Stránka 1 z 2
rejd u DII
Napsal: 18 úno 2010 17:34
od libovka
Když zatočím do prava tak mám volant o čtvrt otáčky víc než když zatočím do leva.Takzvaně má jednu a třičtvrtě otáčky,ale v levém rejdu má jeden a půl otáčky.Je to tak správně???
Re: rejd u DII
Napsal: 20 úno 2010 19:51
od libovka
To nikdo netočíte volantem?

Re: rejd u DII
Napsal: 20 úno 2010 21:03
od eliott
Já točím, ale nesleduju takové detaily

Re: rejd u DII
Napsal: 21 úno 2010 17:52
od MOPADŽI
Nevím, ale tohoto bych si snad ani nevšiml. Jinak točím, točím

Re: rejd u DII
Napsal: 21 úno 2010 21:15
od zbynek
Teda, ty máš starosti

Čoveče ty na každou otázku založíš nové téma.......

Re: rejd u DII
Napsal: 22 úno 2010 11:22
od Pavel C
libovka píše:Když zatočím do prava tak mám volant o čtvrt otáčky víc než když zatočím do leva.Takzvaně má jednu a třičtvrtě otáčky,ale v levém rejdu má jeden a půl otáčky.Je to tak správně???
A zkoušel jsi, jestli doprava auto opíše stejnou kružnici jako doleva? Rejd se dá seřídit.
Re: rejd u DII
Napsal: 26 úno 2010 20:20
od ligi
ja by som urcite isiel na geometriu.tam ti to nastavia
Re: rejd u DII
Napsal: 28 úno 2010 18:05
od witoldo
taky muze byt jeden doraz ztraceny..
Re: rejd u DII
Napsal: 28 úno 2010 18:24
od libovka
geometrie je v poho a dorazy jsou tam oba.
Re: rejd u DII
Napsal: 28 úno 2010 20:14
od ligi
geometria moze byt v poriadku nemusi ti auto nikde tahat ani zrat gumi a a moze to byt posunute na geometrii sa to da presne nastavit
Re: rejd u DII
Napsal: 01 bře 2010 12:56
od teslo
jeden doraz moze byt nastaveny inac ako druhy

Re: rejd u DII
Napsal: 01 bře 2010 14:27
od libovka
Dorazy jsou oba stejně.Já bych to serídil,ale spojovačka co je od řízení se nedá už seřídit.
Re: rejd u DII
Napsal: 02 bře 2010 08:06
od teslo
Teraz nerozumiem...oba dorazy mas rovnako nastavene a auto Ti do jednej strany viac zataca? Oba dorazy plnia funkciu dorazov? Alebo inac...ked vytocit kolesa ja jednu aj druhu stranu je medzera medzi pneu a ramenom( radius arm) rovnaka?
Re: rejd u DII
Napsal: 02 bře 2010 15:07
od Jindra
VČERA JSEM TO ZKUSIL, A MÁM TAKY PRAVÝ TROŠKU VÍC...
Re: rejd u DII
Napsal: 02 bře 2010 15:48
od teslo
Jindra píše:VČERA JSEM TO ZKUSIL, A MÁM TAKY PRAVÝ TROŠKU VÍC...
A ako si na to prisiel? co si meral?
Re: rejd u DII
Napsal: 02 bře 2010 15:54
od visby
mam pocit, ze defaultne je na pravo trochu vacsi rejd.
ja som to zistil tak, ze mi 32" guma pri plnom pravom trochu sucha a pri plnom lavom nie. samozrejme, ze je to len o nastaveni dorazu...
Re: rejd u DII
Napsal: 02 bře 2010 17:53
od libovka
Při zatáčení doprava mám volant o čtvrt otáčky dál než na driuhou stranu.Myslím si spíš že je to tím že při zatáčení doprava se to zarazí o doraz na levém kole.No a jak je levé spojené s pravým spojovačkou tak se to v těch čepech našponuje a o to víc se dá otočit volant.
Zkrátka doprava je doraz přes dvě spojovačky a doleva je doraz přes jednu spojovačku.
Re: rejd u DII
Napsal: 03 bře 2010 08:14
od teslo
tato argumentacia je sice mozna, ale znamena volu v capoch a riadeni...to urcite nieje dobre. Skor sa priklanam k nastaveniu dorazov. Anyway...ked ide auto rovno mas volant tiez v rovine?
priznam sa, ze ma doteraz nenapadlo spocitat kolko otacok volantu je na ktoru stranu...pre mna je dolezity len fakt, ze mam dorazy nastavene na maximum( resp. minimum) - tzn. maximalne vytocenie kolies. Nastavene tak, aby mi pri plnom zatoceni kolesa len uplne jemne drhli o ramena. Toto nastavenie sa u mna lisi podla toho ake pneu a disky pouzijem.
Este vec...pri zvidhnutom aute sa meni geometria prednej napravy - posuva sa cela dolava. Tym padom sa menia aj uhly prednych ramien a niesu uz kolmo na napravu, ale mierne sikmo. Tym padom moze vzniknut jav, ze do jednej strany sa nastavit vacsie vytocenie ako do druhej. Toto je iba teoreticka uvaha...neviem ako vplyv to ma v praxi.
Re: rejd u DII
Napsal: 03 bře 2010 11:45
od libovka
Vůle v čepech není určitě protože mám vše nové.
Re: rejd u DII
Napsal: 04 bře 2010 21:08
od Land Lover
nedalo mi to a taky sem to zkusil zarejdovat, a mám to taky jinak...
v příručce píšou ... počet otáčet od dorazu k dorazu 3,5
to by mělo znamenat na každou stranu 1,75 otáčky
tak nevim