Stránka 1 z 1
Co to kvičí?
Napsal: 03 dub 2007 23:47
od Jarys
Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Napsal: 04 dub 2007 06:29
od karel
Mě se tak ozývá futro setrvačníku, ale hlavně pokud jsi v redukcích a potřebuješ jet víc pod plynem.Je potřeba to pouzdro vyměnit, ale není to akutní.Až budu dělat spojku tak ho vyměním.
Napsal: 04 dub 2007 07:14
od Jouzef
To muze byt turbo taky ne kdy to kvici pouze pri zatahjhu ptz turbo sepina pouze pri zatahu jinak je vypnuto pomoci ventilu

Kvičení
Napsal: 04 dub 2007 08:06
od Miloš II
No mě odešlo před týdnem ložisko na kladce u kompresoru. Soudruzi v UK tam dali pěknej šmej. Nejen, že to ložisko nemá ani číslo, ale bylo vystředěno promáčknutou plechovou podložkou a na ní visí celý tah hlavního řemenu. Pro zajímavost je to číslo 6303-2RHS/C. Místo plechových krytek ložiska jsem volil gumové něco na spůsob gufera. Zdraví Miloš II
Re: Co to kvičí?
Napsal: 04 dub 2007 09:50
od Potapěč
Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Buď f klidu je to turbo.

Napsal: 05 dub 2007 10:21
od Admin
Tak jak jsi to napsal, tak je to zvuk turba. Pokud se ti zdá že píská víc než kdykoliv předtím, zkontroluj si těšnění, vzduchové hadice a intercooler jestli nemáš netěsnost.
Napsal: 06 dub 2007 10:15
od Jarys
Taky bych to viděl na to turbo a jelikož zvuk neustává tak musím do servisu. Jsem jeden z těch co si nevymění ani žárovku a demontáž sedmého sedadla byla na hranici mých možností, co se oprav týče.

Jo ale ježdění to je jiná...

Napsal: 06 dub 2007 14:48
od Admin
Jarys píše:... demontáž sedmého sedadla byla na hranici mých možností, co se oprav týče.
Sqvělý ještě pár takových kroků a už nebudeš potřebovat servis. Mě se zdá že se podceňuješ

Napsal: 06 dub 2007 21:06
od Potapěč
Jarys píše:Taky bych to viděl na to turbo a jelikož zvuk neustává tak musím do servisu....
Turbo kvičet musí, na můj fkus by mohlo i víc.
Re: Co to kvičí?
Napsal: 06 dub 2007 22:03
od Luboš M.
Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Já mám ten samej problém u Defu. Když auto zatáhne tak mi začíná neco pištět. Mám podezření na Intercoler, protože na hadice jsem již sahal a nikde neuchází.
Napsal: 07 dub 2007 11:17
od Potapěč
Sahni si na hlavu,

kolikrát sem eště musim napsat, že to dělá turbo a je to ok.

Mnohem horší by bylo, dyby slyšet nebylo.

Napsal: 07 dub 2007 13:06
od BigTwin Jirka
Zajímavá debata o problémech u auťáků s turbem.
Napsal: 07 dub 2007 13:38
od Kocur
Si nekdy poslechnete starou karosu nobo podobnej vehykl

proti tomu je to vase jak mysi pisknuti

Napsal: 09 dub 2007 23:47
od Jarys
To jsem si všimnul hned při koupi, že turbo pěkně hvízdá, ale teď se zvuk opravdu podobá kvílení klíňáku, což určitě není v normálu. Jen si najít čas na ten servis.
Napsal: 17 dub 2007 21:34
od Jarys
Tak jsem udělal 110000km servis. No nedopadl jsem zrovna nejlépe. Tlumiče, gufero na předním diferenciálu, tlumič řízení. No a co je nejhorší v přídavné převodovce bylo jen pul litru oleje a mnoho železných pilin. No uvidíme co to udělá.
To kvičení snad způsobuje těsnění motor - výfuk. Je to objednané, tak až bude práce dodělaná dám vědět jestli kvičení přestalo. Turbo je prý v pořádku.
Napsal: 17 dub 2007 23:45
od motohanz
Potapěč píše:Jarys píše:Taky bych to viděl na to turbo a jelikož zvuk neustává tak musím do servisu....
Turbo kvičet musí, na můj fkus by mohlo i víc.
si tam dej ventilek ne?
