Stránka 1 z 1

3deg Castor Correction Radius Arms

Napsal: 01 bře 2007 20:57
od krrtek
uvažuju vo těhle tyčích, po zvednutí o 2" to řízení upřímně "nejni vono", a navíc rád defíka trochu odlehčím (ten všechen matroš co mám na podvozku a všude na autě, to už je slušná nadváha...)


tak mě zajímá jestli to někdo máte a jak se to chová?

castor kit

Napsal: 05 bře 2007 21:40
od marcel
to celkom zaujíma aj mňa do akej miery to "treba".tieto excentre by nestačili?má ich niekto nahodené?
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Ca ... hes_LI.jpg

Napsal: 05 bře 2007 21:59
od Admin
Dva palce není zase tolik. Řešil bych to excentrickými silentbloky, než celými rameny. Myslím, že to odlehčení nebude zase o tolik znát. 3 - 4 kila tě asi z celkové váhy nevytrhne, možná i na úkor celkové tuhosti a robusnosti ramen.

Napsal: 06 bře 2007 10:11
od teslo
Ak sa nemylim, tak tieto ramena su z ponuky Paddockspares...a narovinu, nevyzeraju nejako velmi robustne. Mozno na cestne jazdenie OK, ale do terenu by som radsej volil nieco pevnejsie( resp. mozno uprava a spevnenie tychto).
Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit. Pokial na cestu, tak je to lacna a funkcna alternativa oproti inym ramenam. Ak do terenu, tak sa na to vykaslat.

Napsal: 06 bře 2007 11:06
od DanoDEF
teslo píše: Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
...no uz pri 2" lifte volnym okom vidno pootocenie napravy.
teslo píše: Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit.
...to je holy nezmysel...excentricke puzdra nijako neovplyvnia krizenie

...v KE uz jeden RRC beha s takymi ramenami...

Napsal: 06 bře 2007 11:28
od teslo
To ze je naprava pootocena je jasne, len som chcel povedat, ze oproti serii som cakal ovela vacsi rozdiel. Jazdim s tym uplne bezne.

Ked si zoberies standardne puzdra a excentricke, tak tie excentricke sa musia v jednej ose hybat inac( pravdepodobne menej) ako standardne. Ale ako to ovplyvni ich chovanie na naprave neviem. Kedze rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej. Ci to vo finale vypali rovnako neviem posudit, pretoze ich namontovane nemam. Je to iba zamyslenie, preto tam to slovicko ASI.

Napsal: 06 bře 2007 12:02
od DanoDEF
teslo píše:To ze je naprava pootocena je jasne, len som chcel povedat, ze oproti serii som cakal ovela vacsi rozdiel. Jazdim s tym uplne bezne.
...vela ludi s tym jazdi bezne.
teslo píše: ...rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej.
... vykruca sa voci samom...a ak sa vykruca voci naprave (je to ninimalne) tak je to dale len pruznostou gumy v puzdre. Excentricke puzdro ma po obvode rovnake mnozstvo gumy

Napsal: 06 bře 2007 12:20
od karel
Mě při výměně za 2" Ironman neměnily obyč pouzdra za excentry a pokud je po montáži řádně udělaná geometrie tak nemůže být problém.

Napsal: 06 bře 2007 12:32
od DanoDEF
karel píše:Mě při výměně za 2" Ironman neměnily obyč pouzdra za excentry a pokud je po montáži řádně udělaná geometrie tak nemůže být problém.
...no lebo Ironman ich v ponuke nema...a excentricke puzdra sa staraju o pootocenie napravy vo vodorovnej rovine...neovplyvnuju geometriu

Napsal: 07 bře 2007 01:13
od Antonov
Tyto ramena mam namontovany již rok a jeste se nestalo ze by se ponicili jezdi s nimi tady v Gb spousta Land Roveru a nevim ze by se nekomu nicili. Ja jsem se rozhodl pro vymenu po 3" liftu, nejsem zastance excentu pokud to jde vyresit jinak a nestoji to zase tak silene penize tak proc ne. Jinak samozrejme doporucuji dat tam original polybush kit, nikoliv ty polyuretanovy silembloky od deflexu aspon ja s nimi mel spatnou zkusenost zacli se mi drolit.