nádrž spodem.
a k tomu zavzdušňování .. no já si myslím že to nebude... protože to slyším sotva se to čerpadlo otočí... není to nic postupného je to prostě ráz naráz jedn tónina .. a dělá to ať je nádrž po špunt plná či svítí rezerva
již prodaný do města Aš :-( - LR Defender TD5 110 r.v. 2000 jako pracovní auto :)(menší opravy, stále to jde :) )
- DEFIKPV
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11 zář 2009 10:51
- tel.: 774815245
- auto: jasný že Defík
- Bydliště: Prostějov...někdy Kralice n/H
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
mrož píše:¨MOPADŽI píše:V odkazu níže, je rozměrová tabulka a celý postup, jak udělt přístup k čerpadlo u Def 110 Td5 z vnitřku vozu, tedy "ze zhora". Je to praktické a sám to takto mám.
Mám to taky tak udělané ( Miruna si dal záležet ), stačí 6 nýtů odvrtat a je přístup volný z vniřku vozu ,, teda já to tak mám .
Jenom by mě zajímalo, jestli jste to čerpadlo tudy někdo někdy zkoušeli dolovat.
Díru do podlah yjsem samozřejmě taky vyříznul, ale myslím, že by to byl sakra ježek v kleci.
TÉŽ by mě zajímalo jak se to doluje (díru jsem ještě nedělal..asi ani dělat nebudu..máme šikovného opraváře cca 200m daleko hi )
již prodaný do města Aš :-( - LR Defender TD5 110 r.v. 2000 jako pracovní auto :)(menší opravy, stále to jde :) )
- Land Jirka
- Příspěvky: 3512
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva u TD5
jde to v pohodě, největší problém je odstranit ten bordel, kterým je to za ty léta zadělaný, aby ti nenapadal do nádrže.Rosi píše: Jenom by mě zajímalo, jestli jste to čerpadlo tudy někdo někdy zkoušeli dolovat.
Díru do podlah yjsem samozřejmě taky vyříznul, ale myslím, že by to byl sakra ježek v kleci.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431