Stránka 1 z 2

Tankovanie - kolko natankujete ?

Napsal: 19 bře 2007 07:00
od keso
Mam jednu otazku, kolko sa vam podari natankovat na 1x do nadrze ? D2 TD5 mam asi mesiac, tankoval som zatial 2x. Tankovat idem ked sa mi rozsvieti kontrolka, ale do nadrze dosatnem (po prve vypnutie pistole) len 65 -66 litrov nafty, co sa mi zda byt vzhladom k 95 litrovej nadrzi dost malo.

Napsal: 19 bře 2007 07:18
od Jouzef
na D3 pri rozsviceni kontrolky natankuju 75 litru ( celkem nadrz je 82 litru.. ) :lol:

Napsal: 19 bře 2007 07:48
od Stavros
Vetsinou to byva tak 78-80 litru.

Napsal: 19 bře 2007 07:57
od jezbera ivan
ked mi zacne svietit kontrolka, do TD5 dam cca 82 litrov, ale potom este 2-3 litre s malou pauzou (nafta peni), ked mi uz nejaku chvilu svieti, dam tam aj 86 l.

Napsal: 19 bře 2007 08:18
od Radim
Jouzef píše:na D3 pri rozsviceni kontrolky natankuju 75 litru ( celkem nadrz je 82 litru.. ) :lol:
Já to mám na D3 + / - stejné

Napsal: 19 bře 2007 08:21
od keso
jezbera píše:ked mi zacne svietit kontrolka, do TD5 dam cca 82 litrov, ale potom este 2-3 litre s malou pauzou (nafta peni), ked mi uz nejaku chvilu svieti, dam tam aj 86 l.
Takze je predpoklad ze mi zacina skoro svietit kontrolka .... da sa to nejako zmerat ? Do "sucha" si koli cerpadlu jazdit netrufnem.

Napsal: 19 bře 2007 08:23
od jezbera ivan
keso píše: Takze je predpoklad ze mi zacina skoro svietit kontrolka .... da sa to nejako zmerat ? Do "sucha" si koli cerpadlu jazdit netrufnem.
No, da sa jazdit do "sucha", ale musis pocuvat pumpu, zacne piskat, potom hned doliat z bandasky a ist na pumpu natankovat a priratat objem bandasky. No nevem, ci je uplne presne vypocitanie spotreby az tak dolezite. Mne uz dosla nafta uplne alebo po piskania pumpy x-krat, ale dnes uz ako pocujem ze mi pisti pumpa, odstavim a riesim naftu. Mna totiz moja rezerva od svietenia vie pekne prekvapit.

Napsal: 19 bře 2007 08:23
od zbynek
Dostanu tam okolo 75 litrů. U mne je tankování vždy, tak trochu adrenalinový zážitek.

Napsal: 19 bře 2007 08:51
od vizos
D3 Zatim nejvic 86,1L ale to uz byla rucicka zapadla hluboko pod rezervou.

Napsal: 19 bře 2007 10:02
od discover
V pohode a bezne docvrnkam az 92l.

Čerpadlo

Napsal: 19 bře 2007 10:18
od Miloš II
discover píše:V pohode a bezne docvrnkam az 92l.
No to asi nebude to ořechový jezdit skoro až do sucha :idea: To si koleduješ o zadření čerpadla na naftu což v naší servisní síti není nic levnýho. Mám takovej pocit, že "Milandrogerie" to samý řešil v Jihlavě v servisu a čerpadlo plus montáž něco do 14000,- jestli se nepletu :?: Miloš II

Napsal: 19 bře 2007 10:58
od discover
Milosi, s tim vorechovym mas urcite pravdu, no nedelam to imrvere, ale obcas se mi to podari. I kdyz velmi dobre vim, ze se to nema. Tankovani nepatri k mym oblibenym cinnostem. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 19 bře 2007 12:00
od karel
Ta moje už neviděla plnou nádrž ani nepamatuji, ale jinak rezerva je cca 10 litrů, tedy při maximálním tankování se vejde +- 79 litrů.

Napsal: 20 bře 2007 13:03
od milan.drogerie
Jednou jsem byl tvrďas a jezdil do té doby co svítila
kontrolka a po přijetí k pumpě a naražení plné
cca 86-87l jsem nemohl auto ani nastartovat.
Chytlo až při odjezdu z pumpy na starter (abych nepřekážel).
Asi po pěti metrech jízdy na starter se po počátečním kuckání
motor rozběhnul.
Ponaučení - již nikdy více!!!!!!!!!!!!
Jinak ta sranda stojí opravdu jak psal Miloš cca 14,000,-Kč.
Ta pumpa byla totiž do kopce a když začne pískat čerpadlo tak je nádrž suchá!!!!!!
Milan

Napsal: 20 bře 2007 13:20
od jezbera ivan
milan.drogerie píše: jsem nemohl auto ani nastartovat.
Chytlo až při odjezdu z pumpy na starter (abych nepřekážel).
Asi po pěti metrech jízdy na starter se po počátečním kuckání
motor rozběhnul.
No ono nestačí točit štartérom keď ti dojde palivo a znovu natankuješ, je na to postup - vid. príručka užívateľa k autu.
milan.drogerie píše: Jinak ta sranda stojí opravdu jak psal Miloš cca 14,000,-Kč.Milan
No, ide o to kde kupuješ, no i tak to nie je lacne. V Paddocku je to za 165 libier.

Napsal: 20 bře 2007 22:09
od Radek D3
Ahoj, já jsem jednou dojel s D3, už jen na výpary přískokem k benzínce a dal jsem tam 82,5l . Nádrž sice je pouze na 82l , ale je tam ještě bezpečnostní rezerva pro rozpínání paliva.

Napsal: 22 bře 2007 07:24
od Jouzef
D3 asi oc neadi vyjet nadrz do sucha co? nebo sou nejake pozustatkypo tom skakani ? :) :P

Napsal: 22 bře 2007 15:56
od Radek D3
Žádné pozůstatky nejsou. prostě jsem skákal na výpary asi 300m. Pak jsem natankoval, trochu točil motorem naprázdno pak to dvakrát škytlo a od té doby v pohodě. Raději tankuji o něco dříve. Už se nespoléhám na debilní počítač.

Napsal: 22 bře 2007 17:02
od vizos
Naprosto nepororucuju jezdi do prazda. Me se to stalo v rumunsku pac sme promackly nadrz a neodhadly stav nafty. Auto se z niceho nic zakuckalo chciplo a uz nenastartovalo. Pri pokusu o roztazeni a doliti nafty pc napsalo at zastavim ze hrozi zniceni motoru at se obratim do servisu. Coz bylo v tu chvili naprosto nemyslitelne(servis byl tak +-300km daleko), nastesi se to stalo na asfaltce.
A nebyt schopnych lidi co tam byly s nami. A mechanika na telefonu kterej nam presne rekl kterej sroub povolit, kdy tocit klicem atd. aby sme motor odzvdusnily tak nevim co by sme delali. Nejvic me stve ze uz si nepamatuju jak sme to delali. Pac tohle se proste muze stat i kdyz clovek nechce.

Napsal: 22 bře 2007 21:14
od Radek D3
Jasně stát se to může, protože počítač u LR ukazuje hodně nepřesně.
Já mám do Maroka koupené aditivum do nafty a beru sebou 2ks naftových filtrů a 2x vzduchový filtr. Navíc beru všechny pojistky zvláště jednu sadu těch velkých. Zanedlouho mě čeká 1 servis v 24 tis.km.
Taky mám slíbenou zásuvku se stálým proudem v zadní části vozu na kompresorovou ledničku.