Stránka 1 z 2
Radkova Disco II 2,8Tdi
Napsal: 28 bře 2007 00:09
od erik
copy z diskuze
Zaslal: út březen 27, 2007 10:06 pm Předmět: Re: Tuning motoru Td5
--------------------------------------------------------------------------------
default napsal:
Nevim, jestli tady takove tema nekdy bylo, nebo je (fakt jsem ho nenasel), ale:
da se motor Td5 jeste nejak upravit? Zvysit vykon, tah, apod.?
Jo, nejenom zvysit vykon cipovanim ridici jednotky, upravy na turbu a nafte, ale i vymena za bezpocitacovy 2,8 Tdi.
Tato varianta je podle meho nazoru nejlepsi. Radek2,8Tdi ho nechal u Mejznara namontovat na DII. Je to asi jediny exemplar na Svete a Radek 2,8Tdi je na to patricne pysny
Doufam, ze nam brzy da material do disuse a predstavi svou Discokrasavici ostatnim
_________________
Napsal: 28 bře 2007 08:03
od Stavros
Ja bych ale asi musel prodat ledvinu kvuli tomu motoru. Cena je v radech koupe dalsiho Defika.
Napsal: 28 bře 2007 13:41
od Radim
Stavros píše:Ja bych ale asi musel prodat ledvinu kvuli tomu motoru. Cena je v radech koupe dalsiho Defika.
No nevím, jestli by tvojí ledvinu někdo mohl použít

Napsal: 28 bře 2007 14:49
od Admin
Radim píše:No nevím, jestli by tvojí ledvinu někdo mohl použít
Možná na přednášky mediků, jako odstrašující případ
Stavros píše:Cena je v radech koupe dalsiho Defika
Bohužel máš pravdu. Ale věřím, že to bude za hodně peněz hodně muziky.

Napsal: 28 bře 2007 14:54
od Stavros
Volove, ja jsem skoro abstinent.
Napsal: 28 bře 2007 15:01
od RudaK
To můžu potvrdit o Stavrosovi a taky myslím že má Admin pravdu o té Disco.

Napsal: 28 bře 2007 17:45
od erik
Uz si pripadam jako mluvci LandRoverClubu. Je pravda, ze ostatni ten internet nejak nemusi a Radek se tim zivi, ale doma dava PC pauzu. Tak jen sprostredkovane. Cenu nereknu, neni to dulezite. Dulezity byl umysl mit motor, ktery slape odspodu a je pro offroad nejvic vhodny. Jak znam Radkovu , dnes uz Disco2,8Tdi, patri urcite k nejupravenejsim Disco v techto koncinach. Posledni elektronika je klimatizace. Vse slo uz pryc. I s Td 5 to bylo jedno z nejpruchodnejsich aut i mezi Defendery 90. Prvni expedicni, nebo jak low rika, vylet ceka v maji do Moldavie. Tam ji lehce otestuje , ale cil pripravy je jasny: Expedice Kamcatka 2008. Ja uz taky ladim sveho D90.
Fotky jsem chtel dat dneska, no Radek 2,8 Tdi rozbil na kole fotak

Tak snad koncem tydne. J
Jinak by se mohl o tomto autu rozepsat Admin... Delal to Mejznar a trvalo to tusim 2 mesice... Byly nejake technicke problemy, Admine?
Napsal: 28 bře 2007 18:37
od DanoDEF
erik píše:Byly nejake technicke problemy, Admine?
asi skor casove...
Napsal: 28 bře 2007 20:37
od Admin
No, problém s instalací motoru do auta až takový nebyl. Už jsme dva instalovali do Defíka. Problém byl se zachováním funkční klimatizace, ACE, ABS... . Nejvíc práce bylo právě s klimou. Nakonec se vše podařilo zdárně vyřešit. Musela tam zůstat původní řídící jednotka motoru, z důvodu propojení na další jednotky (karoserie, ABS, klimatizace).
Napsal: 29 bře 2007 08:16
od Stavros
Ja bych ty ceny tak nedramatizoval a rekl to, aby vsichni vedeli, jestli o tom vubec premyslet nebo ne. Kazdopadne vim, co dela Radek, patrim k jeho zakaznikum, takze tusim, ze ho to urcite nepolozilo.
Spis mi slo o to, zda je to investice vhodna nebo je opravdu lepsi za ty penize koupit Defika 90 a v terenu mu davat co se do nej vejde. A uz vubec nechci premyslet o tom, zda do terenu nejsou nektere alternativy z rad konkurence vhodnejsi. /Mercedes G, Toyota LC 105, 78 atd./
Napsal: 29 bře 2007 18:53
od erik
Stavros píše:Ja bych ty ceny tak nedramatizoval a rekl to, aby vsichni vedeli, jestli o tom vubec premyslet nebo ne. Kazdopadne vim, co dela Radek, patrim k jeho zakaznikum, takze tusim, ze ho to urcite nepolozilo.
A az to zjisti jeho..... tak asi vysvetlovat nebude stacit.

Foto
Napsal: 29 bře 2007 19:11
od kudrnac
Máte co jste chtěli první pohled do motorového prostoru.
Napsal: 29 bře 2007 20:39
od erik
Kde jsou plasty?
Napsal: 29 bře 2007 20:55
od DanoDEF
erik píše:Kde jsou plasty?
...v separovanom odpade...

Napsal: 30 bře 2007 08:06
od Stavros
Ty blaho, motor je to jako krava a neco mi rika, ze se do prestavby asi sam nepustim.
Napsal: 30 bře 2007 08:18
od erik
Stavros píše:Ty blaho, motor je to jako krava a neco mi rika, ze se do prestavby asi sam nepustim.
...no, mne to laka

Od Radka vim, ze montovat to do Defika je hracka. Nejsou problemy s klimatizaci a nemusi se skoro nic upravovat.On to tusim mel u Mejznara vic jak mesic. ... pisu zpravne, admine?
Napsal: 30 bře 2007 08:33
od Stavros
Mesic je docela dost, myslim, ze Drahos by to zmaknul taky. Tim nechci nejak schazovat profesionalitu u Mejznara. On se v tom fakt vyzna.
Napsal: 30 bře 2007 08:42
od erik
Stavros píše:Mesic je docela dost, myslim, ze Drahos by to zmaknul taky. Tim nechci nejak schazovat profesionalitu u Mejznara. On se v tom fakt vyzna.
uf... To se as admin ozve. Radek mi rikal, ze ten motor je na Defika a Disco ma privody na druhe strane... tak to museli predelat, improvizovat etc. Drahos prijel vcera a ja mam u neho poloosy MaxiDrive uz od leta...Kudrnac ani nerikam. Ted tam bude velka tlacenice...
Napsal: 04 dub 2007 17:00
od Kangaroo
Napsal: 04 dub 2007 19:22
od erik
Zitra ji uslysim nazivo...
