Stránka 1 z 4
Kenlowe ventilátor
Napsal: 05 říj 2009 19:45
od marek martinec
Ahoj, má niekto skúsenosť s Kenlow 14" ventilátorom na Disco 300 Tdi?
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 05 říj 2009 21:08
od Land Jirka
co tě zajímá?
už sem ho montoval
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 05 říj 2009 22:25
od marek martinec
Ahoj, v prvom rade ma zaujíma, či tam je nejaký citeľný nárast výkonu (deklarovaných 8%) a aj ako to v prxi funguje, najmä v zaťažení, či to drží teplotu tak ako s origo visko vrtuľou.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 06:13
od Land Jirka
Nárust výkonu jsem nezaznamenal, ani když jsem měl vymotovanou vrtuli úplně a půl roku jezdil bez ní.
Teplota drží normálně.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 07:15
od marek martinec
Tak to si ma nepotešil

Išlo mi o ten výkon. A spoztreba?
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 10:04
od Rover
Pokud je pryč vrtule přijde mně, že RRC, DI i LR90 (vše 300Tdi) jely o trošku lépe, ale rozhodně to nebylo nic dramatického, spotřeba nižší cc 0,3litru na základě dlouhodobého pozorování.
Ale Kenlowe je fajn, je zbytečné si pořád točit vrtulí, když to není vůbec potřeba.
Kenlowe mám zatím na 90, na jaře ho dám ještě do RRC. I když u devadesátky se mně letos Kenlowe sepnul jen jednou, bylo snad 35 ve stínu, jel jsem 110 po dálnici a potom začala nehýbající se kolona, tak začal foukat. A to ho mám seřízeného na relativně nízkou teplotu (sepnutí). Pravda mám nový hladič a tyhle motory jsou takový chladnokrevný, co se týče jejich snahy se zahřát...
Osobně doporučuju, ale nečekal bych zázraky co se týče výkonu a spotřeby.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 10:42
od PavelU
Jenomže on bude asi velký rozdíl v užívání aut mezi tebou a Markem, jednak to auto má jinak postavené (velké kola, větší váha) a za druhé podíl silnice-terén bude taky na jiných procentech. Navíc v terénu jsou sem tak nějaké ty louže a bláto, tzn. zalepený chladič. To potom může být motor chladnokrevný jak chce a bude potřebovat pomoct chladit vrtulí...

Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 10:57
od Rover
louže, bláto, no fuj...
Máš pravdu, poměr silnice - terén bude zcela určitě na jiných procentech...

Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 13:01
od Karolcom
Zdravim,
kedze sme u toho kenlowa, vie mi niekto poradit/ (pripadne) odporucit ten Hot Start & Interior Pre-Heater Systems?
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RX1361
Ked som dobre pochopil je to bufik.. ?
V com je rozlisny od webasta?
Dik
K.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 06 říj 2009 15:56
od marek martinec
Dik pánové, asi do toho pôjdem.Je tam teraz komplet kit za cca 110 GBP.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 08 říj 2009 13:04
od kubasaki
Při jaké teplotě by měl spínat ventilátor na 300Tdi, dal jsem tam elektrický a čidlo co spíná na 97 a vypne na 92 st. C a zdá se mi že spíná častěji než originál visco. Neuvádějí u Kenlowe na jaké teplotě to spíná?
Díky Kuba.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 11 říj 2009 14:46
od Discovery_300Tdi
kubasaki:
Z čeho si použil ten ventilátor, je to onen kenlowe na tvé fotce, či nějaký jiný? Diky ....
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 11 říj 2009 15:00
od kubasaki
Mám ho z vrakoviště, je značený GM ale z jakého auta je nevím, vybíral jsem ho aby mi seděl na chladič.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 11 říj 2009 15:30
od Discovery_300Tdi
kubasaki píše:Mám ho z vrakoviště, je značený GM ale z jakého auta je nevím, vybíral jsem ho aby mi seděl na chladič.
Já nakupoval obdobným způsobem, mám ho doma připravený, ale nepasuje tak nádherně jako ten tvůj.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 15 říj 2009 18:30
od jezbera ivan
K tejto teme ma napadlo. Keby sa na Defendery TD5 vymenila vrtula za Kenlow ventilator, ci by to aj nezacalo skor a lepsie kurit. Co myslite?
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 15 říj 2009 21:05
od Land Jirka
Ohřev motoru a tím pádem i topení má na starost termostat.
Auto by mělo topit i když je chladič ještě studený.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 16 říj 2009 11:08
od discover
to Jezbera
U DII se mi to s Kenlow ventilatorem zdá naopak pomalejší. Klasická vrtule žene vzduch od chladiče na motor ihned, Kenlow až po zahřátí na provozní teplotu.

Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 16 říj 2009 13:24
od Luboš M.
discover píše:to Jezbera
U DII se mi to s Kenlow ventilatorem zdá naopak pomalejší. Klasická vrtule žene vzduch od chladiče na motor ihned, Kenlow až po zahřátí na provozní teplotu.

Tak že s Kenlowe to zažne snad dřív ne? Když ti na motor nežene vrtule studený vzduch.
Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 16 říj 2009 13:56
od patrik
IVAN ,PETO MAL JEDNU ZIMU UPLNE DOLE VRTULU A VOBEC JU NEPOTREBOVAL . ALE ON JAZDI IBA PO CESTE TAK ASI STACIL IBA NAPOR VZDUCHU NA CHLADIC . AK SA PORIADNE OCHLADI TAK TO SKUSIM AJ JA . 32KLUč A ZA POL MINUTY JE VONKU

Re: Kenlowe ventilátor
Napsal: 16 říj 2009 16:02
od discover