Stránka 1 z 5
Kola/pneu
Napsal: 24 bře 2007 17:47
od ALF
Kolika max.palcové disky dám na discoveru(není zvedlá) a jaké pneu k tomu?Dík za radu a názory.ALF
Napsal: 24 bře 2007 19:42
od Potapěč
Disky podle pneu, doporučuji co nejužší, pneu bez úpraf 245/75/16 a s těmi disky co máš 7,5/16 s malým zastřižením zadního blatníku 235/85/16.

Napsal: 24 bře 2007 20:29
od drapak 71
tak to jsou informace co přesně potřebuju

Napsal: 24 bře 2007 20:35
od Potapěč
Tobě sem je předal uš fčéra? Že tys byl zas f šantánu resetovat hard disc.

Napsal: 24 bře 2007 20:50
od drapak 71
néééé,ale raději to mám napsany a ve více variantách
Napsal: 25 bře 2007 11:53
od ALF
Potapěč píše:Disky podle pneu, doporučuji co nejužší, pneu bez úpraf 245/75/16 a s těmi disky co máš 7,5/16 s malým zastřižením zadního blatníku 235/85/16.

ČaOFF a dík, a 17 nebo 18 palečkové tam bez stříhání(nechci Camelce ubližovat) a zvedání nedám? ALF
Napsal: 25 bře 2007 13:50
od Potapěč
Jaký 17-18 to leda tak stopařky?
Spíš bych se snažil sehnat 15" disky s ET -35 a pneu 32/9,5/15 s nimy vypadá Disco ještě lépe.
Jestli tam dáš 17" 18" disky, tak ti dojedu osobně zlámat pačmáky.

Napsal: 25 bře 2007 14:18
od DanoDEF
Potapěč píše:
Jestli tam dáš 17" 18" disky, tak ti dojedu osobně zlámat pačmáky.

... a co povies na Defika 90 s 22" diskami 255/45R22...videl som na vlastne oci...

Napsal: 25 bře 2007 14:21
od Potapěč
Napsal: 25 bře 2007 17:17
od ALF
Potapěč píše:Jaký 17-18 to leda tak stopařky?
Spíš bych se snažil sehnat 15" disky s ET -35 a pneu 32/9,5/15 s nimy vypadá Disco ještě lépe.
Jestli tam dáš 17" 18" disky, tak ti dojedu osobně zlámat pačmáky.

Mně ty čísla nic neříkají, v tom nejsem zběhlý. 15 palečků to vím,ale ET -35 (to jsem viděl v kině,natočil to Špilberk že?

a pneu 32/9.5/15 na to musím kouknout.Kdybys měl obrázek,kde to uvidím,tak rychleji pochopím. ALF
Napsal: 25 bře 2007 18:58
od Land Jirka
ET, čili česky "zális", je vzdálenost osazení disku, čili příruby, kterou se montuje na náboj, od středove roviny ráfku.
ET "0"znamená, že příruba disku kterou montuješ šrouby na auto je přesně v polovině disku.
ET -35 značí , že ti kola polezou o 35 mm ven z blatníků oproti diskům s
ET 0.
Ohledně značení pneu si to přečti třeba zde:
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3713
Jinak gratuluji k camelce a na ty 17" a 18" disky fakt zapomeň.
Napsal: 25 bře 2007 22:32
od coroner
Land Jirka píše:ET, čili česky "zális", je vzdálenost osazení disku, čili příruby, kterou se montuje na náboj, od středove roviny ráfku.
ET "0"znamená, že příruba disku kterou montuješ šrouby na auto je přesně v polovině disku.
ET -35 značí , že ti kola polezou o 35 mm ven z blatníků oproti diskům s
ET 0.
Tak tak, ještě ilustrativní obrázek:
Napsal: 25 bře 2007 22:46
od drapak 71
moc pěkný obrazek konečně jsem to pochopil pořádně a už se mě snad nebude plíst

Napsal: 25 bře 2007 22:50
od jezbera ivan
Tak ako pise potapac, 245/75 R16 (265/70 R16 ekvivalent) bez liftu alebo s liftom 2" das aj 235/85 R16 - orig CamelTrophy rozmer (265/75 R16 ekvivalent) ale pri romto rozmere k tvojim diskom budes potrebovat podlozky 30mm aby ti nesuchali predne kola o ramena pri plnom vytoceni. Rezat treba pri oboch rozmeroch, nebojsa "pseudokamelke" neublizis, blatnik je hlinikovy. Ak tam das 17" alebo 18" disky, daj sem potom fotku, to si asi vela D1 fandov pozrie v nemom uzase!
Napsal: 26 bře 2007 08:44
od ALF
ČaOFF a díky za rady i názory. Kdyby byly nějaký fotky-odkaz na takový kola na Discoverzi,tak budu rád. Dík ALF
Napsal: 28 bře 2007 20:40
od Radek D3
Ahoj mám D3 a dnes jsem přezouval ze zimních na terénní pneu a při vyvažování jsme zjistil kopnuté 3 disky. Myslel jsem , že alu disky origoš na D3 něco vydrží,ale mýlil jsem se...přece jen 500gramů na jedné straně a 250 na druhé je dost

. No nezbývá mi nic jiného než je sundat dolů a nechat je odborně srovnat.

Tak nakonec disky jsou v pořádku,ale v pneuservisu měli na h....vyvažovačku....naštěstí mi vrátili prachy a servis a vyvážení zadara.
Akorát ten čas mi nikod nevrátí.
Napsal: 29 bře 2007 01:56
od RudaK
Radek D3 píše:Ahoj mám D3 a dnes jsem přezouval ze zimních na terénní pneu a při vyvažování jsme zjistil kopnuté 3 disky. Myslel jsem , že alu disky origoš na D3 něco vydrží,ale mýlil jsem se...přece jen 500gramů na jedné straně a 250 na druhé je dost

. No nezbývá mi nic jiného než je sundat dolů a nechat je odborně srovnat.

Já myslím že to dělají ty pneu.Já dal 19" a ujel na nich cestu do Regenzburku a zpět a pak obul MT/R a olůvka jsou taky slušný váhy. ( ta jízda po dálnici těm diskům neuškodila )

a srovnej to laťou a je to

Napsal: 30 bře 2007 01:54
od Jarys
Mám na DII disky 18" . Jaký největší rozměr AT nebo MT mohu použít?

Tedy hlavně co nejvyšší, aniž bych musel nějak zasahovat do karoserie. Do podložek na rozšíření bych klidně šel.
Napsal: 30 bře 2007 07:59
od erik
Radek D3 píše:Ahoj mám D3 a dnes jsem přezouval ze zimních na terénní pneu a při vyvažování jsme zjistil kopnuté 3 disky. Myslel jsem , že alu disky origoš na D3 něco vydrží,ale mýlil jsem se...přece jen 500gramů na jedné straně a 250 na druhé je dost

. No nezbývá mi nic jiného než je sundat dolů a nechat je odborně srovnat.

Furt to rikam, ze vetsi disk jak 16" je na cestu, ci lehci teren. I pneu MT stoji vic. Dokonce vic jak SIMEX.
Reseni je snad v tom vyzkouset 120 tkove plechy v 16"- treba z BMW a dat tam levne MT za 4,5 tis. Narovnat plech 2 kladivy neni problem. M.j. ve vetsine statu v Africe pneu vubec nevyvazuji...

disky
Napsal: 31 bře 2007 07:52
od RudaK
Eriku,vždyť D3 je do lehčího terénu ne.

Tak to vydrží i s 19" jak G4.

Jinak tvarově je dobrá pokladnička ne?
