Stránka 71 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 22 lis 2022 21:34
od omar
Bahenní zábaly jsou dobré na pleť.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 25 lis 2022 19:27
od JulieZvire
omar píše: 22 lis 2022 21:34 Bahenní zábaly jsou dobré na pleť.
Tak výmluva pobavila, ale nezabrala. Takže vyvařeno. Po vracení jednotek- amigos, SRS, ACE a nefunkční otevíraní klapky nádrže. Říkám si jsem v prdeli, někde jsem dodrbal svazek. Ace a amigos byly jen nedocvaknuty konektor na jednotce ABS. SRS káblíky pod sedačkou Jen ta klapka nádrže mi vrtala hlavou. Tak se snažím otevřít RAVE. A ono ejhle, nefunguje, restart, aktualizace Windows. Hodina v háji. Myšlenky na to že prohodit notebook zavřeným oknem by nemuselo být vůbec špatné... Matné vzpomínky, že už se to tu někde řešilo, tak zkusím do vyhledávání napsat RAVE. Á sakra, milion příspěvků od Madtoma... "podívej se do RAVE"... Takže po dalši hodině nalezen Hubertuv spásný příspěvek o nastavení kompatibility. Najdu schéma a on je tam jen vypínač, pojistka a solenoid. Takže zabité asi 3 hodiny díky pojistce.
Jan
IMG_20221125_122508.jpg

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 27 kvě 2023 17:49
od victom
IMG_20230526_180629.jpg
Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 28 kvě 2023 16:47
od Hanys_a_Kaca
A co mu je? Písty, ventily, válce, blok? Vidím jenom trochu sojovky zespoda na kapotě...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 13:05
od victom
Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

Napsal: 29 kvě 2023 13:07
od Kokesek
victom píše:Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
Vstrikovace trpi hlavne na spatne rizeny tlak vysokotlake pumpy!!! Hlavni je menit refulacni ventil na pumpe co 80tis km!!!

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 13:11
od hok300
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 IMG_20230526_180629.jpgTak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
A co stoji tahle sranda opravit?

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

Napsal: 29 kvě 2023 13:15
od hok300
Kokesek píše: 29 kvě 2023 13:07
victom píše:Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
Vstrikovace trpi hlavne na spatne rizeny tlak vysokotlake pumpy!!! Hlavni je menit refulacni ventil na pumpe co 80tis km!!!
Když to vyměníš musí se nějak kalibrovat?

Zkurveny lendrouvry [emoji20]

Napsal: 29 kvě 2023 13:17
od Kokesek
Ne, prave v tom je ten jeho problem. Napetova uroven pwm modulace je vystup presne definovany pro jeho pracovni tlak. A proto dochazi k poskozeni vstrikovacu. Je to hloupe resene. Do vstrikovacu jde v nekterych rezimech prilis vysoky tlak. A cidlu tlaku na railu je to jedno.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 14:46
od victom
hok300 píše: 29 kvě 2023 13:11
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 IMG_20230526_180629.jpgTak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
A co stoji tahle sranda opravit?
GO, alebo nový motor.
Ku cene by sa mohli vyjadriť viacery motorári. Kľudne aj do sz.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 16:10
od mildo123
To nacipovanie mu asi neprospelo skôr naopak... škoda takto pred výletnou sezónou :sad

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 16:42
od pojir
Mel bych vyborny tip co s tim: https://youtu.be/-2Ng9pWzmoc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 18:55
od Lukasino
pojir píše: 29 kvě 2023 16:42 Mel bych vyborny tip co s tim: https://youtu.be/-2Ng9pWzmoc
To je nápad, když to vidím, tak by tam byl konečně spolehlivý motor :mrgreen:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 19:07
od discovery1liptov
Teraz sme to riesili zakaznikovi :) po skusenostiach s poslednými autami 2,2 sa oblukom ale velkym vyhnut.... nakoniec isiel motor z nemecka zevraj 35 000km z buracky:) funguje... tych 110 000km to si mal mega stastie klientovi to vydrzalo 65000km:)

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 19:45
od hok300
Tomu nerozumim ty jo. Tranzity jezdej kolem 300. Proc to LR vzdy nejak vylepsi?

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 20:01
od discovery1liptov
v tranzite to je celkom fajn iba problemy z DPF ale v defiku pohroma ... narozdiel od 2,4 ktora funguje fajn

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 20:24
od Tazik1992
A to přišlo z ničeho nic ? Nebo tomu předcházelo už několik měsíců předtím vyskakování různých chybových hlášek ?
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
Screenshot_20230526184423.png

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 20:28
od victom
Tazik1992 píše: 29 kvě 2023 20:24 A to přišlo z ničeho nic ? Nebo tomu předcházelo už několik měsíců předtím vyskakování různých chybových hlášek ?
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
Screenshot_20230526184423.png
Nič, žiadne varovanie.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 20:34
od Hanys_a_Kaca
Já teda potkávám mrtvý 2,2 i v transitech docela běžně, vstřikovače, propálené písty = rutina. No a 2,4 transitu mám druhý motor a třetí hlavu, takže nějaká pohádka o nesmrtelnosti, taky ne.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 29 kvě 2023 20:46
od Tazik1992
Nám se totiž kdysi na jedné firemní Pumě stalo to samé - propálený píst
Ovšem tam se děly už dopředu divné věci, čas od času se rozvítila kontrolka motoru a diagnostika vedla ke kontrole toho či onoho.
Napřed váha vzduchu P1103
2014-02-17 chyba P1103
2014-04-25 chyba P1103
Pak recirkulace spalin
2014-10-22 chyba P0404
Pak kombo
2014-11-12 chyba P0404,P1103
Pak jiná variace - řízení recirkulace a EGR ventil
2015-01-22 chyba P0404,P1409
A pak
2015-05 - infarkt, čtrtá srdeční komora

Byl to motor 2,4L, kousek od 200000km.