Určitě, pokud by jste se rozhodnul pro nárazník WARN, tak s nárazníkem
můžete „orat“ pole.
Přeji příjemný den,
Tak a co teď,bude i ta druhovýroba orat pole

[/quote]

.. se mne libi ty chlapacke slova...plna palba- plna vybava etc
... to je musi skolit. nebo co.
Nakupuj zasadne tady od kluku. Je to radove levnejsi a kontakt je osobni a hlavne se nemusis pretvarovat, ze ty skolene borce v autorizovanych servisech musis dohanet, bo si pripadas jako chudak.. role do ktere te chteji dostat a ty se snazis jim a tem , co si to mohou dovolit, vyrovnat.
To je zasadni chyba, ktera te stoji prachy a dustojnost...... i proto vznikl tento web a spolek zalozeny na pratelskych vztazich...
a k navijaku...
Ja jsem poridil na D90 uz druhy
1. byl warn M 6000 - slaby a drahy
slaby znamena to, ze ho moc zatezujes a prudce roste pravdepodobnost, ze ho znicis
drahy znamena, ze jsem ho koupil od autoriz... cca 74 tis / tedy s montazi
2. je Warn 8274 - je to rychlobezka s 50m lana a dovezl jsem si ji z USA za 1499 dolacu
* rychlobezka ma asi 10x rychlejsi chod / asi - nevim to presne, ale jede dost rychle/... rychle jede naprazdno . Ma to spoustu vyhod. Treba ta nejdulezitejsi je ta, ze kdyz v bahnitem terenu zapadavas, tak navijak te dostane ze zapadnuti, auto se dava trochu do pohybu, no standartni navijak je pomaly a ty nepridas, bo by jsi prejel lano a kdyz povolis na plynu, tak zase zapadnes. Rychlobezka ti staci dovinout a kdyz zacnes znovu zapadavat, tak te setrvacnosti dopne a pokopne dopredu. Ver, ze je to ve vetsine pripadu ten nejrozhodnejsi okamzik/ neco podobneho, jako by te nekdo neustale tlacil.... vysledek je takovy, ze ti, co maji klasiku jsou v useku treba 1/2 hodky a ty 3 minuty
* pak tech 50m lana je nekdy prokleti bo nevis, co s tim lanem delat, no kdyz napojis jednu nebo dve kladky, tak se dostanes do tahu, ktery nema zadny navijak- a hlavne ho setris
* pak lepsi brzda
a nevyhody, ktere jsem zjistil?
* prave delka je pro nas slepce nevyhodou ... jsem tahal kamose na dalku a nevedel jsem co se vepredu deje, ikdyz jsem byl ve spojeni a partak zvenku kontroloval... No nejlepsi je primy kontakt.... Kamosova 110 dokopce ,v blate, pod autem v blate strom, ktery nikdo nevidel a ja blbec prikurtovany zazadu ke stromu / to je pro navijak nejvetsi riziko, ktere se musi nekdy podstoupit/.... tak to nevydrzel motor. - jsem to vyresil kitem , silnejsim motorem XP 9,5
tak zvazuj...