Stránka 1 z 2
0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 13 led 2010 19:33
od witoldo
Da se na diagnostice nebo jinak nastavit prodleva (necitlivost) plynoveho pedalu ?
provizorne jsem udelal doraz, ale zda se mi ze se to zas posunulo o stejnou hodnotu,
plyn pedal mi jde naprazdno dost daleko, blbe se radi... pedal uz hodne citim, a otacky
porad nic.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 13 led 2010 19:35
od MadTom
Pokud vím, tak se nastavuje pouze zda je dvou nebo tří dráhovej (novější auta měla třídráhovej). Citlivost pedálu si přepíná auto samo, při zařazení redukce - vyčteno s návodu.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 17 led 2010 16:22
od MOPADŽI
Tome, kamarád koupil DII. Ty máš český návod ?
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 17 led 2010 16:29
od MadTom
Nemám českej návod, pouze anglický RAVE - mě to stačí, angličtina je jednou z řečí přátel, které rozumím.

Pokud bude mít nějaké dotazy, sem s nimi.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 17 led 2010 16:33
od MOPADŽI
Ok, dík. Přesto kdyby se někomu někde válel, kamarád by ho uživil, pro takové to obecné seznámení s ovládáním auta.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 17 led 2010 16:50
od Jenda
2-3 drahovy pedal na prodlevu nema vliv.Pomuze jen a pouze premapovani ridici jednotky.
Nema smysl hledat zpusob jak to obejit pedalem,nebo necim jinym.U Td5 se odezva na pedal plynu vyresi pouze reemapem jednotky.Mam to a funguje to

Pres rok jsem vymejslel bejkarny,jsem rad ze to mam za sebou a auto jede jak z praku
Honza
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 13:12
od Jan Procházka
Zdravím, jak to ale vyřešit u auta 1999, to prý nemá přemapovatelnou jednotku

Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 13:27
od MadTom
Pokud není přeprogramovatelná jednotka tak jsou dvě možnosti:
1. ta jednodužší je vyměnit jednotku za programovatelnou
2. ta složitější je vyletovat z jednotky příslušný integrovaný obvod (paměť kde jsou uložené mapy a další) a místo mí buďto naletovat druhou nebo dát patici a obvod do ní. Tady se rýsuje ještě možnost dá tam paněti dvě a ty přepínat.
Jám mám auto 2001 a taky tam nemám programovatlenou jednotku. Jestli se mi zadaří a bude na to chuť tak to budu řešit v létě. Vyletovat a naletovat tam jiný obvod pro mě není problém, měl bych to zvládnou. To měl píšu proto, že vždy se může něco nepodařit a poroto pokud bych se do toho pouštěl, tak budu mít nejdříve v záloze druhou jednotku a to nejlépe už spárovanou s druhou jednotkou BCU, aby je stačilo případně jenom prohodit.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 13:47
od Jan Procházka
Tak to je pro mě španělská vesnice... Asi tě budu muset, až to bude aktuální, požádat o pomoc nebo rady, ale počkám až to budeš mít za sebou u svého auta a sdělíš tvoje dojmy z úpravy

Ještě mě napadlo... co taková ta krabička které se říká "power box" apod. fungovalo by to s mojí obyč jednotkou???
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 15:59
od MadTom
Podle toho co jsem kde vyčel, tak power box není to pravé. Ono to totiž v principu pouze něco oblbne - většinou řídící jednotku. Daleko čístší řešení je změna mapy motoru - mě by se to navíc líbílo přepínatelné mezi normální mapou a to "lepší". Pro normální ježdění po silnici je totiž normální mapa dostačující a díky tomu, že motor nemá přebytek výkonu, tak se auto nenechá moc honit. Ale to jsou všechno jenom úvahy. Nejspíš to stejně dopadne tak, že pořídím druhou jednotku a do té se nahraje něco lepšího a tu standardní si nechám v záloze, jak náhradní díl. Nepředpokládám, že by byla potřeba v ČR, ale třeba někde dál mimo republiku by se mohla hodit. Navít to moc místa v kufru nezabere.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 16:07
od Jan Procházka
Asi máš naprostou pravdu, místo to nezabere a určitě je to řešení lepší, zvlášť to zamýšlené přepínání, sice to bude technicky náročnější a o jednu řídící jednotku dražší ale...

Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 16:26
od MadTom
Nevím o kolik to bude dražší - ona sice ta přepisovatelná jednotka něco stojí, ale práce s přeletováním a vlastní čip taky není zadarmo, takže ten rozdíl nemusí být velkej. A navíc zbyde druhá jednotka.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 20 led 2010 21:07
od Jenda
...nic neletujte,kupte jetou prepisovatelnou ECU, treba na ebay obcas byvaj a nebo ji kluci co vozi z UK dovezou.Nelaborujte,nebo dopadnete jako ja

Laboroval jsem,vymyslel a ted se soudim o 8000kc s podvodnikama
Honza
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 21 led 2010 07:39
od Jan Procházka
Jenda píše:...nic neletujte,kupte jetou prepisovatelnou ECU, treba na ebay obcas byvaj a nebo ji kluci co vozi z UK dovezou.Nelaborujte,nebo dopadnete jako ja

Laboroval jsem,vymyslel a ted se soudim o 8000kc s podvodnikama
Honza
Já tvůj příběh četl, asi je fakt problém narazit na poctivého odborníka v naší zemi

přeju ti ať se zadaří

Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 21 led 2010 07:54
od Rosi
Měl bych se z fora odhlasit a nadobro na ně zapomenout. Jsem totiž hipochondr a vy mě furt nutíte si představovat, co Fšechno se mi ještě může na TD5 posrat
Mám 99, cili ten nejzákladnější primitiv a asi si vlastně nemám na co stěžovat, ale s autem cestuju a díky přívalu negativních info, májm strach jet na nákup do Kauflandu, abych se nemusel vracet tágem
Částečně si dělám prdel, ale letošní zimní temata (hlavně od Toma) jsou až hrůzostrašný
Apropos, evidujeme tu že by se někomu pos*al ten potenciometr či co to je na plynovým pedálu Td5? Jak to odejde, zaráz a nebo se jen vypálí nějaká poloha. Jsou zaměnitelný 2 s 3 polohovejma a nebo je to co ročník to jiný řešení?
Dá se případně nějak nouzově doject na "spojený dráty"?
PS: Tome, měl by sis koupit diagnostiku. S tvejma znalostma z oboru elektro bys moh být Fšem užitečnej. No a tvoje lokalizace je přímo ideální

Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 21 led 2010 07:57
od Rosi
Jenda píše:...nic neletujte,kupte jetou prepisovatelnou ECU, treba na ebay obcas byvaj a nebo ji kluci co vozi z UK dovezou.Nelaborujte,nebo dopadnete jako ja

Laboroval jsem,vymyslel a ted se soudim o 8000kc s podvodnikama
Honza
Takže ty užs to definitivně donutil zase jezdit? S IvanemM jsme tě probírali jako jedno ze dvou aut, který řešej nenalezitelnou díru na turbu a už vyměnili snad všechno a furt to neni ono...
Kde byl teda zakopanej pudl?
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 21 led 2010 07:58
od DanoDEF
Jenda píše:...nic neletujte
... Jendo nezabudaj, ze su tu aj ludia, ktori elektronike rozumia. V princike mas pravdu vymyslanie vymysleneho sa neoplati. Jedine, ze sa do toho fakt zakusnes a pre vlastnu potrebu.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 21 led 2010 08:19
od MadTom
To Rosi: o diagnostice uvažuju, ale jenom o nějaké malé (Nanocom?), zatím si ji díky jednomu dobrému člověku (nebudu jmenovat ale je to Miloš) kduž moc škemrám mohu zapůjčit. Co bude dál se uvidí.

Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 21 led 2010 09:02
od Jenda
...ja uz to tu Rosi psal ale jen kratce to zopaknu.Krome uspesne provedene vymene mapy paliva(reemap) to byla od zacatku neuveritelna zalezitost.Spatne vylisovany pin na cidle teploty nasavaneho vzduchu,respektive jeho konektoru.Odbornici z UK to do sebe narvali a a nic neresili,jenze ten jeden pin se tam pohyboval a stridave spoustel nouzovy rezim motoru.To je to kdyz jedes a nejednou jakoby za tebe nekdo ubral a auto jelo napul.Pak chvilku dobry a tak stale dokola a diagnostiky si s tim nevedeli rady(je to jako kdyz odpojis vahu vzduchu)

Odhaleni byla nahoda ale v Mohelnici uz to jelo jak z praku a ted jeste lepe,pšššt nesmim to zakriknout
H.
Re: 0 uplynoveho pedalu, nastaveni prodlevy chodu TD5
Napsal: 05 úno 2010 13:31
od Jenda
Ja tedy zlehka provetram tohle tema.Jak uz psal Dano,nemam zapomenout na to ze tu jsou odbornici i co se ECU tyce.Nuze,mam doma origo puvodni ECU z meho Defa.Byla na ni pokazde nejaka zavada a nikdo nezjistil jaka,pry snad studenak(spoj nebo proletovani).Dal jsem ji tedy na opravu lidem co se tim udajne zabyvaj.Vysledek je ten ze se na ni predtim dalo jezdit v nejhorsim v nouzovem rezimu,ted uz to na ni ani nenastartuju.Ptam se tedy,jestli je tu nekdo,kdo by se na chtel podivat a pripadne se pokusit ji rozhybat?
Honza