Stránka 1 z 1

Závažie

Napsal: 18 úno 2007 22:04
od marcel
na čo slúži toto závažie?

Napsal: 19 úno 2007 08:42
od Admin
Tlumič torzních kmitů.
Jinak řečeno, slabé vybrace které vznikají nejsou schopné závaží rozkmitat. :wink:

Napsal: 19 úno 2007 22:59
od Kocur
Hmma jak to ze ja to na svy disco nemam :?:

Napsal: 21 úno 2007 08:49
od Potapěč
Díval ses pořádně :?: Je to na přední nápravě :wink:

Napsal: 21 úno 2007 10:08
od teslo
Videl som to aj na RRC a pozeral som na to ako puk.
Ja som mal pocit, ze je to napevno prichytene o napravu( ale pozeral som na to v noci). Neviete to este jednoduchsie popisat co to vlatne robi a ako to funguje( princip)? D.

Napsal: 21 úno 2007 10:36
od karel
Potapěč píše:Díval ses pořádně :?: Je to na přední nápravě :wink:
Možná je nás slepých víc, protože já to tam taky nemám, ale ten benál co jsem se na něj byl podívat to taky měl, takže to asi k něčemu je.

Napsal: 21 úno 2007 20:02
od Kocur
Ne fakt tam to zavazi nemam :? o co zasadniho jsem ochuzen :?:

Kmitání

Napsal: 21 úno 2007 20:20
od Miloš II
Kocur píše:Ne fakt tam to zavazi nemam :? o co zasadniho jsem ochuzen :?:
No v každém případě se zadělává na budoucí problém (ložiska, gufera atd.) Sehnat s havárky a namontovat spátky. Ale nejsem si jistej jestli se tento problém řeší auto od auta (váha závaží, měření vyvážení,elimitace kmitů) nebo to závaží tam namontujou s palety každýmu? To Admin :?: :lol: Miloš II

Re: Kmitání

Napsal: 21 úno 2007 20:49
od Stava
Miloš II píše:Ale nejsem si jistej jestli se tento problém řeší auto od auta (váha závaží, měření vyvážení,elimitace kmitů) nebo to závaží tam namontujou s palety každýmu?
Pokud je to seriovka, musi dostat seriove zavazi, pokud ma neco extra, muze to byt extra reseno. Rozhodne nehrozi, ze by kazde auto bylo odruseno na nebezpecne kmity zvlast. Aspon tak nas to ucili ve skole :), stejne tak je to s frekvencemi motoru atd.
Šťáva

Napsal: 26 úno 2007 12:19
od Admin
teslo píše:Videl som to aj na RRC a pozeral som na to ako puk.
Ja som mal pocit, ze je to napevno prichytene o napravu( ale pozeral som na to v noci). Neviete to este jednoduchsie popisat co to vlatne robi a ako to funguje( princip)? D.
Nierobí to nič. Je to závaží. Zabraňuje vzniku vybrace.
Většinou jsou na kardanech, poloosách (ne LR) ... atd.

Re: Kmitání

Napsal: 26 úno 2007 12:25
od Admin
Miloš II píše:No v každém případě se zadělává na budoucí problém (ložiska, gufera atd.) Sehnat s havárky a namontovat spátky. Ale nejsem si jistej jestli se tento problém řeší auto od auta (váha závaží, měření vyvážení,elimitace kmitů) nebo to závaží tam namontujou s palety každýmu? To Admin :?: :lol: Miloš II
Má to každý seriově, kromě Defíka. DISCO I, RRClasic, DISCO II, FREELANDER, RR P38.

Napsal: 26 úno 2007 13:04
od karel
Tak to asi nemám sériovku, hurá ať žije speciál!

Napsal: 26 úno 2007 13:10
od Admin
karel píše:Tak to asi nemám sériovku, hurá ať žije speciál!
Třeba držák zkorodoval a závaží upadlo někde v terenu :mrgreen:
Neviděl bych to tak tragicky, když tam nebude. :wink:

Napsal: 26 úno 2007 13:52
od teslo
Ja to na mojom RRC tiez nemam... ale ja tam toho nemam viac, resp. nieco navyse :wink:

Napsal: 26 úno 2007 14:11
od karel
Je to tak, žádné dramatické zhoršení ovládání auta nepozoruji, takže jsem vklidu.

Napsal: 27 bře 2007 21:11
od Krtek II
Moje 300 tdi to zavaží má také. Myslel jsem ze takove podvozkové části mají všichni!! :D

Napsal: 27 bře 2007 21:18
od motohanz
ja ho taky mam....:)

Napsal: 27 bře 2007 23:05
od Rover
Na RRC to mám a nevím co s tím..., nelíbí se mně to... :roll: