Stránka 1 z 1

Zvíšení výkonu u Defndera

Napsal: 24 úno 2007 20:21
od Luboš M.
Nemá někdo zkušenosti ze zvíšením výkonu u TD5?

Napsal: 24 úno 2007 21:13
od Kangaroo
Zeptej se erika. Koukni jaký má výkon uvedenej v podpisu.

Re: Zvíšení výkonu u Defndera

Napsal: 25 úno 2007 16:44
od erik
Luboš M. píše:Nemá někdo zkušenosti ze zvíšením výkonu u TD5?
Ja jsemkoupil noveho Defika uz se zvysenym vykonem 136k, pak jsem utopil jednotku a nove mi ji naladili na 180k, pak mi jednotka shorela a mel jsem 122k a ted mam novou se 170k a 122 mam v rezerve.
a ty zkusenosti?
136 bylo to, co jsem poznal jako prvni- povayoval jsem to za normalni
180 kourila jako blazen a zvuk byl ostry az nezdravy, ale stacilo mozna jen poladit
122 tak s tim jsem jezdil v pisku a nedostatek vykonu byl sakra znat
170 v pisku i s vetsima kolama 255x85x16 bez problemu

Problem velkeho vykonu a velkych kol je ve vetsim nebezpeci poruchy poloosy a pod.
Ale to je kategorie uprav a neuprav auta

Re: Zvíšení výkonu u Defndera

Napsal: 25 úno 2007 23:18
od Luboš M.
erik píše:
Luboš M. píše:Nemá někdo zkušenosti ze zvíšením výkonu u TD5?
Ja jsemkoupil noveho Defika uz se zvysenym vykonem 136k, pak jsem utopil jednotku a nove mi ji naladili na 180k, pak mi jednotka shorela a mel jsem 122k a ted mam novou se 170k a 122 mam v rezerve.
a ty zkusenosti?
136 bylo to, co jsem poznal jako prvni- povayoval jsem to za normalni
180 kourila jako blazen a zvuk byl ostry az nezdravy, ale stacilo mozna jen poladit
122 tak s tim jsem jezdil v pisku a nedostatek vykonu byl sakra znat
170 v pisku i s vetsima kolama 255x85x16 bez problemu

Problem velkeho vykonu a velkych kol je ve vetsim nebezpeci poruchy poloosy a pod.
Ale to je kategorie uprav a neuprav auta
Děkuji za poznatky, tak že je to pouze v jednotce? kolik by stálo jí nechat naladit? Teda né že bych na tom nějak trval ale měl jsem Disco II a to bylo docela znát.

Re: Zvíšení výkonu u Defndera

Napsal: 26 úno 2007 07:46
od erik
Luboš M. píše:
erik píše: Ja jsemkoupil noveho Defika uz se zvysenym vykonem 136k, pak jsem utopil jednotku a nove mi ji naladili na 180k, pak mi jednotka shorela a mel jsem 122k a ted mam novou se 170k a 122 mam v rezerve.
a ty zkusenosti?
136 bylo to, co jsem poznal jako prvni- povayoval jsem to za normalni
180 kourila jako blazen a zvuk byl ostry az nezdravy, ale stacilo mozna jen poladit
122 tak s tim jsem jezdil v pisku a nedostatek vykonu byl sakra znat
170 v pisku i s vetsima kolama 255x85x16 bez problemu

Problem velkeho vykonu a velkych kol je ve vetsim nebezpeci poruchy poloosy a pod.
Ale to je kategorie uprav a neuprav auta
Děkuji za poznatky, tak že je to pouze v jednotce? kolik by stálo jí nechat naladit? Teda né že bych na tom nějak trval ale měl jsem Disco II a to bylo docela znát.
Myslim, ze tech 136 je pouze precipovani a vic je cip plus upravy na turbu. Aspon mi to tvrdili v servisu, kdyz jsem to platil. A platil jsem kolem 24 000 v prvnim pripade a 30 000 v druhem :?: Ale nevim to presne...