Stránka 1 z 1

Zapach nafty

Napsal: 23 bře 2007 17:31
od AlexDiscoTd5
Zdravim vsetkych, v poslednom case sa mi stava ze ked odtavim auto a v priebehu pol hodiny az hodiny zas jazdim ked nastartujem citim v kabine jemny zapach nafty akoby niekde inukala v priestore motora. Mate niekto podobnu skusenost alebo ste to uz nejako risili? Vdaka

Napsal: 24 bře 2007 08:04
od Admin
Dělají se ti pod autem mastné fleky? Nejčastěji utíká nafta z regulátoru tlaku paliva. Najdeš ho na pravé straně z pozice řidiče vzadu na konci hlavy. Je to příruba do které vedou gumové hadičky a je vidět část ventilu.

Napsal: 24 bře 2007 14:07
od AlexDiscoTd5
pozriem na to a dam vediet, ale nezdalo sa mi zatial ze by po mne niekde zostavali flaky

Napsal: 25 bře 2007 23:02
od jezbera ivan
Tak tento priznak som mal na dvoch D2kach a na oboch to bolo to co pise amnin - regulator tlaku nafty. Este nemusi kvapkat pod auto a uz zapacha, vymenit, cca 6-7tis ak si dobre pamatam. Vymenia bez problemov tam co som ti pisal v BA.

Napsal: 28 bře 2007 12:24
od Admin
Tady je fotka regulátoru. Tenhle novější má navíc horní hadici co vede podél hlavy.

Napsal: 28 bře 2007 14:13
od ALF
ČaOFF tak název tématu je jakýsi protiklad k vůni benzínu? :lol: ALF

Napsal: 28 bře 2007 14:36
od Admin
ALF píše:ČaOFF tak název tématu je jakýsi protiklad k vůni benzínu? :lol: ALF
Nafta zase voní po kvalitním spálení (bez katalizátoru) kdešto o benzínu se tohle řící nedá :wink:

Napsal: 30 bře 2007 07:22
od ALF
Admin píše:
ALF píše:ČaOFF tak název tématu je jakýsi protiklad k vůni benzínu? :lol: ALF
Nafta zase voní po kvalitním spálení (bez katalizátoru) kdešto o benzínu se tohle řící nedá :wink:
Slivovice zase voní po kvalitním Pálení. A tak to má být! ALF

Napsal: 05 úno 2008 16:24
od milan.drogerie
Admin píše:Dělají se ti pod autem mastné fleky? Nejčastěji utíká nafta z regulátoru tlaku paliva. Najdeš ho na pravé straně z pozice řidiče vzadu na konci hlavy. Je to příruba do které vedou gumové hadičky a je vidět část ventilu.

Dělalo mi to přěsně to co popisuješ.Dal jsem to u nás do servisu a před momentem mi donesli přírubu s takovým hajzlíkem uvnitř.
A přesně tu potvoru bych potřeboval!!!
Je na ní napsáno asi MSIA 100000 pak nějakej trojúhelník či co
a D6 99.
Máte to na skladě a nechalo by se to brzo poslat?
Auto jim překáží na dílně.
Původně jsme mysleli,že to bude třebas jen hadice na zpátečce.
Milan
Pokud bude potřebovat spec.objednávka tak ji zítra pošlu!
Potřeboval bych to.
Díky za brzkou odpověď.

Re: Zapach nafty

Napsal: 05 úno 2008 19:58
od Sam
AlexDiscoTd5 píše: ......jemny zapach nafty .....
Nevím kde bydlíš. Já na konci vesnice a odstavené auto okamžitě začnou okupovat myšky :evil: ... a po pár dnech ...... nakousané hadičky, nacupovaná izolace.... Doporučuji kontrolovat :!:

Napsal: 06 úno 2008 08:02
od milan.drogerie
Admin píše:Tady je fotka regulátoru. Tenhle novější má navíc horní hadici co vede podél hlavy.
Nevidím tu fotku !!!!!
Milan

Napsal: 06 úno 2008 09:36
od karel
Před časem se stěhovalo fórum a fotky se bohužel ztratily a zůstal jen text. :(

Napsal: 06 úno 2008 09:56
od Stavros

Napsal: 06 úno 2008 10:16
od milan.drogerie
Vyřízeno!
Prve jsem to dovezl od Hose z Jihlavy cena 4146,-
těsnění 83,30
Celkem 4229,- včetně DPH
Milan
Nevím,jestli je to výhodná cena ,ale bylo to hned.

Napsal: 06 úno 2008 10:19
od milan.drogerie
Děkuji za obrázky .
Byl to ten starší typ bez tý hadice přes motor.
Milan

Napsal: 06 úno 2008 10:20
od Stavros
No vidis, jak si sikovnej.

Napsal: 12 úno 2008 10:01
od milan.drogerie
Stavros píše:No vidis, jak si sikovnej.
Taky trochu hloupej!!!!!!!
Bafnul jsem zalepenou krabici a těsnění podle staré příruby a mazal zpátky domů.
Za hodinu přijel mechanik,že to těsnění nepasuje o pořád to teče.
Ona se totiž změnila trochu příruba a kanálky vní a to staré těsnění prostě nepasuje na díry (kanálky).
Druhý den jsem letěl do Jihlavy znovu co s tím uděláme.
Naštěstí stačilo vyměnit těsnění za ten nový typ a zatám to drží.
Takhle to dopadá, když je člověk moc divokej!!!!!
Milan
Jinak se omlouvám Adminovy,že jsem to nevzal od něj.
TA PŘÍRUBA JE POTŘEBA NAFOTIT I Z DRUHÉ STRANY!
Tam byl problém oni jsou totiž zespodu stejné s tím novým typem,
akorát ta novější má v nálitku otvor pro tu hadici co vede přes motor.

Milan

Napsal: 12 úno 2008 19:15
od Admin
Nově dodavané regulátory, jak pro model před i po roce 2002 už mají stejná tesnění.
Pokud někomu vydržel původní regulátor (modely před rokem 2002) musí dát i jiné těsnění.
Osobně těsnění dáváme vždy mové. Stojí okolo 90,- to není zase taková položka.