Stránka 1 z 2

D1 + 235/85 R 16 BFG MT

Napsal: 01 bře 2007 22:30
od jezbera ivan
Ahoj. Mam otazku ci niekto jazdi 235/85 R16 na D1. Ak ano, v kombinacii s akym liftom? Problem pri plnom vytoceni volantu? Rajbanie o zadny blatnik? Kolko ho treba krajat? Zvysene dorazy naprav? Rozsirovacie podlozky? .... Dik, Ivan

Napsal: 02 bře 2007 06:50
od karel
Disco I mám zvedlé 2" Ironman a gumy protektory Black Star Mud max 235/85/16 tedy spíš 33" a abych je tam dostal a podvozek byl plně fungující musel jsem ubrat vepředu na dorazech a zadní blatník seříznout.Ten jsem uřezal z velkou rezervou a odřezal plech který drží i zástěrku.Plastové nástavce na předním nárazníku musely jít taky pryč.Jo a disky mám seriové 7x16.

Napsal: 02 bře 2007 07:10
od jezbera ivan
karel píše:gumy protektory Black Star Mud max 235/85/16 tedy spíš 33"
235/85 R16 su normalne ani nie 32" len 31.7". BFG pre MT uvadza 32". Tvoje pneu su skoro 33"? Ale asi ano, lebo zasahy kt. popisujes su nadramec toho co som cital o 32".

Napsal: 02 bře 2007 08:24
od karel
Každý protektor je větší ty moje mají průměr 829 mm a navíc boční patky hodně trčí doboku takže při křížení lehce chytají o blatníky.

Napsal: 02 bře 2007 08:46
od jezbera ivan
karel píše:moje mají průměr 829 mm
Tak to ano, to uz chapem tie zasahy, otazka je co mna caka pri BFG MT, ktorym pise vyrobca cistych 32". Nerad by som ich kupil a hned predaval, to by som radsej zobral 245/75R16, co ale bude asi male pre 2" lift.

Napsal: 02 bře 2007 09:21
od discover
Ahoj, ted resim to same, ale zvolil jsem rozmer 235x70x16, ten je podle technicaku a mel bych se vejit bez drastickych uprav. Proc nejdes, Ivane, touto cestou? Neni to snazsi?

Napsal: 02 bře 2007 09:27
od jezbera ivan
discover píše: zvolil jsem rozmer 235x70x16
Ahoj, no to ano, to je to najjednoduchsie, lebo je to seriovy rozmer, no nic ti v terene neprinesie. Ja mam DI len do terenu a preto chcem dat najvacsie co sa tam pri 2" lifte sprace a zachova normalne vlastnosti na ceste a to je podla roznych for a webov 235/85R16. Inak ty na DII mozes dat spokojne 245/75R16 resp. 265/70R16 bez uprav a nic negativne (okrem tacho do pomala a ciast. strata vykonu) ti to robit nebude, to mam vyskusane roky.

Napsal: 02 bře 2007 10:19
od karel
jezbera píše:
karel píše:moje mají průměr 829 mm
Tak to ano, to uz chapem tie zasahy, otazka je co mna caka pri BFG MT, ktorym pise vyrobca cistych 32". Nerad by som ich kupil a hned predaval, to by som radsej zobral 245/75R16, co ale bude asi male pre 2" lift.
Nemusíš se bát, mnou popsané zásahy nejsou drastické a podle potapěče, který měl na DI originál Yokohamy G01 v rozměru 235/85/16 neměl problém. Je fakt, že pokud ti úpravy nepřinesou lepší průchodnost v terénu, tak jejich smysl trochu uniká.

Napsal: 02 bře 2007 11:11
od jezbera ivan
Ja sa nebojim, rezat zo zadneho blatnika, zvysovat dorazy a prestavit rajd beriem ako ok, ine by bolo riesit drhnutie kadetade vzdy pri krizeni, to by som dal mensie pneu radsej.

Napsal: 02 bře 2007 12:03
od karel
Směle do toho s 2" liftem a origo 235/85/16 drhnout nebudeš!

Napsal: 02 bře 2007 19:54
od RudaK
karel píše:Směle do toho s 2" liftem a origo 235/85/16 drhnout nebudeš!
V tomto bych věřil Karlovi.

Napsal: 20 bře 2007 21:14
od jezbera ivan
Takze som tam dal tie 235/85 R16 BFG MT + 6 cm lift. Disky su seriove alu + podlozky z paddock-u 30mm. Odrezal som nieco zo zadneho blatnika a inac je vsetko ok, nikde to nedrhne, vdaka podlozkam ani o ramena a ma to lepsi rajd ako seria. Dik za rady, som rad, ze som sa rozhodol pre tento rozmer a nie pre mensi.

Napsal: 20 bře 2007 22:01
od Kocur
Vypada hezky!! Jak si to zvednul?? Delsi tlumice, pruziny, nebo jen podlozky??

Napsal: 20 bře 2007 22:09
od jezbera ivan
Britpart pruziny, DeCarbon tlmice +2", cele za cca 260 libier, doporucujem. Na DII mam OME (aj na wrangleri som mal OME), ziadny rozdiel, polovicna cena.

Napsal: 21 bře 2007 00:17
od Kocur
V paddocku?? dej sem prosim vodkaz, ja to tam nemuzu nikde najit :?

Napsal: 21 bře 2007 06:22
od karel
Gratuluji a jsem rád, že ti auto funguje a na pohled je to taky super

Napsal: 21 bře 2007 06:39
od jezbera ivan
Kocur píše:V paddocku?? dej sem prosim vodkaz
http://www.paddockspares.com/sp/categor ... rings.html

http://www.paddockspares.com/sp/categor ... rbers.html

Plus som na ExpeditionExchange.com vycital, ze gumenu podlozku co je vzadu medzi pruzinou a ramom (hore) (LR diel: ANR2938) mozes dat vsade, tak som ju dal aj vzadu pod pruzinu a vpredu pod pruzinu. Vpredu nad pruzinu som miesto plechoveho koliecka so styrmi sroubami dal z DII to iste ale gumene a je hrubsie (LR diel: RBC100111). Prinieslo to dalsich + 2 cm a menej hluku a vibracii prenesenych na kasnu. Tiez som si kupil z paddocku "spring retainers" lebo v predu mi jedna pruzina pri krizeni trochu nasedela.

http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... pair).html

http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... pair).html

Napsal: 21 bře 2007 21:13
od marcel
pozerám Ivan,že už nazbrojuješ vo veľkom :shock:

Napsal: 21 bře 2007 21:18
od Potapěč
Tak je to správne, tak to má byt. :wink:

Napsal: 21 bře 2007 21:32
od marcel
Tak je to správne, tak to má byt. Wink
určite.ozaj tie tlmiče de carbon sú lepšie ako procomp?