Stránka 1 z 1
Elektrika
Napsal: 08 bře 2007 09:28
od default
Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
Re: Elektrika
Napsal: 08 bře 2007 09:45
od Miloš II
default píše:Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Dtto - spery - misto mechanickeho ovladani bych to udelal elektricky... nebude to drazsi...
Stačí odvést napětí za pojistkou přes vypínač spátky na pojistku a na to nepotřebuješ schena

Miloš II
Re: Elektrika
Napsal: 08 bře 2007 09:46
od DanoDEF
default píše:Jak jsem tady tak prochazel ruzna temata, narazil jsem napr. na moznost odpojeni TC (vyndanim pojistky) ale prece kdyby bylo schema zapojeni tak by nebyl problem vytahnout do kokpitu vypinac...
Tak si jednoducho do serie s tou poistkou zarad vypivac a je to. Ta poistka sluzi na napajanie elektroniky uvedenych systemov a nie silovej casti.
Napsal: 08 bře 2007 09:59
od default
Tim ovsem vyradim i ABS. Ja jsem udelat vypinac jen na TC (ev. prepinac) napr:
poloha 0 TC ano ABS ano
poloha 1 TC ne ABS ano
poloha 2 TC ne ABS ne
poloha 3 TC ano ABS ne
Napsal: 08 bře 2007 10:03
od discover
Milosi,
ale ty to preci muzes udelat elegantne bez zasahu do elektriky. Jednoduse pred pootocenim klice v zapalovani zapnes CDL a nastartujes. Pocitac zaregistruje CDL a vypne ABC a TC. Pak muzes CDL pakou vypnout a jsi v rezimu, kdy nepracuje ani CDL ani TC a ABS. Jak proste a funguje to.
Standa
Napsal: 08 bře 2007 10:30
od Admin
discover píše:Milosi,
ale ty to preci muzes udelat elegantne bez zasahu do elektriky. Jednoduse pred pootocenim klice v zapalovani zapnes CDL a nastartujes. Pocitac zaregistruje CDL a vypne ABC a TC. Pak muzes CDL pakou vypnout a jsi v rezimu, kdy nepracuje ani CDL ani TC a ABS. Jak proste a funguje to.
Standa

Jednoduchý. Pokud nemáš mezinápravu tak ti zůstane jen pojistka.
Napsal: 08 bře 2007 10:35
od Admin
Ruku na srdce, kolikrát potřebujete vypnout TC? Na to abych se patlal s vypínačem, bych si tu pojistku vytáhnul a až jí nepotřeboval zase vrátil.V terénu na trávě nebo blátě je stejně ABS jen přítěží. Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl

Napsal: 08 bře 2007 10:53
od Miloš II
Admin píše:Ruku na srdce, kolikrát potřebujete vypnout TC? Na to abych se patlal s vypínačem, bych si tu pojistku vytáhnul a až jí nepotřeboval zase vrátil.V terénu na trávě nebo blátě je stejně ABS jen přítěží. Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl

Já to taky neřeším mám ho tam a Defíky jsem D2 proháněl i s TC a ABS, ale když jsme u té elektriky chci se zaptat Admine na jednu věc s řídící jednotky na vstřiky jde ovládací napětí nebo tam jdou data, Jak jsem měl ten problém s řídící jednotkou tak jsem si ji tak pro sebe změřil co de na vstřiky přímo na otevřené ŘJ a na digitálmím měřáku mě to ukazoval od 2,6 do 3,4 V na všech vstřicích při volnoběhu. Díky Miloš II
Napsal: 08 bře 2007 11:02
od BigTwin Jirka
Jdou tam pulzy a ty se obyčejným měřákem nedají změřit. Pomůže leda tak osciloskop pro zobrazení průběhu.
Napětí ŘJ
Napsal: 08 bře 2007 11:17
od Miloš II
BigTwin Jirka píše:Jdou tam pulzy a ty se obyčejným měřákem nedají změřit. Pomůže leda tak osciloskop pro zobrazení průběhu.
Jo jasně že to obyč měřákem přesně nezměříš ale měl jsem podezření, že mě odešla ŘJ respektive výstup s ŘJ na jeden vstřik a při měření mit o ukazovalo kolísavé napětí na všech vstřikách stejný a přitom mi šel motor na 4 válce

Nakonec to byl volný konektor v patici co nasadíš na ŘJ. Ale pro zjištění že ŘJ je v pořádku mi to stačilo. Mě spíš zajímalo skutečné napětí nebo co tam jde na vtřiky Díky Miloš II
Napsal: 08 bře 2007 11:36
od DanoDEF
Admin píše:
...Proto mi příjde vytvářet vypínač na zvlášť na ABS a TC docela nesmysl

stotoznujem sa s tymto nazorom.