Diagnostika pre Landrover-diagnostika,kalibrovanie/konfiguracia
Napsal: 20 led 2010 15:07
Kupili sme si s Ivanom diagnostiku aby sme si vedeli "osetrovat" nase LR - takze ak bude niekto nieco "laborovat" - nech mi napise spravu a mozeme poskytnut sluzby tykajuce sa tychto elektronickych aut:
Viem diagnostikovat (citat chyby, live data, resetovat servisne intervaly) na D3, D4, RRS (do rv 2014), Range Rover (do rv 2014).
Na Discovery 3 navyse viem robit kalibraciu podvozka, robit zmeny v konfiguracii vozidla a podobne - vid nizsie.
Sme v Bratislave a blizkom okoli - ale da sa dohodnut aj vzdialenejsie miesto na "zasah".
Dokaze to vela veci so vsetkymi modulmi v aute - spomeniem niektore:
- diagnostika: precitanie chyb, ulozenie/zaloha a zmazanie; reset/zmena oznamovaneho servisneho intervalu na dalsie obdobie podla specifikacie aku kto chce (skratenie intervalu a podobne)
- pri vozidlach s navigaciou - aktivacia zobrazenia 4x4 info a off-road navigacnej obrazovky,
- zmeny konfiguracie vozidla: napr: denne svietenie, troj-blinkre, aktivacia tempomatu, aktivacie prednych/zadnych senzorov, ovladanie na volante, aktivacia xenonov, aktivacia telefonneho modulu, tv - skratka pri dodatocnych montazach rozneho vybavenia treba aktivovat parametre v konfiguracii lebo inak o nich auto "nevie" a nemusia preto korektne fungovat
- prekalibrovanie Air suspension; citanie "live" dat z air suspension
- zmenu/update/upgrade noveho software do riadiacich jednotiek - podla dohody a casovej narocnosti - napr. upgrade software v bluetooth module na umoznenie zobrazovania mena z telefonneho zoznamu telefonu na displeji v aute
- zaloha software/mapy z riadiacej jednotky motora (napriklad ak ma auto ladenu mapu a ide na navstevu do autorizovaneho servisu - pravdepodobne mu ju prepisu na seriovu) a nove nahratie do ECU
- nahratie kupenej ladenej mapy do ECU motora (mapy len od Pete Bell z UK)
a mnohe ine - treba sa spytat
Orientacne ceny (pri kazdom ukone je sucastou kompletna diagnostika vsetkych systemov a chyby dostanete v emaili):
- zapnutie "4x4 info" a "Off-road navigacie": 40 EUR
- kalibracia vysky podvozku (napr. po vymene cidiel alebo ked chcete auto zvysit, znizit): 30 EUR
- kalibracia tacho (pri vacsich pneu): 30 EUR
- reset servisneho intervalu: 10EUR ( + 10EUR ak sa ma menit na na kratsi / dlhsi / castejsi - podla potreby)
Ked sa robi kombinacia tak su ceny samozrejme nizsie - horeuvedene je len pre orientaciu - lebo poziadavky mozu byt rozne.
Viem diagnostikovat (citat chyby, live data, resetovat servisne intervaly) na D3, D4, RRS (do rv 2014), Range Rover (do rv 2014).
Na Discovery 3 navyse viem robit kalibraciu podvozka, robit zmeny v konfiguracii vozidla a podobne - vid nizsie.
Sme v Bratislave a blizkom okoli - ale da sa dohodnut aj vzdialenejsie miesto na "zasah".
Dokaze to vela veci so vsetkymi modulmi v aute - spomeniem niektore:
- diagnostika: precitanie chyb, ulozenie/zaloha a zmazanie; reset/zmena oznamovaneho servisneho intervalu na dalsie obdobie podla specifikacie aku kto chce (skratenie intervalu a podobne)
- pri vozidlach s navigaciou - aktivacia zobrazenia 4x4 info a off-road navigacnej obrazovky,
- zmeny konfiguracie vozidla: napr: denne svietenie, troj-blinkre, aktivacia tempomatu, aktivacie prednych/zadnych senzorov, ovladanie na volante, aktivacia xenonov, aktivacia telefonneho modulu, tv - skratka pri dodatocnych montazach rozneho vybavenia treba aktivovat parametre v konfiguracii lebo inak o nich auto "nevie" a nemusia preto korektne fungovat
- prekalibrovanie Air suspension; citanie "live" dat z air suspension
- zmenu/update/upgrade noveho software do riadiacich jednotiek - podla dohody a casovej narocnosti - napr. upgrade software v bluetooth module na umoznenie zobrazovania mena z telefonneho zoznamu telefonu na displeji v aute
- zaloha software/mapy z riadiacej jednotky motora (napriklad ak ma auto ladenu mapu a ide na navstevu do autorizovaneho servisu - pravdepodobne mu ju prepisu na seriovu) a nove nahratie do ECU
- nahratie kupenej ladenej mapy do ECU motora (mapy len od Pete Bell z UK)
a mnohe ine - treba sa spytat
Orientacne ceny (pri kazdom ukone je sucastou kompletna diagnostika vsetkych systemov a chyby dostanete v emaili):
- zapnutie "4x4 info" a "Off-road navigacie": 40 EUR
- kalibracia vysky podvozku (napr. po vymene cidiel alebo ked chcete auto zvysit, znizit): 30 EUR
- kalibracia tacho (pri vacsich pneu): 30 EUR
- reset servisneho intervalu: 10EUR ( + 10EUR ak sa ma menit na na kratsi / dlhsi / castejsi - podla potreby)
Ked sa robi kombinacia tak su ceny samozrejme nizsie - horeuvedene je len pre orientaciu - lebo poziadavky mozu byt rozne.